سایبان | روف گاردن، باغی روی پشت بام و نکات هوشمند

گزینه هوشمند برای داشتن باغ پشت بام:

طراحی باغبانی در پشت بام:

مدرن سقف دارای برترین روف گاردن برای بام

سایه واقعی باغ بام:

روف گاردن در محیط مهدکودک برروی بام

تاثیرات سایه بان برروی نور خورشیدوشرایط محیطی

سازه پارچه ای مورد استفاده در بام

شکل 1:سایبان،روف گاردن باغی روی بام

شکل 2:سایبان ،روف گاردن

  • ایده های معاصر برای باغ و پاسیو شما

با به کارگیری سایبان های سازه پارچه ای می توانیم محوطه ای  با Plant areaسرسبز تسلابخش را دارا باشیم. حتی سایبان ها،   Relaxing environment،  را در استخر روباز پدید می آورند.

این مناظر با استفاده از روف گاردن جلوه ی خاصی به خود می گیرد. یک وقت ها ،نقطه ضعف این خانه پنت هاوس دوبل است ! فقط با یک تراس پشت بام مجهز شده است ، بدون هیچ فضایی! این به معنی استفاده از تراس باغ خصوصی است. روشنایی نرم و غیرمستقیم می تواند تراسهای پوشیده شده ما را در جایی که فضای بیرونی خود را در آن طراحی کرده اید ، طراحی و تنظیم کنید. یک باغ زیبا طراحی کنید و از روزهای زیبای تابستان در فضای بیرون لذت ببرید.

فکر می کنید فضای بیرون فضای شما خالی و خسته کننده به نظر برسد؟ برای ایجاد یک مکان استراحت راحت تزئین کنید. در تراس فضای باز از مبل قدیمی استفاده کنید. اضافه کنید تا کمی رنگ بریزید تا جو روشن شود. گیاهان گلدان ، مراقبت آسان مانند سیستم چشمه آب می توانند جو را خنک کنند. این دوره پوشش محافظت از خورشید را فراهم می کند. اگر رواق یا پاسیو پوشانیده شده شما کاملاً از چوب ساخته شده است ، فرشهایی بگذارید که بتواند قدرت حرارتی را به آن اضافه کند. حال میتوان مشکل شما ایجاد سایه برای لذت بردن از فضا باشد!برای سقف و سایبان محیط بام و باغچه می توان از آلاچیق پارچه ای استفاده نمود.برخی از فانوس های باغ قطعاً ظاهر دلپذیر را افزایش می دهند و احساس رضایت می کنند.

گزینه هوشمند برای داشتن باغ پشت بام، سایبان:

سایبان های پشت بام ، مانند انواع مختلف آفتاب ، کاربرد گسترده ای در مورد دوستداران باغ در زندگی شهر دارد. گفتنی نیست که ساکنان مدرن و شهرسازی نمی توانند فضای کافی در ساختمان خود را برای باغبانی بدست آورند. اما بیشتر ساکنان شهر دوست دارند گلهای فصلی را شکوفا کرده و گیاهان تزئینی را پرورش دهند. در این حالت ، سرگرمی در زمینه باغبانی می تواند با سایبان های پشت بام برای تنظیم محیط مناسب انجام شود. تا دنیای رویایی تاکستان برای سایه ایجاد شود. هیچ مسکونی برای حل این هدف نباید به هیچ تولید کننده معمولی اعتماد کند. مدرن سقف نام تولید کننده قابل اعتماد سایه بان های پشت بام در اصفهان می باشد.این عامل باعث می شود سیستم های سایه زنی گیاهان باکیفیت و با مواد با کیفیت تولید شود.

