سایبان – سقف برقی رستوران برای درآمدزایی و ایجاد فضای مناسب

ما در این مقاله سعی داریم توضیحاتی از بخش سازه پارچه ای، سایبان برقی (سقف برقی رستوران) را داشته باشیم. همه رستوران ها می دانند که برای درآمدزایی، عناصر زیادی نیاز به جا یا سقف متحرک دارند. شما باید بیشتر از هزینه خود بفروشید، غذای خوشمزه ارائه دهید. فعالیت های مشتری باکیفیتی ارائه دهید تا مشتریان خود را راضی نگه داشته و برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردید. ما می دانیم که شما این اصول را پوشانده اید. اما ممکن است در دنیای امروز، پوشش اصول کافی نباشد.

صنعت رستوران رقابتی است! شما ممکن است خودتان را مجبور به انجام کارهای بیشتری برای جدا کردن خود و کسب درآمد بیشتر بدانید.

با اضافه کردن یک سایبان قابل جمع شدن مدرن سقف به رستوران شما! به روشی که شاید فکرش را نکرده اید، فضای پایین شما را افزایش می دهد!

یک سایه بان قابل جمع شدن مدرن سقف چیست؟

به عبارت ساده، این یک نوع سقف متحرک به سبک پورگولا است که بسیار سنگین است. اما هیچ چیز ساده ای در مورد آن وجود ندارد! این منطقه خاکستری کمی شناخته شده بین سایبان قابل جمع شدن و سایه بان ثابت است. تک ترین خصوصیت هر 2 را دارد. شما انعطاف پذیری ناهار خوری را با استواری یک سقف برقی رستوران بالای سر ثابت دریافت می کنید.

سایبان های مدرن سقف با یک صفحه آلومینیومی مخصوص 7 لایه ساخته شده اند. شما در هنگام جمع شدن از پارچه محافظت نمی کنید. پارچه ضد آب، ضد حریق بوده و از نور و گرما UV مضر محافظت می کند.

هنگامی که رستوران، بار یا هتل شما دارای یک سقف برقی است! محل برگزاری شما بلافاصله یک عامل محیطی دارد که اکثر رقبای شما از آن برخوردار نیستند. همان‌طور که در شکل 1 مشاهده می کنید.

در حالی که تغییراتی در سبک وجود دارد.سایبان در اصفهان قابل جمع شدن مدرن سقف همه در برابر وزش باد شدید قرار خواهند گرفت . از یک سیستم یکپارچه مدیریت آب باران استفاده می کنند . گزینه هایی برای عملکرد دستی یا حرکتی (حتی از راه دور از تلفن هوشمند شما) ارائه می دهند . گزینه هایی برای سایه های خورشیدی موتوری یا دستی ارائه می دهند. به عنوان “دیوارهای جمع شونده” عمل کنید و فضا را محصور کنید. این سایه بان ها می توانند از سبک های مختلف پارچه ، سازه چادری و سخت افزار متناسب با اهداف شما استفاده کنند.

طراحی صافی می تواند به جذابیت بیشتر صندلی های پنجره! حتی افزایش محوطه صندلی با مراقبت از عناصر به آنهایی که درمحوطه بیرون غذا می خورند، کمک کند. در مقابل، طراحی سایه بان نادرست می تواند باعث کاهش ضعف شود و در واقع مشتریان را دور کند.

شکل 1: سایبان رستوران (سایبان برقی)

تأثیرات نور خورشید و ایجاد گرمای کافی در رستوران و مدیریت آن توسط سازه پارچه ای

پاسخ آسان برای مدیریت نور خورشید و افزایش گرمای خورشید در رستوران ها. سایبان قابل جمع شدن که ممکن است دلیل محبوبیت روزافزون آنها باشد. در طول گرم ترین و روشن ترین قسمت روز، کارکنان رستوران می توانند سایه بانهایی را برای مسدود کردن تابش مستقیم نور خورشید داشته با مانند کمرهای طولانی و به آرامی شیب دار معماری سنتی گسترش دهند. این باعث ایجاد مرز عمیق از سایه سرد و بدون ایجاد منظره می شود. هنگامی که خورشید موقعیت را تغییر می دهد. سقف متحرک را می توان جمع کرد تا آخرین روزهای نور روز را به خود جلب کند.

یادآوری این نکته حائز اهمیت است! برای به حداکثر رساندن طول عمر طراحی خود باید طول عمر و عملکرد مداوم با پارچه را انتخاب کنید. قابلیت انعطاف پذیری نیاز به تاشو و چرخش مداوم دارد که باعث می شود پارچه ارزان قیمت به سرعت تخریب شود. انتخاب پارچه ای که برای حفظ انعطاف پذیری در طول زمان تدوین شده باشد مهم است. مهم نیست که بخواهید از یک سیستم میل لنگ یا راه حل جایگزین استفاده کنید.

هنگام طراحی سایبان برای رستوران باید چه مواردی را در نظر بگیرید؟

مهم نیست پروژه، این سه عامل مهم به مرحله اجرا گذاشته شوند:

  • گرمای خورشیدی

هرکسی که صاحب یک رستوران با یک بانک ویندوز سخاوتمندانه است. افزایش گرمای خورشیدی می تواند یک مسئله مهم برای رستوران ها باشد. حفظ دمای اتاق غذاخوری به طور مداوم راحت می تواند مانند یک بازی بدون برنده باشد. همان‌طور که در شکل 2 مشاهده می کنید.

با کشف ویندوز، نور مستقیم خورشید می تواند سیستم کنترل آب و هوا شما را به صورت اضافه کاری کار کند. نقاط داغ ناراحت کننده ایجاد کند. نگه داشتن پرده های کشیده شده می تواند فضای اشتباهی را ایجاد کند. باعث می شود اتاق غذاخوری شما خسته و تاریک به نظر برسد.

شکل 2: سایبان برقی

المانها

منطقه ای که پروژه شما در آن واقع شده است می تواند تأثیر زیادی بگذارد. در آن طرح های سایه بان عمر مفید داشته اند. سایه بان هایی که برای آب و هوایی که با آن روبرو هستند طراحی و ساخته نشده اند.

بدیهی است که الزامات از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت خواهد بود. در محیط های مرطوب، سایبان هایی باید طراحی شود تا از جمع شدن آب جلوگیری شود و در برابر کپک مقاومت کند. هر سایه بان باید به گونه ای طراحی شود که در مقابل دوره های غیر مترقبه باد شدید مقاومت کند. مشتریان اغلب رستوران ها را بر اساس نمای بیرونی خود انتخاب می کنند.

سبک

سقف متحرک رستوران می توانند نقش مهمی در سبک نمای بیرونی رستوران داشته باشند. باعث تقویت رنگ و طراحی واژگان شده و به عنوان علامت های دل‌فریب خدمت می کنند.

سقف متحرک سایه های بسیار ارزشمندی را به ایوان، عرشه یا پاسیو شما وارد می کنند. راحت و آسان برای کار، سایه بان های پارچه ای جذاب ما سایه را در شما ایجاد می کند. هنگامی که می خواهید حمام آفتاب بزنید یا از سرمازدگی خود استفاده کنید، از خورشید لذت ببرید. شما می توانید به راحتی یک دکمه را فشار داده و به کمک ساختار سایبان سازه پارچه ای از فضا لذت ببرید.