سایبان | سایبان پارچه ای مراکز خرید و خورده فروشی ها

ساختار کششی (سایبان) به دلیل سبک معماری جدید و صحنه ویژه شب، اثرات تجاری خوبی دارد. از آن در ساختمانهای تجاری متعدد مثل موارد زیر به بهره وری میگردد.

  • مراکز خرید بزرگ
  • مراکز خرید
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • سالن های نمایشگاهی
  • مغازه ها
  • خیابان های عابر پیاده و …

انتقال نور یکی از مشخصه های شناخته شده سازه های غشایی مدرن است. انتقال نور از غشاء می تواند روشنایی لازم را برای ساخت و ساز فراهم کند! برای صرفه جویی در انرژی بسیار مهم است. این امر به ویژه برای برخی از ساخت و سازهای تجاری ایده است. این گونه ساخت ها به نور و روشنایی بیشتری نیاز دارند! از طریق استفاده جامع از نور طبیعی و روشنایی مصنوعی! شفافیت غشاء می تواند فضای زیبایی شناسی بزرگتری را برای طراحی معماری فراهم کند.

در طول روز، در زیر نور آفتاب، محیط بصری سرپوشیده باز و هماهنگ است. قسمت داخلی سازه پوشانده شده از غشاء مملو از نور پراکنده طبیعی است. هیچ تضادی بین سطح براق و سایه وجود ندارد. محیط بصری داخلی باز و هماهنگ است. در شب، چراغ های موجود در ساخت و ساز آسمان شب را از طریق غشاء سقف روشن می کنند. شکل ساخت و ساز جلوه ای رویایی را نشان می دهد.

سایبان های تخصصی برای خرید پلازاها، مراکز خروجی طراح و پارک های خرده فروشی

تهیه سایه بان خرده فروشی برای مراکز خروجی یا مراکز خرید و پلاستیک نیاز به کاردانی وافری دارد. مقیاس مشاغل مانند این بی شمار است. مدرن سقف می تواند تمام تخصص و مهارت های لازم را برای تولید و فراخور سایه بان های تبلیغاتی را دارا باشد. این فرآیند در پروژه های بزرگ مانند سیتی سنتر را فراهم کند. همان‌طور که درشکل 1 مشاهده می کنید.

این مشاغل از نظر منابع نیاز به برنامه ریزی زیادی برای تولید سایبان های خرده فروشی برای مراکز خروجی. تدارکات مربوط به قرار دادن سایبان ها در مهلت سخت دارند. مدرن سقف در این پروژه ها با معماران یا تیم طراحی همکاری می کند. تا اطمینان حاصل کنیم که همه چیز از نظر کیفیت و سبک کامل است. قادر به ساختن این سایه بان های خرده فروشی به یک طراحی حاشیه ای می باشد. مزیت مشخصی نسبت به سایر شرکت های سایبان در اختیار ما قرار می دهد. زیرا تیم طراحی می تواند در انتخاب طرح سایه بان نهایی خلاقیت بیشتری داشته باشد.

مدرن سقف در یکی از محبوب ترین مراکز خرید! مانند سیتی سنتر، مجموعه ای از سایبان بزرگ پارچه مخروطی را منصوب کرده است. تا ضمن حفظ احساس محصور و اختصاصی در بازار، حداکثر فضا، نور و گردش هوا را به حداکثر برساند.

مرکز خرید سیتی سنتر، در منطقه دورام، از هر نظر یک طرح بینایی است.

پیمانکاران مدرن سقف یک سیری کولی استفاده نشده را به یک منظره چشمگیر تبدیل کرده اند.

همچنین نه تنها کارهای خرید و تفریحات اوقات فراغت بلکه حیات وحش و مناطق محافظه کار را ارائه می دهد.

سایبان در مراکز خرید

شکل 1: سایبان در مراکز خرید

کاربرد سایبان در مرکز خرید دالتون پارک واقع در شمال شرق!

در یکی از محبوب ترین مقاصد خرید شمال شرقی نیز نصب شده است.

مراجعان قصد داشتند تا محل روستایی را با بازآفرینی تجاری منطقه مورد نیاز جمع كنند. با این حال، یک محیط خرید شگفت انگیز و غیرمعمول لازم بود تا خریداران را به چنین محیط کشیشی سوق دهد.

سایبان های پارچه کششی هستند که عنصر معتبر آن خطیر است. سازه پارچه ای مخروطی با پوشش افزون بر 3000 متر مربع، همچو چترهای شفاف عمل می کنند. اجازه می دهد تا نور و هوا در آن قرار بگیرند. بدترین باران را از بیرون دور نگه داشته و در شب روشن کنند.

کاملاً از محیط پیرامون کشیده شده، طراحی سقف پارچه امکان فضای گردش بدون ستون را فراهم می کند. از احساس کلاستروفوبیا جلوگیری می کند. از همه مهمتر، شفافیت و ظرافت سازه های پارچه باعث عدم وجود تاری بین مرکز خرید داخل و محیط حیات وحش در خارج می شود. همان‌طور که در شکل 2 مشاهده می کنید.

این مرکز از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. طبیعت و مدرنیته را با هم جمع می کند. توسط مخروط های آلی ساخته شده از پارچه های مصنوعی تقویت و بازتاب می یابد.

سایبان پارچه ای

شکل 2: سایبان پارچه ای

ساختارهای مراکز خرید

غشاء چند لایه حاوی لایه عایق می تواند با ترکیبی مناسب از غشاء و ماده عایق کننده انتقال نور، شفاف شود. حتی اگر انتقال طیفی تنها چند درصد باشد! سقف سایبان هنوز نگاه براق و شفاف به چشم انسان دارد، با ظاهرسقف کاذب پارچه ای.

ساختار مرکز خرید به طور کلی به دو دسته تقسیم می شود.

  1. یکی مرکز خرید ساختارهای کششی بادی که کاملاً از مصالح ساختاری غشایی ساخته شده است.
  2. یکی دیگر از یک سایه بان پر تنش و سایر مصالح ساختمانی تشکیل شده است.

مهم نیست که فرم، شکل، چگونگی، قیمت و دگر مواد آن برتریهای خاصی دارد.سایبان