ویژگی و مزایای سقف کشسان

سقف کشسان
مزایای سقف کشسان

مزایا

سقف های دکوراتیو کشسان علاوه بر داشتن ظاهری زیباتر از سقف­های معمولی دارای ویژگی­ها و مزایای بسیاری است که سبب شده امروزه جایگاه ویژه­ای را در فضاهای داخلی مکان­های مختلف به خود اختصاص دهد. نصب این سقف های بسیار سریع انجام میشود چرا که تولید آن از قبل در کارخانه توسط دستگاه­های جوش با فرکانس بالا انجام شده و پس از نصب نیاز به تزئینات خاص دیگری ندارند.

سقف­های کشسان MSC به خاطر وزن فوق العاده سبک، راحتی در حمل و نقل، استحکام و انعطاف پذیری بالای خود و راحتی در نصب بسیار مناسب برای استفاده در ساختمان­­ ها می­باشد و تا دهانه­ هایی به طول و عرض 8 متر (64 متر مربع) بدون هیچ آویز و تنها بر روی محیط قابل نصب و اجرا می­باشد. از خواص دیگر میتوان به امکان باز کردن مکرر و نصب مجدد در کوتاهترین زمان اشاره کرد لذا با توجه به اینکه ریلهای  MSC  فقط به لبه محیط سقف نصب میگردد با باز کردن پشت آن کلیه تاسیسات و تجهیزات پشت سقف کشسان به راحتی در دسترس قرار میگیرد. تعویض رنگ، طرح و تعمیرات در کوتاه ترین زمان و بدون صدا ، رنگ و هر گونه آلودگی دیگر باعث می گردد که در ساختمان های تجاری، بیمارستان ها و کلیه مکانهایی که هزینه مادی و معنوی توقف فعالیت ساختمان بسیار بالاست بدون ایجاد اختلال در فعالیت ساکنین و استفاده کنندگان ساختمان، بالاترین صرفه اقتصادی و ایمنی را بوجود آورد .

خواص سقف کشسان

این پوشش خاص و مبتکرانه دارای خواصی از جمله آنتی استاتیک، آنتی باکتریال، ضد لک، دافع آب، دافع گرد و غبار، دکوراتیو، ضد رطوبت، قابل انعطاف، تنوع در رنگ و جنس، بهداشتی و قابل شست و شو، مقاوم در برابر اشتعال و قابل بازیافت می­باشد و با قابلیت نورپردازی متنوع برای استفاده در تمامی مکان­ها از جمله استخرها، تمامی قسمت های منازل (حمام و سرویسهای بهداشتی، اتاق خواب و …) و اماکن عمومی و به خصوص در مکانهایی که نیازمند استریل بودن و تمیزی هستند مانند اتاق­های عمل و آزمایشگاه­ها، به دلیل خاصیت ضد باکتری بودن ، مناسب می­باشد.

انتخاب سقف کشسان

نکته مهمی که در این مورد باید از آن اطمینان حاصل نمود نوع جنس انتخابی است که باید سازگار با محیط ­زیست باشد. شرکت مدرن سقف با داشتن محصولات پونگز و رنولیت آلمان و گواهی ­های مربوط به کیفیت کالا، مدعی داشتن چنین محصولی با چنین ویژگی می­باشد.

ظاهر زیبا

هرگونه اتصالات نوری و یا تأسیسات ساختمانی مانند اسپیکر، سنسورها و آب‌پاش‌های آتش نشانی، فن و پنکه و … قابل نصب بر روی سقف‌ کشسان می­باشد. به علاوه این پوشش می­تواند کلیه عیوب و یا تأسیسات را به راحتی پوشش دهد و ظاهری زیبا به سقف ببخشد و در صورت نیاز دسترسی به تأسیسات به راحتی امکان­پذیر است. سقف­ ها و پوشش­های کشسان MSC میتواند انواع اشکال تخت، بیضی، قوسی، گرد، محیطی، شکسته یا اشکال ترکیبی را ایجاد کند. در واقع به خاطرخصوصیات بی همتای این محصول پروژه هایی شامل اشکال هندسی و سه بعدی به راحتی امکان پذیر است و به ایده­ها و تفکرات خلاقانه معماران جامه عمل پوشانده است.

مقاومت سقف کشسان

مقاومت سقف های کشسان در برابر رطوبت آن را محصولی ایده آل برای نصب در حمام ، سونا، استخر، سرویس بهداشتی و آشپزخانه نموده است و به دلیل خاصیت ضد آب بوده و با عدم عبور بخار آب و نم از خود ، اجازه رسیدن رطوبت به اسکلت فلزی سقف را نمیدهد. حتی در صورت چکه کردن آب از سقف جلوی ریزش آن را خواهد گرفت.

گارانتی و خدمات پس از فروش

سقف­ کشسان MSC و باریسول  نیازی به بازسازی یا نگهداری ندارد و با گارانتی 10 ساله قابل بازیافت، بهداشتی و غیرسمی میباشد. سقف های کششی با دارا بودن بیش از 250 طرح و رنگ متنوع، امکان خلق دکوراسیونی خاص و ویژه را در هر مکان فراهم می­کند.