سقف پرینتی یا چاپی

سقف پرینتی یا چاپی چیست ؟
انواع دیگر سقف پرینتی یا چاپی

در چند دهه اخیر سقفهای کششی پرینتی جزء محبوبترین، پرکاربردترین، باکیفیت‌ترین و سریع‌ترین شیوه طراحی دکوراسیون داخلی است. ویژگی این تکنولوژی این است که به کمک نوعی جوهر مخصوص و تحت اشعه فرا بنفش (uv)  فوراً لایه‌ای از دستگاه چاپ با کیفیت بسیار بالا بر روی پوشش‌­های کشسان msc ایجاد می‌­شود.این تکنولوژی چاپ امکان چاپ تصاویر تمام رنگی با رزولوشن بالا را روی تمامی این پوشش­‌ها فراهم می­‌آورد. بر همین اساس هر تصویر دلخواه، حتی تصویر خودتان قابلیت چاپ بر روی انواع آن را دارد.

از مزایای چاپ uv بر روی سقف ­های کشسان می‌­توان به داشتن رنگ‌های درخشان‌تر و باکیفیت‌تر به خصوص بر روی نوع شفاف (ترنسلوسنت) و یکدست نشان دادن. رنگ‌های نقطه‌ای و کیفیت بسیار بالای تصاویر، استفاده از رنگ‌های دوستدار محیط زیست که پس از خشک شدن کاملاً ایمن هستند. همچنین ثابت بودن رنگ‌­ها به دلیل خشک شدن سریع آن‌­ها توسط اشعه فرابنفش و امکان چاپ یکدست تا عرض ۵ متر را اشاره کرد.

نوع دیگری از چاپ­‌ها یا پرینت‌­ها، پرینت اکوسالوِنت است که این چاپ بیشتر برای ورق‌­های بنر کاربرد دارد و به دلیل نوع جوهر آن کیفیت مطلوبی در مقایسه با چاپ uv ندارد. به همین جهت در زمان خرید این محصول به این مسأله باید دقت فراوان داشت و از نوع چاپ uv توسط شرکت‌­های معتبر اطمینان حاصل نمود. این نوع سقف با تصاویر مختلف چاپ شده بر بروی سطوح نیمه شفاف‌، براق و مات امکان خلاقیت زیادی را به شما میدهد. با انتخاب تصویر مناسب، نه تنها خصوصیات مکان را نشان می‌دهید بلکه به آن نیز روح می‌­بخشید.

سقف‌­ کشسان چاپی قابلیت نصب در هر مکان از جمله سرویس­‌های بهداشتی، استخرها، پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و  مراکز تجاری و اداری را دارد.