تاریخچه مدرن سقف

تاریخچه مدرن سقف| شرکت مدرن سقف اسپادانا در سال 1381تحت عنوان شرکت آژنده سازان  کار خود را آغاز کرد. با پیشرفت و کسب مهارت در اجرای اینگونه سقفها اقدام به کسب اطلاعات در زمینه چگونگی ساخت آن در کشور نموده. در نهایت با پشت سر گذاشتن دوره های آموزشی و تامین نرم افزار و ماشین آلات مورد نیاز با استفاده از کارشناسان و تکنسین های خارجی و ایرانی توانست. به عنوان اولین تولیدکننده سقفهای کشسان همراه با انواع نورپردازی ها طبق جواز تأسیس وزارت صنایع و معادن در تاریخ 17/11/87 و با نام تجاری شرکت مدرن سقف جایگاه فعلی خود را بدست آورد. و اکنون مفتخر است که توانسته در اقصی نقاط داخل و خارج ازکشور اقدام به اجرای پروژه های بزرگ از جمله سلمان طوس. آرمان توس و آفتاب در شهر مقدس مشهد و سایر نقاط از جمله تهران، بندر عباس، کرمانشاه ،گیلان، مازندران فعالیت نماید. در راستای برطرف کردن نیاز مشتریان، مدرن سقف اقدام به گسترش فعالیت خود در زمینه سازه های پارچه ‏ای نمود. به این منظور با ایجاد تیمی از کارشناسان خبره عمران و صنعت گران اصفهانی. در زمینه سازه فلزی موفق به اجرای پروژه های مختلف در این زمینه گردیدند.

هر روز بهتر از دیروز

شرکت مدرن سقف در سال 1391 پس از گذراندن تجربه در زمینه سازه های پارچه ای (چادری) فعالیت خود را شروع و با استفاده از تجارب کارشناسان اروپایی نرم افزارو ماشین آلات و مواد اولیه ساخت اروپا و با برخورداری از کارشناسان خبره عمران و صنعت. اصفهانی در زمینه سازه فلزی اقدام به اجرای پروژه های مختلف در این زمینه نموده.

تاریخچه مدرن سقف

از جمله ساخت 24عدد آلاچیق در کاروانسرای عباسی (مادر شاه ) واقع در جاده اصفهان تهران، پروژه سازه پارچه ای رستوران تالار مشاهیر و ده ها پروژه کوچک و بزرگ در اقصی نقاط ایران می باشد. با توجه به مراتب فوق این شرکت آمادگی خود را جهت اجرای سقفهای کششی. و سازه های پارچه ای در اقصی نقاط کشور اعلام و زمینه اشتغال را برای جوانان برومند کشور فراهم ساخته است. مدرن سقف مفتخر است. در راستای تعهد به خدمتی که ارائه میدهد علاوه بر گارانتی 10 ساله محصول و خدمات تا 6 ماه کلیه تعمیرات و نگهداری و نظافت را به صورت رایگان ارائه خواهد داد.
بیانیه چشم اندار: ما برآنیم تا با تلفیق علم و هنر پروژه هایی را اجرا نماییم. که بستری برای آسایش، آرامش و زیبایی بصری گردد.