سقف براق کشسان

  • سقف کشسان براق

سقف براق کشسان

سقف براق کشسان | این محصول فوق‌العاده با قدرت بالای انعکاس خود همانند یک آینه بزرگ فضا را در ذهن بیننده بسیار گسترده‌تر جلوه می‌دهد و زیبایی خاصی به محیط می‌بخشد.

خاصیت انعکلاسی و منعطف بودن این پوشش به طراح این امکان را می‌دهد که سقف‌هاى صاف، شیب‌دار و حتى برجسته و یا به عبارتی سقف‌های حجم‌دار بسازد که منعکس‌کننده فضا نیز باشد و در عین حال در کاهش تعداد منابع نور و در نتیجه کاهش مصرف انرژی مؤثر واقع گردد. رده محصولات براق msc بسیار سبک (۱۸۰ -۲۲۰ گرم در متر مربع) و بر روی قاب آلمینیومی قابل نصب می‌باشد.

تنوع سقف کشسان

در بین انواع سقف‌های کششى، سقف کششی براق از نظر تنوع رنگ، یکی از متنوع‌ترین آن‌ها می‌باشد. که این تنوع کمک ارزنده‌اى به طراحی داخلی بر اساس دکوراسیون موجود در محل نصب می‌نماید. به طراحان هنرمند اجازه طراحی‌های خلاقانه بسیاری چه در طراحی‌های کلاسیک و چه در طراحی‌های مدرن می‌دهد. هرچه رنگ این نوع پوشش تیره‌تر باشد، خاصیت انعکاسى آن بیشتر می‌باشد. در فضاهایی که دیوارها ارتفاع کمی دارند.

کاربرد سقف کشسان

این نوع سقف عمق فضا را بزرگتر جلوه داده و راه حل مناسبی برای ارتفاع کم فضا می‌باشد. همچنین این نوع سقف کششی msc امواج صوت را منتقل نمی‌کند و باعث اکو و انعکاس صوت نمی‌شود. رنگ‌هاى روشن بیشتر در فضاهای کوچک با ارتفاع سقف کم و همچنین در حمام، آشپزخانه، ورودى‌هاى آپارتمان و یا ورودى‌هاى نه چندان بزرگ. منازل و رنگ‌هاى تیره جهت دفاتر کار و یا اتاق‌هاى بزرگ، محل‌هاى عمومى، باشگاه‌ها. رستوران‌ها و مراکز ورزشى کاربرد بیشتری دارد و مناسب‌تر می‌باشند. سقف‌های کشسان براق msc دارای بیش از ۱۱۰ طیف رنگ متنوع است.