سایبان| جلوه و کاربرد سازه پارچه ای در سواحل و اسکله ها چیست؟

در این مقاله راجب کاربرد سایبان و سازه پارچه ای ها در اسکله ها و سواحل نوشتهایی را آورده ایم.اسکله، همچون ترمینال کشتی مشهور میباشد. این لاین طولانی است که از ساحل تا آب امتداد دارد. همچنین ممکن است فقط یک ردیف از پله ها باشد که به داخل آب امتداد می یابد. بیشتر آنها ساخت و سازهای مهندسی عمران هستند. با توجه به طبقه بندی هدف، پایانه ها به چهار دسته تقسیم می شوند:

  1. ترمینال مسافر

عمدتاً برای سوار شدن مسافران به کشتی، پایانه های کوچک مسافر فقط برای کشتی های کوچک می باشد. از قبیل گذرگاه های خیابانی و قایق های موتوری قابل استفاده هستند. در حالی که پایانه های بزرگ مسافر، مانند پایانه های کروز، می توانند برای کشتی های بزرگ کروز استفاده شوند.

  1. ترمینال حمل و نقل

بیشتر برای بارگیری و تخلیه کالاها استفاده می شود. می توان آن را به دسته های زیر طبقه بندی کرد!

  • پایانه های حمل و نقل عمومی
  • پایانه های کانتینر
  • پایانه های نفتی
  • پایانه های معدنی
  • پایانه های تجاری رودخانه
  • پایانه های عمومی باربری

.3 ترمینال اتومبیل

برای برخی از اسکله های مخصوص کشتی (عمدتاً کشتی های ویژه) این امکان وجود دارد. اتومبیل های موجود در زمین بتوانند سوار کشتی شوند و اتومبیل های موجود در کشتی از آنجا سوار شوند.

توسعه صنعت ساخت و ساز مدرن و ساختار پارچه ای

با توسعه صنعت ساخت و ساز مدرن، ساختار غشایی مدرن سقف در مکان های بیشتر و بیشتر اعمال شده است. همچنین مورد علاقه بنگاه ها و مصرف کنندگان قرار می گیرد. البته ترمینال نیز یکی از آنهاست. چه ترمینال مسافری باشد و چه ترمینال حمل بار! یا ترمینال خودرو تا زمانی که مکانی برای انتقال ایستگاه انتقال وجود داشته باشد، امکان اعمال ساختار غشایی وجود دارد. به طور خاص، ترمینال مسافری از یک سقف کاذب پارچه ای در منطقه استراحت استفاده می کند. می تواند نقش آفتاب و باران را ایفا کند. اساساً همان کارکرد ایستگاه اتوبوس و ساختار غشای پارکینگ می باشد.

یک سازه پارچه ای در اصفهان در فضای باز در کنار جاده، می تواند کنسرت های کوچک و نمایشگاه های هنری برگزار کند. سایبان نه تنها می توانند از باران پناه بگیرند. سایبان جلوه ها، نمایشگاه ها، تعامل ها فرهنگی و هنری غنی و زنده به شهروندان می بخشد.

سایبان در اسكله از حفاظت از محيط زيست، انتقال نور و تميز كردن مناسب برخوردار است. مواد غشایی با PVDF (پلی وینیلیدن فلوراید) یا دی اکسید تیتانیم پوشانده شده است. دارای عملکرد عایق حرارتی خوبی، مقاومت در برابر آتش و مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر شعله و درجه حرارت بالا است.

چرا یک سایه بان ساحل در فضای باز؟

  • مقاومت

یکی دیگر از مزایای سایبان ترمینال Ferry، نصب سریع است. برش غشاء، برش فولاد و رنگ اسپری فولادی همه در کارخانه ما پردازش می شود. فقط به مونتاژ در محل احتیاج دارد و ساخت آن نیز آسان است. بنابراین دوره ساخت و ساز کوتاه تر از ساختمان های سنتی است.

