بهترین پارچه برای ساختار چادر شما و جنس پارچه سازه چادری!

از حیث ظاهری سازه چادری، سازه پارچه ای پشتیبانی شده از دکل برحسب تداول یک یا برخی اوقات چندین قله را دارند. از طریق دکل های داخلی یا پیرامون حمایت می شوند.

  • پارچه توسط اتصالات مخصوصی که معمولاً یک حلقه بیس یا حلقه کابل است به دکل داخلی متصل می شود.
  • همچنین ساختمانهای مجاور نیز می توانند از ساختارهای پشتیبانی شده پشتیبانی کنند. قله های سازه تحت پشتیبانی دکل با طرح و نحوه چسباندن پارچه مشخص می شوند.
  • بازشوها معمولاً بیضوی هستند. پارچه ای که از قسمت بالای آن باز می شود، درز شده و می تواند الزام به الگوبرداری داشته باشد.
  • سیستم های پشتیبانی شده برای سقف کاذب پارچه ای با طول طویل عالی هستند.

ساختار سازه چادر ی

آن زمان سال است! خورشید می درخشد، هوا عالی است و زمان باربی کیو ها، مهمانی ها و رویدادها در حیاط خلوت است. تنها چیزی که برای رویداد خود به آن احتیاج دارید. یک ساختار چادر محکم است. به شما کمک می کند تا میهمانان خود را سایه بزنید و شما را خنک نگه دارید.

بوم پنبه:

به یاد داشته باشید، بوم پنبه قبلاً ماده ای مشترک برای این نوع سازه ها بود. اما با پیشرفت فن آوری و مهندسی بهتر، مواد به همان میزان سابق به کار نمی روند. اکنون می توانید یک سازه پارچه ای را تهیه کنید که از اشعه ماوراء بنفش مراقبت می نماید. ضد آب و مقاوم در برابر کپک است.

شرکت مدرن سقف محصولات متنوعی را عرضه می نماید. مشخصات فوق را به علاوه محدوده گسترده ای از رنگ ها و طرح ها متناسب با سلیقه شما عرضه می نماید. فرایند ثابت بالاترین سطح پایداری و استواری در برابر کشش سازه پارچه ای را برای کارایی بالا در سازه چادری تضمین می کند. در اینجا دسته سریعی از مارک های ساختاری و چادر پارچه ای هرکلییت هرکولیتی قرار گرفته است:

پارچه چادر معمار ی

ساخته شده برای حداکثر استحکام و دوام، با گزینه های پوشش PVDF – مناسب برای معماری پارچه و سازه پارچه ای.همانطور که درشکل 1 مشاهده می کنید.

پارچه های چادر Showtime®

استانداردی برای چادرهای پارک و رویدادها. Showtime بزرگترین انتخاب رنگ در وینیل چادر را در حرفه ارائه می دهد.

Architant® WideSide

98 پارچه یک طرفه بدون درز در صنعت. با صرفه جویی در وقت و نیروی کار قابل توجهی.

محصولات پارچه ای چادر مهندسی شده سفارشی – کارکنان با تجربه در زمینه تولید محصولات مدرن سقف می توانند سازه پارچه ای را بر اساس نیازهای خاص خود مهندسی کنند.

سازه پارچه ای و بهترین جنس پارچه

شکل 1:سازه پارچه ای  و بهترین جنس پارچه

مختصر تعریف سازه چادری

چادر به عنوان یک سازه پارچه ای، محیط یا ملجأ تعریف شده است. احداث گردیده از پارچه یا مواد کارآمد است. به هر طریقی بجز هوا یا محتویاتی که از آن محافظت می شود، پشتیبانی می شود.همانطور که در شکل 2 مشاهده می کنید.

انواع غشاء سازه پارچه ای:

  • پی وی سی: ارزان تر (طول عمر 15 تا بیست سال و ساخت آن آسان است)
  • شیشه سیلیکون: شکننده بالاتر برآمدگی (در معرض آسیب ناشی از خم شدن 30+ طول عمر)

چادرها، سایبانها و سایر سازه پارچه ای در اصفهان ملزم مجوز میباشند:

چادرهایی با ظرفیت و گنجایش بالا

سایبانهایی که از هر طرف باز می شوند.

سازه پارچه ای و جنس سازه چادری

شکل 2: سازه پارچه ای و جنس سازه چادری

پارچه وینیل مهندسی شده

این بهترین انتخاب برای هر نوع تنش، مهمانی، سایبان یا چادر است. شرکت مدرن سقف نکات، مشاوره و محصولات تخصصی وینیلی را برای نیازهای ساختاری پارچه شما ارائه می دهد. همچنین مجموعه کاملی از منسوجات فنی پیشرفته با کارایی بالا را ارائه می دهد. بطور خاص برای نیازهای متنوع این بازار از ساختارهای دهانه روشن تا چادرهای مهمانی و برنامه های جانبی ساخته شده است.

کامپوزیت پلی استر و وینیل

این یک انتخاب محبوب دیگر است. کامپوزیت بهترین وینیل و پلی استر را ارائه می دهد. کامپوزیت با دوام است، دوام زیادی دارد و تمیز کردن آن آسان است. همچنین اگر از ساختار پارچه خود در یک منطقه مرطوب استفاده می کنید. از نظر طبیعی ضد آب است. شما نمی خواهید که رطوبت در ساختار شما به دام بیفتد و شروع به رشد کپک یا قالب کنید.

نایلون Rip Stop

این گزینه مناسب برای آن دسته از علاقه‌مندان به خارج از منزل مانند شکارچیان یا کوهنوردان است. نایلون توقف ریپ با پارچه های سنگین تری که بافته شده است ساخته می شود. این به جلوگیری از اشک کمک می کند. در حالی که این گزینه بسیار خوبی برای چادرهای کمپ شماست، به خاطر داشته باشید که این ماده سنگین تر است.سقف کاذب پارچه ای

انتخاب پارچه چادر و سازه

استفاده از مواد مناسب چادر شما هنگام محافظت از خانواده و میهمانان در برابر اشعه های شدید ماوراء بنفش خورشید و رطوبت ضروری است. این یک تصور غلط رایج است! چادرها و ساختارهای کششی (سازه پارچه ای) مانند سایه بان ها، از همان مواد ساخته شده اند. انتخاب پارچه اشتباه برای ساختار شما می تواند مانعی برای جشن های شما باشد.سقف کاذب پارچه ای 

پارچه نایلونی

این یکی از محبوب ترین گزینه های موجود در بازار در کنار محصولات تخصصی مهندسی است. نایلون می تواند ضد آب باشد. تنفس چادر شما را ارائه می دهد. نایلون با دوام و انتخابی عالی برای سازه پارچه ای شماست.