سقف کشسان

انواع سقف چه چیزی است؟

سقف کشسان ساختار کششی یک بوم محکم است که در زیر یک سقف معمولی کشیده شده. در اطراف محدوده با مشخصات خاصی از آلومینیوم یا پلاستیک ساخته شده است. رایج ترین مواد استفاده شده پوشش اصلی، PVC یا پارچه های مصنوعی (پلی استر آغشته به پلی اورتان) است. با توجه به بافت، براق، سقف های مات، پارچه، ساتن و الاستیک با چاپ عکاسی وجود دارد.

فناوری چاپ روی بوم.

جوانب مثبت و منفی سقف های کشش با چاپ عکس.

چگونه یک بوم برای چاپ عکس انتخاب کنیم؟

طبقه بندی محبوب ترین تم ها برای چاپ عکس

سقف های کششی با چاپ عکاسی در داخل آپارتمان.

سقف های کشش با چاپ عکاسی: نقوش کودکان.

(سقف عکس) در اتاق خواب.

سقف کششی با چاپ عکاسی در اتاق.

کشش سقف عکس: حمام.

چاپ عکس روی سقف: ایده هایی برای آشپزخانه(سقف کشسان آشپزخانه).

توصیه های کلی برای انتخاب و استفاده از نمونه سقف کشسان با چاپ عکس.

فناوری چاپ روی بوم. سقف کشسان

سقف کشسان آشپزخانه

شکل 1

باریسول

Barrisol انتخابی بیش از دویست وسی رنگ و 15 عیار برای سقف کشسان در اصفهان شما عرضه میکند. یک بافت، پایان و چاپ را انتخاب کنید و وسایل نوری باریسول را از آن معلق کنید. سقف خود را تحت یک اثر هنری بسازید: به خلاقیت خود مجدداً بسازید!

سقف باریسول استریچ با طراحی 100٪ در لندن به نمایش گذاشته خواهد شد!

BarrisolClim، سیستم آب و هوایی خاموش، نامرئی. و حتی در غرفه طراحی 100٪ ما (G2) را از 18 تا 21 سپتامبر 2019 کشف کنید. بزرگترین رویداد طراحی تجاری جهان که در المپیا لندن برگزار شد.

در مورد تمام راه حل های ما برای دیوارها و سقف ها بیشتر بیاموزید. آکوستیک، درخشان، چراغ، آینه، چاپ و سه بعدی.

Barrisol خوشحال خواهد شد که شما را ملاقات کند. تا آخرین ابداعات و دستاوردهای ما در طراحی را به شما ارائه دهد.

سقف کشسان

اتمام سقف یکی از مهمترین کارها در روند تعمیر است. در حالت ایده آل باید کاملا صاف به نظر برسد و شکل اولیه خود را تا حد امکان حفظ کند. این معیارها کاملاً با یک فیلم PVC کشیده و چشمگیر با انواع گوناگون و رنگ ها رعایت شده است. در این مقاله می توان اطلاعاتی راجب این ماده همچنین تعداد زیادی عکس با نمونه هایی از کاربرد آن بیابید.

سقف کشسان پرینتی

فناوری پیشرفته طراحی(سقف کشسان پرینتی) تصویر روی بوم به شما امکان می دهد. بسیاری از ترکیب های طراحی منحصر به فرد و اصلی را ایجاد کنید. درشکل 2 خواهیم دید.

کل فرآیند، از انتخاب سقف گرفته تا اجرای پروژه به پایان رسیده، به چند مرحله اصلی تقسیم میشود:

شتری تصویر مناسب را انتخاب می کند. هنرمند این شرکت همیشه در زرادخانه خود یک کالانما با عکس ها قرار داده است. به عنوان یک گزینه، مشتری می تواند هر عکسی را که دوست دارد بیاورد. میلیونها گزینه جالب در مباحث مختلف در Photobank Shutterstock ارائه شده است: سقف های کششی. چاپ عکس منجر به انتخاب سایر فهرستهای معروف خواهد شد: «آپریوری»، «سیریوس»، طراحی ویستا، و غیره.

مرحله بعدی انتخاب ورق سقف است. چاپ عکس بر روی پارچه یا مواد پی وی سی اعمال می شود. علاوه بر این، بوم در بافت متفاوت است. تصویر روی سطح مات، ساتن و براق متفاوت است. برخی از تولید کنندگان به مشتریان پیشنهاد می کنند. با چاپ تصاویر روی سطوح با بافت های مختلف، طرح هایی را تهیه کنند.

سقف کشسان پرینتی

پس از تأیید الگوی، اندازه و بافت، تصویر بزرگ شده به بوم منتقل می شود. کار با استفاده از یک پرینتر با وضوح بالا (1200 dpi) انجام می شود. برای چاپ عکاسی از جوهرهای ایمن و اکولوژیکی استفاده کنید. که در برابر رطوبت، سایش و تغییر رنگ مقاوم هستند.

برداشت توسط روش UV، حلال یا روش لاتکس تولید می شود.سقف کشسان

سقف کشسان استخر

شکل 2