سقف کشسان پرینتی

در چند دهه اخیر سقفهای کششی پرینتی جزء محبوبترین، پرکاربردترین، باکیفیت‌ترین و سریع‌ترین شیوه طراحی دکوراسیون داخلی است. ویژگی این تکنولوژی این است که به کمک نوعی جوهر مخصوص و تحت اشعه فرا بنفش (uv)  فوراً لایه‌ای از دستگاه چاپ با کیفیت بسیار بالا بر روی پوشش‌­های کشسان msc ایجاد می‌­شود. این تکنولوژی چاپ امکان چاپ تصاویر تمام رنگی با رزولوشن بالا را روی تمامی این پوشش­‌ها فراهم می­‌آورد. بر همین اساس هر تصویر دلخواه، حتی تصویر خودتان قابلیت چاپ بر روی انواع آن را دارد. از مزایای چاپ uv بر روی پوشش‌­های کشسان می‌­توان به داشتن رنگ‌های درخشان‌تر و باکیفیت‌تر به خصوص بر روی نوع شفاف (ترنسلوسنت) و یکدست نشان دادن رنگ‌های نقطه‌ای و کیفیت بسیار بالای تصاویر، استفاده از رنگ‌های دوستدار محیط زیست که پس از خشک شدن کاملاً ایمن هستند.

سقف های کششی مات

این سقف ها بهترین پس زمینه براى چیدمان منزل محسوب می‌شود.سقف‌هاى مات که از نوع “پى وى سى” هستند در مقایسه با سقف‌هاى گچى و سایر سقف‌ها برتری­های زیادى دارند. به دلیل مات بودن نور را منعکس نمی‌کند. تنوع رنگ‌هاى بسیار بالاى آن کمک ارزنده‌اى به طراحی داخلی بر اساس دکوراسیون موجود در محل نصب می‌نماید. سقف‌های کششی مات به عنوان یکی دیگر از انواع سقف کششی می‌باشد که با سادگی از زیبایی خاصی برخوردار است.در واقع یک سطح مات انعطاف‌­پذیر در رنگ­‌بندی­ متنوع می‌باشد. سقف‌هاى کششی مات، شباهت بسیار با سقف‌هاى کلاسیک سفید رنگ را دارد که دقیقاً رنگ‌هاى واقعى دکور داخل اتاق را به بیننده جلوه‌گر می‌نماید.

سقف کشسان براق

سقف براق کشسان | این محصول فوق‌العاده با قدرت بالای انعکاس خود همانند یک آینه بزرگ فضا را در ذهن بیننده بسیار گسترده‌تر جلوه می‌دهد و زیبایی خاصی به محیط می‌بخشد. خاصیت انعکلاسی و منعطف بودن این پوشش به طراح این امکان را می‌دهد که سقف‌هاى صاف، شیب‌دار و حتى برجسته و یا به عبارتی سقف‌های حجم‌دار بسازد که منعکس‌کننده فضا نیز باشد و در عین حال در کاهش تعداد منابع نور و در نتیجه کاهش مصرف انرژی مؤثر واقع گردد. رده محصولات براق msc بسیار سبک (۱۸۰ -۲۲۰ گرم در متر مربع) و بر روی قاب آلمینیومی قابل نصب می‌باشد.

سازه چادری

سقف‌های کشسان

سقف کشسان جیر

سقف جیر کشسان یکی دیگر از محصولات زیبا و پر طرفدار می‌باشد. این نوع سقف‌های کشسان با تنوع رنگ بالا در عین سادگی محیطی گرم و مجلل را به ارمغان می‌آورد. سقف کشسان جیر یا مخمل مانند از دیگر محصولات سقف‌های کشسان msc دارای انعطاف بالا بوده. امکان نصب و طراحی فرم‌های گوناگون را دارد. این نوع از سقف‌ها با امکان انوع نورپردازی‌ها بر روی آن جلوه‌ای خاص به محیط می‌بخشد. سقف کشسان جیر نیز مانند سایر محصولات سقف‌های کشسان دارای ۱۰ سال گارانتی می‌باشد.

سقف کشسان ترنسلوسنت

سقف ترنسلوسنت کشسان | نوعی از این پوششهای کشسان msc با نام ترنسلوسنت (شفاف) با قابلیت خاص فیلتر و تسطیح نورهای طبیعی و مصنوعی به طراحان امکان تغییر فضای داخلی را به کمک انواع نورپردازی می­دهد. نوعی از این پوششهای کشسان msc با نام ترنسلوسنت (شفاف) با قابلیت خاص فیلتر و تسطیح نورهای طبیعی و مصنوعی به طراحان امکان تغییر فضای داخلی را به کمک انواع نورپردازی می­دهد. این نوع پوشش شفاف به عنوان یک فیلتر نور عمل کرده و با انواع نورپرداز‌‌‌‌‌‌‌‌ی‌­ها در پس زمینه آن یک نورپردازی یکپارچه­ و یکنواخت را برای محیط فرهم می آورد. همچنین با استفاده از نورپردازی­ RGB می­توان همزان یک سقف با نورپردازی­ رنگارنگ و متنوع داشت.

سقف‌های کشسان

سقف و دیوارپوش کلیپسو

شرکت کلیپسو یک تولیدکننده فرانسوی است که راه‌حل‌های ایده آلی برای خلق سقف‌ها و دیوارهای کششی ارائه می‌دهد. این شرکت در سال 1997 توسط برنارد گیس تأسیس شدو امروز دارای شش شعبه در سراسر دنیاست ( فرانسه، آمریکا، روسیه، هند و انگلستان). پوشش‌های دکوراتیو و کاربردی این گروه، سازگار با محیط‌زیست هستند و با همه استانداردهای کاربردی مطابقت دارند.پوشش‌های کلیپسو پارچه‌های پلی‌استر آغشته به پلی اورتان هستند. این پوشش‌ها دارای استحکام بالا و تجلی‌گر هنر، دارای استانداردهای A+ ، استاندارد CE و Iso9001 و Oeko-TEX می‌باشد.