قیمت پارچه سقف کشسان

اجزای سقف پارچه ای کشسان

پوشش پارچه ای

زیر ساخت ریلی

انواع پارچه سقف های کشسان از نظر جنس

ویژگی پارچه سقف کشسان

شکل 1 قیمت پارچه کشسان

شکل 2 سقف کشسان

قیمت پارچه سقف کشسان

سقف کشسان، از زیر مجموعه سقف های تصویری و طرح دار میباشد. پارچه سقف کشسان،به عنوان سقف کاذب معلق،ساختاری انعطاف پذیر و طرح ها و رنگ های متنوعی دارد. سقف کشسان میتواند با تصاویر و اشکال مختلف مطابق با سلیقه شما طراحی و اجرا شود.

اجزای سقف پارچه ای کشسان

همه سقف های کاذب کشسان از دو جز اصلی تشکیل شده اند.

پوشش پارچه ای

زیر ساخت ریلی

پوشش پارچه ای

پوشش پارچه سقف کشسان از جنس پی وی سی میباشد که با خاصیت کشسانی که دارد میتواند سطح های بزرگ را پوشش دهد. پارچه سقف کشسان در لبه های خود ازجنس هاریون میباشد که در زمان نصب به راحتی داخل ریل قرار میگیرد. قابلیت بازیافت،مقاوم بودن در برابر بخار و رطوبت،سبک وزنی و دوام بالا هم چنین خصوصیت بهداشتی و غیر سمی بودم پی وی سی باعث شده که این ماده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت پارچه سقف کشسان

شکل 1 قیمت پارچه کشسان

زیر ساخت ریلی سقف پارچه ای کشسان

ریل ها به طور معمول از جنس پی وی سی یا آلومینیوم هستند که به صورت لایه ای زیر کاور قرار میگیرند. منعطف بودن ریل های سقف کشسان استفاده از سقف کاذب کشسان را برای تمامی فضا هایی با اشکال هندسی خاص امکان پذیر کرده است. این ویژگی منجر به استقبال معماران و هم چنین طراحان دکوراسیون داخلی از سقف پارچه ای کشسان گردیده است.

انواع پارچه مدرن سقف از نظر جنس

۱_سقف کشسان چاپی
۲_سقف کشسان لاکر
۳_سقف کشسان نور گذر یا ترنسلوسید
۴_سقف کشسان مات
۵_سقف کشسان گلکسی

ویژگی و قیمت پارچه سقف کشسان

پارچه سقف کشسان به دلیل سبکی،مقاوم بودن در برابر ضربه و قیمت مناسب دارای ویژگی و مزایایی میباشد که عبارت اند از:

_زیبایی:ریل پی وی سی به علت انعطاف پذیر بودن میتواند در طرح ها و شکل های گنبدی-ستونی-حجمی و…. ایجاد شود.

_نصب سریع و آسان:نصب سقف کشسان تا ۸۰متر مربع به صورت یک پارچه تنها در یک روز بدون نیاز به جابه جایی وسایل و کثیف نمودن محیط

_مقاوم در برابر آب و رطوبت: به هیچ وجه آب و رطوبت را به خود جذب نمیکند،تغییر رنگ نمیدهد به همین دلیل در محیط هایی مانند حمام ها و استخر مناسب است.

_عمر مفید و طولانی: سقف کشسام مات در دراز مدت پوسته پوسته نمیشود،ترک نمیخورد،تغییر رنگ نمیدهد و نیاز به نقاشی دوباره ندارد.

_قابلیت دفع باکتری و قارچ های محیط را نیز دارد و آنتی باکتریال بودن این محصول باعث شده که سقف کشسان کاربرد گسترده ای در اتاق عمل،مراکز عمومی و محیط های مرطوب مانند استخر را داشته باشد.

موارد بیشتر از این مورد در ذیل است:

_ بهداشتی و قابل شست و شو: سقف کشسان به دلیل سطح صیقلی که دارد ضد چربی و گرد و غبار است. نکته بسیار حاءز اهمیت درباره سقف کشسان آن است که محصولی را انتخاب کنید که دارای استاندارد  SGSباشد. این استاندارد معتبر ترین استاندارد در زمینه طراحی داخلی است.

باید توجه داشت که در صورت نامرغوب بودن پارچه سقف کشسان ممکن است سقف کشسان مواد سمی منتشر کند. این سموم منتشر شده در کودکان باعث زوال عقل و در افراد باردار باعث سقط جنین و در افراد مسن باعث مشکلات تنفسی و در افراد عادی باعث سردرد های شدید داءمی میباشد. لازم به ذکر است که این محصول دارای تاییدیه استاندارد از ۳ کشور ایتالیا،آلمان و روسیه است. همچنین سقف کشسان مقاوم در برابر تغییرات دمایی بوده و شکل ظاهری خود را حفظ میکند. (تغییرات دمایی۸۵+ تا ۱۵- درجه سانتی گراد)

سقف کشسان قابلیت آکوستیک یا صداگیر را نیز دارند به همین دلیل برای نمایشگاها و آمفی تئاتر و…. بسیار مناسب هستند. با دنبال کردن این مطلب میتوانید از انواع و مزیت و معایب آن اطلاعات کافی را کسب نمایید.

سقف باریسول، کششی، سقف کهکشانی،سقف ستاره ای و ….. از اسم های این سقف است. سبب خطاب آن نور پردازی آن است. سقف باریسول امکان عبور نور را از خود دارد و شما قادرید با نور پردازی هم روشنایی محیط را تامین کنید و هم زیبایی مد نظرتان را بوجود آورید. البته برخی از جنس های پارچه کشسان قابلیت عبور نور را از خود ندارند و باید از شیوه های دیگر برای نور پردازی محیط استفاده کرد. در ادامه بصورت مفصل در مورد آن توضیحاتی اراعه شده است.

قیمت پارچه سقف کشسان

شکل 2 سقف کشسان

قیمت پارچه سقف کشسان | زیبایی در محصولات

زیبایی اولین نکته ای است که باید به آن توجه داشت. اگر شما از ارتفاع کمی در دکوراسیون داخلی خود برخوردار هستید باید از نصب این محصول خودداری فرمایید زیرا سقف کاذب باید ته سقف اولیه تعبیه شود که این امر موجب کم تر شدن ارتفاع میشود.

دومین نکته انتخاب طرح مورد نظر میباشد این طرح میتواند شامل هرچیزی باشد و کاملا به سلیقه شما بستگی دارد . داشتن یک طرح زیبا و آرامش بخش میتواند علاده بر زیبایی دکوراسیون داخلی به شما آرامش ببخشد البته توجه به نور محیط نیز بسیار مهم است. باید توجه داشته باشین که در انتخاب طرح وسواس به خرج دهید زیرا بعد از اتمام کار اگر پشیمان شده باشید جهت تعویض آن باید هزینه بالایی را متقبل شوید. و در نهایت با یک نصاب مورد اطمینان و ماهر وارد کار شوید بهتر است که این افراد از شرکت معتبر یا نمایندگی سقف کشسان انتخاب شوند تا از همه جهات خیالتان راحت باشد.

مقرون ب صرفه ترین سقف هارا در مدرن سقف بیابید .

شما میتوانید لیست قیمت های ما را در سایت مشاهده نمائید. تنها کافیست بر روی «سقف کشسان» کلیک کنید.