وقتی تصمیم دارید یک روز دوست داشتنی را در ساحل با برخی از کوکتل های خنک و سرمازدگی، لوازم جانبی شنا! پی وی سی و قایقهای دریایی که از راه دور ماهی را بی رحمانه می کشند بگذرانید. در مورد تنها چیزی که می تواند روز شما را خراب کند، سوزاندن آفتاب داغ یا یک باران شدید ناگهانی باران است. احتمالاً قبل از بیرون رفتن از خانه خود، فک را تماشا می کنید.

بنابراین، عاقلانه است که یک مکان ایده آل با ساختار پارچه مدرن سقف را داشته باشیم. تا در تمام مدت اقامت شما در آنجا از شما پشتیبانی کند. در مورد دیوارها، احتمالاً باید به دنبال برخی از نسخه های اضافی باشید. برای دستیابی به یکی از این پناهگاه های فوری، ممکن است از قبل از تحقیقات کمی استفاده کنید.

جایگاهی مناسب برای لذت بردن از هوای باز با ساختار پارچه ای و مهمانی ها!

زیرا این وسایل دقیقا ارزان نیستند و از نظر اندازه کاملاً قابل استفاده هستند. بنابراین اگر اشتباه کنید، جایگزین کردن آن با یک مدل بهتر. ممکن است نتیجه اینکه فکر می کنید بهتر است کوسه ها آنگاه شما و آنجا بخورند. همان طور که درشکل 1 مشاهده می کنید.

برای استعانت به پیشگیری از چنین سرنوشت ناگوار! تصمیم گرفتم تا در گزینش سایبان در اصفهان در محوطه ی آزاد به شما کمک کنم. چیزی که من پیشنهاد می کنم کاملاً ساده خوانده شود! سایه بان ساحلی. این یک چیز عالی است به نظر می رسد مانند یک پرنده عجیب و غریب، شما را از خورشید محافظت می کند. باعث می شود همه شما در حالی که در ساحل هستید مهم به نظر برسید!

علاوه بر این، اگر اتفاقی برای برگزاری یک گردهمایی بزرگ در ساحل مانند مهمانی یا عروسی یا در واقع یک مسابقه والیبال ساحلی به شما داده شود. وظیفه هیجان انگیز به شما تعلق می گیرد، با دانستن اینکه شما از این سازه چادری دارید که در اختیار شماست. یک تسکین عالی!

سایبان پارچه ای مهمانی

شکل 1:سایبان پارچه ای مهمانی

بهترین سایبان مدرن سقف در فضای باز را کجا می توانم قرار دهم؟

پس از خرید یکی از این وسایل با شکوه سایه بان، آسمان حد مجاز است! یا ساختار پارچه ای مدرن سقف ساحل. اما آنها کاملاً بلند هستند، برخی از آنها! در کل، هیچ قانونی وجود ندارد. بتوانید یک ساختار غربالگری خورشید مانند سایبان را نصب کنید. تقریباً به کدام منطقه از محیط شما می خواهید از گرمای بیش از حد محافظت کنید. همان‌طور که درشکل 2 مشاهده می کنید.

البته این بدان معنی است که سایبان های پاپیود فقط به استفاده از ساحل محدود نمی شوند. آنها تقریباً در هر مکانی که فضای کافی برای آنها وجود داشته باشد به همان اندازه مؤثر هستند. تنها چیزی که شما باید در آن مورد توجه قرار دهید نزدیک بودن بعضی از موارد پیروتکنیکی است. حتی اگر این سازه ها معمولاً از موادی ساخته شده باشند که می توانند مقدار زیادی گرما مصرف کنید.

سایبان فضای باز

شکل 2: سایبان فضای باز

از انواع بهترین سایبان های ساحلی چه انتظاری دارید؟

خوب، برخی از ساختارهای مدرن سقف با جدیت ظاهر خواهند شد، بنابراین این موضوع را در نظر بگیرید!

همه مواردی که در نظر گرفته شده است، دو روش اصلی برای طبقه بندی یک ساختار سایبان مانند وجود دارد. دسته اول کاملاً گسترده است و شامل دو دسته است: سبک وزن و مدلهای سخت و سنگین.سایبان