1. پروفیل آلومینیومی: سقف کشسان و باریسول با استفاده از سیستم پروفیل خاص خود به سقف اصلی فضا نصب می‌شوند. پروفایل‌های آلومینیومی می‌بایست در فواصل موجود در امتداد سقف و بر روی محیط فضای موردنظر نصب شوند. این سیستم، نصب محکم و ثابت را تضمین می‌کند و درعین‌حال باز کردن آن آسان است، در ادامه انواع پروفیل پر مصرف را مشاهده می فرمایید. سقف کشسان اسپادانا با کیفیتی بالا و کادری متخصص سابقه ای درخشان در تولید باریسول و سازه های پارچه ای  دارد  .
  1. دستگاه فرم دهنده پروفیل: در مواردی که نیاز به فرم دادن پروفیل می­باشد از این دستگاه جهت ایجاد برش‌­هایی در فواصل یکسان بر روی پروفیل استفاده می­شود . پروفیل به راحتی بتواند بر روی محیط موردنظر نصب و اجرا شود. ما قصد داریم که با رعایت تمامی اصول و مسائل ، محصولات را با کیفیت بالا ارائه دهیم .
  1. هارپون: یک پی‌وی‌سی فشرده نیمه سخت است که در کارگاه به دورتا دور لبه سقف جوش داده می‌شود . توسط یک کاردک داخل پروفیل ثابت می‌شود. هارپون به رنگ‌های سفید و مشکی مورد استفاده قرار می­گیرد.

  1. کاردک: پارچه سقف کشسان توسط کاردک در داخل پروفیل جاگذاری می‌شود. تمامی این مراحل را برای رسیدن به کیفیت بالاتر انجام میدهیم .
  1. هیتر:برای کشش پارچه و افزایش خاصیت ارتجاعی و الاسیتیسه آن و تثبیت موقعیتش از حرارت استفاده می­شود. این کار با هیترهای گازی قابل حمل صورت می­گیرد.