مزایای سازه چادری  در ایجاد فضای مناسب!

نصب سریعتر –  سازه چادری

روشنایینور پایدار روز، روشنایی –

زیبایی شناسی طراحی انعطاف پذیر –

تعمیر و نگهداری کم –

دوام عالی –

طبیعت سبک – سازه چادری

آیا یک ساختار ساختمانی پارچه کششی برای پروژه بعدی شما مناسب است؟

دیگر مزایای سازه پارچه ای

موارد دیگر

شکل 1

شکل 2

مزایای سازه چادری  در ایجاد فضای مناسب!

دارندگان و توسعه دهندگان در سراسر جهان مزایای استفاده. از ساختمان با سازه های پارچه ای کششی را بر خلاف محصولات ساختمانی سنتی کشف کرده اند. چه به دنبال مکان سرگرمی از قبیل سالن آمفی تئاتر. و یا پوشش پیاده روی برای مسافران در ایستگاه های ترانزیت یا ساختاری باشید. یا می توانید زمین های ورزشی خود را برای رقابت در طول سال مناسب کنید. یک سازه پارچه ای کششی ممکن است راه حل ایده آل باشد. |سازه چادری|

شکل 1را نگاه کنید. از گالری نیز دیدن کنید.

نصب سریعتر –  سازه چادری

با استفاده از روش های مناسب ساختمانی. که توسط پیمانکاران تخصصی طراحی برای معماری کششی اعمال می شود. نصب سازه چادری. در مقایسه با پروژه های ساختمانی سنتی اغلب سریعتر و مقرون به صرفه تر است. یک ساختمان پارچه کششی به عنوان نیمه ماندگار و دائمی طراحی شده است. برای رویدادهای موقتی ایده آل نیست. بلکه گزینه ای عالی برای سازه های آجری و ملات است. که ما قبلاً به آنها اعتماد داشتیم. |سایه بان|.

روشنایینور پایدار روز، روشنایی –

به علت وضوح تقریبی در همه گزینه های سازه چادری است. سازه پارچه ای مقدار زیادی از نور روز را در زیر آن ایجاد می کنند. و آن را به یک فضای جذاب و راحت در زیر تبدیل می کنند. |سازه پارچه ای در اصفهان|.

سازه پارچه ای

شکل 1

زیبایی شناسی طراحی انعطاف پذیر –

با توجه به ویژگی های منحصر به فرد. شکل پذیر سقف کاذب پارچه ای به معماران ، طراحان و مهندسان این فرصت را می دهند. تا با فرم و آزمایش های بصری هیجان انگیز و نمادین آزمایش کنند. |سازه چادری|

تعمیر و نگهداری کم –

سقف کاذب پارچه ای تعمیر و نگهداری کم برای مشتری ها دارد. البته متناسب به محیط و کیفیت پارچه متفاوت است.

دوام عالی –

براساس ترکیبی منحصر به فرد از مواد طراحی (مانند فایبرگلاس با روکش PTFE ، ePTFE با روکش فلوروپلیمر و غشاهای PVC). ، ساخت و ساز و محیط ، ماندگاری و دوام سازه های غشایی کششی ثابت و ماندگار شده است. اقلیم ها و محیط های خشن و شدید در سراسر جهان. |سازه پارچه ای در اصفهان|

طبیعت سبک – سازه چادری

وقتی می خواهید مناطق زیادی از فضا را بپوشانید.  وزن سبک غشاء یک راه حل مقرون به صرفه برای کاربردهای طولانی است. در حالی که امکان فضای بدون ستون را فراهم می کند. در نتیجه ، سایبان در مقایسه با محصولات ساختمانی سنتی به حمایت های استیل کمتری احتیاج دارد. و در نهایت هزینه پروژه را برای صاحبان ساختمان کاهش می دهد.

شکل 2را نگاه کنید. از گالری نیز دیدن کنید.

آیا یک ساختار ساختمانی پارچه کششی برای پروژه بعدی شما مناسب است؟

در بخش سازه چادری ، ما در زمینه طراحی ، مهندسی ، ساخت و نصب پروژه های ساختاری پیچیده. و خلاقانه به چالش کشیدن ، تجاری و دولتی و نمونه های اولیه را انجام می دهیم. همچنین برای معماران ، طراحان چشم انداز ، پیمانکاران عمومی و صاحبان املاک .

دیگر مزایای سازه پارچه ای

متخصصان در طراحی ، ساخت و نصب مبلمان و سایبان های خیابانی یک اینفوگرافیک ایجاد کرده اند. که مزایای سازه های پارچه کششی را نشان می دهد.

تطبیق پذیری ساختارهای پارچه کششی باعث ایجاد تمرکز بصری می شود. و می تواند برای انواع کاربردها از پیاده روهای پوشیده شده. برای ورودی فرودگاه تا سایبانهای ناهار خوری در فضای باز استفاده شود.

با توجه به معدود عناصر مورد نیاز ، طرح های تخیلی می توانند ساخته شوند. حداقل تعداد پشتیبانی به این معنی است. که سازه پارچه ای می توانند مناطق گسترده ای را پوشش دهند.

سازه پارچه ای

شکل 2

سازه چادری کششی نسبت به سایر ساخت و سازها بسیار سبک وزن هستند. اما همچنین بسیار قوی هستند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که حتی در شدیدترین شرایط آب و هوا نیز مقاومت کنند. و از باران و خورشید محافظت می کنند.

|سازه پارچه ای در اصفهان|

سازه سقف کاذب پارچه ای با استفاده از پارچه ای که جذب اشعه ماوراء بنفش دارد. و دارای خاصیت بازتابی هستند ، از محافظت در برابر آفتاب ساخته می شود.

|سایه بان|

موارد دیگر

طیف وسیعی از سایبان های پارچه ای در رنگهای متنوعی موجود است. ایده آل برای ایجاد ساختارهای زیبایی از نظر زیبایی با محیط اطراف و یا ایجاد یک نقطه کانونی.

برپایی چادر روشی سریع و آسان برای استفاده از فضای بیرون است. بسته به اینکه به یک رویداد یک زمانه به چادر احتیاج دارید. یا نیاز به راه اندازی یک ساختار پوشیده نیمه دائمی دارید . می توانید اجاره یا خرید را انتخاب کنید. مزایای بسیاری از ساختارهای چادر وجود دارد. از چارچوب و پارچه گرفته تا همه کارایی آن.

این مزایای سازه پارچه ای ، آنها را به محبوب ترین گزینه برای بسیاری از انواع رویدادها تبدیل می کند. از عروسی ها ، نمایش های تجاری ، گرفته تا چادرهای ساختمانی و کشاورزی. آنها برای بسیاری از نیازهای مختلف مناسب هستند.بسیاری از سبک ها و مواد موجود برای انتخاب وجود دارد. برای تهیه نیازهای شما با ما مشورت کنید. |سازه چادری|