دراین مقاله مزایا ومعایب سقف کشسان و مواردی درموردسقف کشسان آشپزخانه ومزایای آن وباریسول و نمونه سقف کشسان راذکر کرده ایم.

در نیمه دوم قرن بیستم، بازار مواد تکمیل به سرعت شروع به پر کردن محصولات پلیمری کرد. به طور ویژه پارچه PVC الاستیک اختراع شد، در نهایت برای طراحی سقف به کاربرده شده. اینکه یکی از عملی ترین روش های تعمیر است. همچنین به شما امکان می دهد تا تنها در چند ساعت یک سطح کاملاً مسطح ایجاد کنید. سقف کشسان

در ساختمان های چند طبقه، جایی که گاهی اوقات آب و یا سیل از بالای همسایگان رخ می دهد. سقف پلیمری هرمتیک یک مزیت بزرگ است. از لحاظ ظاهری بسیار نازک این فیلم می تواند تا 100 لیتر آب در هر متر مربع را تحمل کند. برای برطرف کردن مشکل، کافی است که استاد از طریق سوراخ های فنی مایع را تخلیه کرده. بوم را در حالت اولیه خود ایمن کند.همانطور که در شکل 1 مشاهده می کنید.

شاید تنها اشکال در سقف کشش منشأ مصنوعی آن باشد. ترکیبات شیمیایی مختلفی در تولید فیلم مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت های ناشایست اغلب الزامات ایمنی محیط زیست را نادیده می گیرند. افزودن حلالهایی که برای سلامتی یا رنگ‌دانه ها خطرناک هستند. به همین دلیل بهتر است یک ماده شناخته شده را انتخاب کنید. می‌توانید بررسی کنیدکه فروشنده دارای گواهینامه های کیفیت است یا خیر. اگر قیمت فیلم تنشی کاملاً پایین تر از حد متوسط بازار باشد. اگر سقف بیش از یک هفته بوی نامطبوع دارد، این دلیل مهمی برای رد این گزینه است.

مزایا ومعایب

بوم کشیده به راحتی توسط اشیاء تیز آسیب می بیند. توصیه می شود که آخرین بار آن را نصب کنید. پس از تکمیل دکوراسیون دیوار، نصب تجهیزات تهویه، لوله و لوله. برای این منظور از یک مته سرامیکی استفاده می شود و سپس مشخصات با پیچ‌پیچ می شود.

سقف کشسان

شکل 1

نمونه سقف کشسان و سبک های داخلی

تنوع رنگ و بافت پارچه پلیمر می تواند حتی طراحان مجرب را تحت تأثیر قرار دهد. مهم نیست که پروژه چقدر دشوار باشد در واقعیت این ماده همانقدرروشن و جذاب هست که روی صفحه کامپیوتر است. برای مشتری نه تنها پالت های گسترده از شفاف مات، براق، ساتن، بلکه امکانات بی پایان هست. همه اینها به شما امکان می دهد سقف را مطابق طرح انتخابی حمام (هر اتاق دیگر) ترتیب دهید.

ایده های طراحی سقف اتاق خواب بیشتر و چشمگیر تر و خلاقانه تر می شوند. ما قصدنشان دادن چند طراحی سقف واقعا منحصر به فرد راداریم. این طراحی با زیبایی شناسی بصری باورنکردنی که فضای داخلی اتاق های مدرن را تکمیل می کند. انتخاب دکوراسیون سقفی معمولاً با طرح طراحی داخلی فضای اتاق خواب مشخص می شود. البته، ترجیحات و سلیقه شخصی صاحبان همیشه مرتبط است. به همین دلیل طرح های سقف اتاق خواب بسیار متنوع است. آنها شخصیت ها، سبک ها و سلیقه های مختلف را منعکس می کنند. با این حال، هدف کلی ایجاد مکانی راحت و دنج برای استراحت و خواب است. وقتی عملکرد عملی با جذابیت بصری ترکیب می شود می بینیم که اتاق خواب یک رویا چگونه می تواند باشد.

سقف کشسان آشپزخانه

در سقف کشسان در اصفهان ،سقف الاستیک بادوام می باشد. سقف های کششی در آشپزخانه ضد حریق هستند. در صورت آتش سوزی، آنها شروع به پیچ خوردن به لوله می کنند و ذوب می شوند. مواد سمی منتشر نمی کنند، دود تشکیل نمی دهند و از گسترش آتش پشتیبانی نمی کنند.

در صورت آسیب جزئی، به عنوان مثال، بریدگی ها یا سوراخ ها، بوم تنش قابل ترمیم است.

هنگام نصب سقف کششی، می شود از lighting آشپزخانه تجدید نظر کنید. به عنوان مثال، نورهای لامپ را نصب کنید و لوستر را روی میز اتاق ناهار خوری آویزان کنید.

سقف های وینیل در برابر رطوبت زیاد و نوسانات دما که معمولاً برای آب و هوای آشپزخانه است مقاوم هستند.همانطور که درشکل 2 مشاهده میکنید.

برای یک سقف الاستیک در آشپزخانه بسیار ساده می توان از آن مراقبت کرد. هر 2-3 ماه یکبار با صابون و آب با استفاده از مایع پاک کن بشویید.

سقف کشسان کاملاً صاف، همیشه بسیار مرتب به نظر می رسد.

طرح های تنوع، سقف های بزرگ را کشیده اند. افزوده برآن، آنها می توانند با انواع دیگر پوشش ها، ترکیب شوند. به عنوان مثال، با سطح ساختاری از گچ.

قبل از نصب سقف کشسان در اصفهان نیازی به تراز کردن پایه نیست.

نصب سریع (بسته به متراژ 1-3 ساعت) و با حداقل آلودگی اتاق انجام می شود.

سقف کشسان آشپزخانه

شکل 2

باریسول

تنظیم سطح نور یا تغییر رنگ نور فقط با فشار یک دکمه امکان پذیر است. می تواند در هر مکانی ظاهر و جو را به طرز چشمگیری تغییر دهد.

سیستم های روشنایی که غالبا نادیده گرفته می شوند تأثیر بسزایی در نحوه احساس یک فضای به سرنشین دارند. با استفاده از باریسول، معماران و طراحان داخلی از این فناوری برای بهبود شیوه lighting فضاهای داخلی استفاده میکنند.

و به دستیابی به هدف طراحی خود در همان زمان کمک کنند.

درزمینه انتقال نور، غشاء شیشه ای باریسول از 11٪ تا 90٪ متغیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتقال نور، لطفاً بروشور رنگها و پایان های ما را بارگیری کنید. سقف کشسان