طراحی باغبانی در پشت بام:

در صورت تمایل به ایجاد دنیای خارق العاده از گیاهان ، گل ها و کاکتوس ها ، باغبانی پشت بام بسیار عالی است. این ساختار سایبان فضای گسترده ای را در منطقه محدود تسهیل می کند. روف گاردن باغ روی پشت بام با مدرن سقف امتیازات زیادی را داراست. هر ساختمان بتونی از یک سقف جذاب احداث شده است .می توان از آن به عنوان یک فضای هوای آزاد برای تزیین و دستیابی به مزایایی استفاده کرد. طبقه فوقانی ساختمانهای چند طبقه به دلیل دریافت مقدار زیادی هوای تازه . نور طبیعی و زیبایی منظره برای ساکنین بسیار جذاب است. اما به دلیل گرمای بیش از حد در فصل تابستان ، زندگی در این طبقه بسیار دشوار می شود.

مدرن سقف دارای برترین روف گاردن برای بام

سایبان باغ Rooftop با صرفه جویی در مصرف انرژی ، عایق گرما و تأمین سایه ، راه حل این نوع مشکل غیرقابل تحمل است.همانطور که درشکل 1 مشاهده می کنید.

مدرن سقف مولد چیره دست سایه بان، برای جذب دوستداران طبیعت با عرضه مقیاس ساختاری یکتا است. معرف یک موجد سایبان  حاذق ، صنعتگران ماهر ما از گنجایش ساختاری ساختمان خانه آگاهی دارند. آنها از پایداری ساختمان برای حمل وزن اضافی برای باغ بام آگاه هستند. طبق این عوامل طراحی بستگی دارد. Container Garden و Green Roof Garden دو نوع این باغ تحت سایه مناسب است.

سایبان روف گاردن باغی روی بام

شکل 1:سایبان،روف گاردن باغی روی بام

سایه واقعی باغ بام:

نقش سازنده سایه بان در خلق بوستان پشت بام چیست؟همانطور که در شکل 2 مشاهده می کنید.

کاملاً طبیعی است که هیچ عاشق باغی مایل به کاشت درختان روی سقف خود به جای نهال نیست . گاهی اوقات نمی تواند گرمای مداوم نور خورشید را تحمل کند . با فشار بارندگی ، تنه های باریک آنها نیز خم شده و شکسته می شود. از طرف دیگر نور خورشید برای فتوسنتز و آب برای افزایش رشد آنها ضروری است. سایه روی این گیاهان جوان برای پخش نور خورشید باید به خوبی با اجزای رنگی سبز و شفاف ساخته شود.

سایبان ، روف گاردن

شکل 2:سایبان ،روف گاردن

روف گاردن و سازه پارچه ای در محیط مهدکودک برروی بام

برای ایجاد یک مهد کودک هیجان انگیز در پشت بام . پارچه پلاستیکی ، سایه پارچه عمومی ، فایبرگلاس ایده آل برای گیاهچه یا سایر گیاهان کوچک است. ما به نمایندگی از تولید کننده سایبان قابل اعتماد ، مدرن سقف می تواند به شما اطمینان دهد! همه مواد سایه زنی با کیفیت بالا و نصب قابل اعتمادسایبان در اصفهان توسط تکنسین های ماهر ما را ارائه می دهند. بوم به دلیل سازگاری آسان و الگوهای آن در این منظور کاملاً محبوب است. اما تأثیر معکوس نیز دارد.

تاثیرات سایه بان برروی نور خورشیدوشرایط محیطی

نور خورشید و گردش هوا با نصب آن بر روی یک باغ پشت بام کاملاً مسدود شده است. سایه فایبرگلاس راهکار ارزان برای انتاج سایه برای باغ بام شما است. گرما و نور کافی می تواند از آن عبور کند. اثر گلخانه ای مناسبی را در این مکان آسمانی فراهم می کند.

سازه پارچه ای مورد استفاده در بام

بنابراین ، سقف کاذب پارچه ای پشت بام دراقسام متعددی می تواند باشد. اما برای سایه باغداری باید انتخابی و واقعی باشد تا گیاهان زراعی بطور منظم و علمی رشد کنند. سایبان( روف گاردن باغی برروی بام)، مقدوراست مسیر صحیحی برای تحقق میل شما از هر زاویه ای را نشان دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.