سایبان های چتری | ویژگی های سایبان چترپاسیوچیست؟

  • ویژگی های یک سایبان چتر پاسیو

در سازه پارچه ای ما دارای سایبان های چتر میباشیم. در این مقاله  مختصه های سایبان چتری را آورده ایم.مناطق بیرون از خانه در خانه های مسکونی به طور فزاینده ای رواج می یابد . جریان داخلی و خارجی خوب یکی از اصلی ترین ویژگی های فروش خانه مدرن خانوادگی است. فضای مناسب برای وقت خانوادگی یا سرگرمی میهمانان ، به دست آوردن ویب داخلی و خارجی مناسب است.

افزودن یک عنصر سایه(سایبان) برای ایجاد فضای مناسب در فضای باز برای استفاده در هوای گرم و محافظت از عناصر مهم است – چه باران باشد و چه درخشش.

اگر می خواهید در فضای بیرون خود از پوشش ، اما جعبه ای تهیه نکنید ، یک چتر پاسیو یک انتخاب اقتصادی و عملی است. منطقه شما باید عملکردی داشته باشد اما همچنین به نظر خوب برسد . چتری درصحن باز با چگونگی به شما گوناگونی می بخشد . می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید آن را باز یا بسته کنید . آنها در طیف وسیعی از رنگ ها ، شکل ها و اندازه ها قرار می گیرند و به شما آزادی می دهند.

 بهترین تناسب سایبان برای شما

در زیر ویژگی های یک چتر پاسیو ، اضافه بر نمونه هایی از فضاهایی که با افزودن سایه در محوطه ی آزاد بهبود یافته اند.

این مهمترین قسمت چتر پاسیو است . پوشش سایه آن! پارچه باید در برابر تابش اشعه ماوراء بنفش خورشید خورشید مقاوم شود و ساخته شود. اگر از پارچه ای با خصوصیات مناسب استفاده می کنید ! می توانید بدون نگرانی از تغییر رنگ خورشید ، هر رنگی را برای تکمیل منطقه خود انتخاب کنید.

  • اندازه

اطمینان حاصل کنید که اندازه برای عرصه  داخلی پاسیون درخور است. شما موارد متنوعی دارید ، با سایبان های تک ، دوتایی و حتی سه گانه در دسترس است! اگر در مورد آنچه که با فضای شما کار می کند مطمئن نیستید !به کمک یک طراح مدرن سقف ، که به شما مشاوره رایگان متخصص ارائه می دهد ، ثبت نام کنید. آنها قادر به ایجاد یک طرح سایه ای خاص برای شما خواهند بود. برای یک طرح چیدمان با کارشناسان مدرن سقف در تماس باشید.

چتر پاسیومدرن سقف

انواع گوناگون از قطب برای چترهای پاسیو به وجود آمده است . قطب مرکزی ، قطب افست (معمولاً به عنوان چتر طناب شناخته می شود) یا سیستم نصب شده در دیوار.

  1. دیوار نصب شده

چتر دیواری به گونه ای طراحی شده است که به یک دیوار یا ستونی متصل باشد ، اگر در فضا کوتاه باشید. محدودیت هایی برای رفع زمین دارید ، مناسب است.

  1. مرکز قطب

چتر قطب مرکزی برای یک فضای میز ایده آل است . جایی که قطب یک تکه می تواند در مرکز میز شما بنشیند ، این سنتی ترین چتر پاسیو است.

  1. قطب افست

سرانجام قطب افست یا چتر کانتری را داریم! این یک گزینه زیبا و کاربردی است که سایه را از قطب دور می کند و باعث سهولت حرکت در زیر سایبان می شود. آخرین چتر روی بلوک ، آنها به سرعت در حال تبدیل شدن به محبوب ترین گزینه هستند.

پایه و ثابتات چتر

پایه چتر پاسیو نیز مهم است. این پایگاه برای محافظت در برابر وزش باد شدید باید چتر را به طور محکم در محل خود نگه دارد .آن را نشانه نگیرد یا خطری برای اطرافیان ایجاد کند. همچنین باید آن را به گونه ای در نظر بگیرید که خطری برای ایجاد خطر محسوب نشود. به دنبال پایه ای بروید که نوک آن بالا نرود و وزن چتر را پشتیبانی می کند. برای یک راه حل جایگزین ، بسیار مؤثر ، تصحیح چتر را از طریق پیچ و مهره ها در بتن. یک عرشه با ثابت کردن زمین بتونی ریخته شده در نظر بگیرید.

راحتی در استفاده

هنگام گزینش چتر پاسیوی خود ، سهولت استفاده باید در نظر گرفته شود. آیا کار با آن آسان است – راه اندازی و پایین آمدن؟ مطمئن شوید که به نحوه عملکرد آن توجه می کنید ، معمولاً یک تهیه کننده باید ویدیویی داشته باشد که نحوه استفاده از چتر آنها را توضیح می دهد. همانطور که درشکل 1 مشاهده می کنید.

مواردی که باید در نظر داشته باشید کیفیت و استحکام مواد مورد استفاده است. اغلب یک سیستم مبتنی بر رشته یا قرقره می تواند در خارج از منزل از بین برود و مکانیسم باز شدن را ضعیف و شکننده کند.

سایبان

شکل 1:سایبان چتری

ذخیره چتر

آیا این یک پوشش با کیفیت مناسب است و آیا راحتی و خاموش کردن آن آسان است؟ نکته بسیار جالب در مورد چترها این است که در صورت عدم نیاز به راحتی می توان آنها را جدا کرد . در صورت داشتن فضای فضای باز چند منظوره ، یا اگر می خواهید از فضای دیگری استفاده کنید ، مفید است.همانطور که درشکل 2 مشاهده می کنید.

همچنین اگر از پاسیوی روباز خود در ماه های سردتر زمستان استفاده نمی کنید . ازسایبان در اصفهان،مدرن سقف بسیار مناسب است.

سایبان چتری

شکل 2:سایبان

تجهیزات جانبی

می توانید طیف وسیعی از لوازم جانبی چتر را بصورت آنلاین پیدا کنید. نورپردازی بخش بزرگی از ایجاد فضای فضای باز در شب است. نورپردازی سایبان چتر به شما امکان می دهد روز را کمی طولانی تر بمانید . با این سقف کاذب پارچه ای از آن لذت ببرید و درخشش مطبوع و زیبایی را به جو ارائه می دهید. آنها (سایبان)روشی بسیار مقرون به صرفه برای اضافه کردن نور اضافی به فضای داخلی فضای باز شما هستند.