سازه چادری – ساخت سازه چادری تحت کشش و انواع آن

در سازه پارچه ای، چادرهای تنشی (سازه چادری) خطوط چشمگیر و قله های ظریف و شفافی را عرضه می دهند. به خوبی از قسمت داخلی نشان می دهند. قطب های داخلی برای آویزان کردن آگهی ها و سایر علائم بازاریابی ایده آل هستند. برای عروسی ها، طراحی سنتی این مدل چشمگیر، حس ظرافت بی موقعی را با گل و سایر دکورهایی که از قطب های داخلی آویزان شده اند. القا می کند و سقف های بلند قیمتی، خود را به انواع مختلفی از طراحی های منحصر به فرد روشنایی سوق می دهد. چادر را می توان با موکت، آسترهای سقفی، وسایل روشنایی، ستون های تلویزیون و طیف وسیعی از لوازم جانبی دیگر نصب کرد.

سازه چادری ما در 60 و 60،” 60 در 80″،” 60 در 100 “موجود می باشد.

موارد متداول: عروسی ها، مهمانی های خصوصی، نمایش های تجاری، رویدادهای کلیسا، رویدادهای شرکتی، درخت کریسمس.

سازه چادری تحت کشش یا قله بلند

این چادرها به سهولت با خط چشمگیر و زیبا از سقف آنها تشخیص داده می شوند. جذابیت بصری این چادرها نه تنها از بیرون قابل توجه است بلکه در زیر چادر نیز وجود دارد. قله های بلند ظاهری بسیار تمیز و جادار را ایجاد می کنند. امکان برنامه ریزی عالی کف و امکان دکوراسیون سقفی را فراهم می کند.

اضافه بر ملاحت نیک‌منظری سازه چادری، آنها سلوت از سقوط در رده یک چادر مهندسی را مهیا می نمایند. مهندسی همان‌طور که در مورد چادرها انجام می شود، آشکار می سازد که آنها از طریق سازندگان design و آزمایش شده اند. در برابر بارهای بسیار باد بالاتر از چادرهای سنتی مقاومت کنند. اگرچه هیچ کس دوست ندارد در مورد رویدادهای نامساعد آب و هوا در حین رویداد فکر کند. اما شاید سازه پارچه ای در اصفهان ما با چادرهای قرن بهترین فرصت را برای تاب آوردن وزش باد باشد. تجویز می نماید تا رویداد شما بدون وقفه ادامه یابد. سازه چادری برای جلوه های چشمگیر نعمتهای زیاد را فراهم می کنند! همان‌طور که درشکل 1 می بینید!

اجاره جهانی دارای مجموعه ای از سازه چادری متحرک سفید زیبا برای مراسم عروسی، عروسک و سایر مراسم رسمی. همچنین مجموعه ای از چادرهای سفارشی قرمز، سفید و آبی مخصوص عرضه گاه، جشنواره ها و تبلیغات است. از 20×30 تا 60×60، مدرن سقف مخلوط بزرگی از چادرها را دربرمی گیرد. این سایبان تقریباً می تواند هر تعداد یا اندازه ای را بپوشاند.

مدرن سقف می تواند رویداد شما را با ترکیبی از چادرها چیدمان کند تا فضای صمیمی با نیک منظری پدید آورد.

سازه چادری قله بلند

شکل 1: سازه چادری قله بلند

طراحی جدید ساختار تحت کششی چادری

سازه چادری design جدید است که تقریباً به شکل انحصاری با رنگ سفید تولید می شود. زیرا چادرهای سفید معمولاً برای مناسبت های رسمی و همچنین تبلیغات پذیرفته می شوند. با این حال، چندین دهه تجربه ما نشان می دهد. چادرهای سفید به سادگی توجه مشتریان بالقوه را برای تبلیغات و همچنین چادرهای با رنگ روشن جلب نمی کنند. تا همین اواخر چادرهای فریم و چادر چادرهای جایگزین برای رنگ بودند.

مدرن سقف با تولیدکنندگان شراکت کرده است. تا بتواند یک خط چشمگیر از چادرهای سفارشی قرمز، سفید و آبی سفارشی مخصوص عرضه گاه ها، جشنواره ها و تبلیغات تولید کند. چادرهای تنشی قرمز، آبی و سفید سفارشی ما دارای قله های چشمگیر چادرهای سنتی با تنش سفید است. با رنگهای چشم نواز به طور معمول برای چادرهای قاب و قاب محفوظ است. همان‌طور که درشکل 2 مشاهده می کنید.

سازه چادری همچون بخشی از ساختار چادر به قسمتهای زیر زمینی یا لنگرهای بتونی تکیه می کنند. بنابراین، سازه چادری در اصفهان ممکن است با بشکه های آب یا جعبه های آب مصون نشوند. این شرط بستن چادرهای تنشی را مستقیماً در مقابل یکدیگر ممنوع اعلام می کند. با این حال، اجاره جهانی می تواند چادرهای فریم، فریم و کابل را بین چادرهای تنشی برای پیوستن به چادرها نصب کند. همچنین می توانیم آب رودخانه ها را بین چادرها نصب کنیم. در صورت بروز هوای ناخوشایند میزان ورود آب به حداقل برسد.

سازه چادری تحت کشش

شکل 2: سازه چادری تحت کششش

چادرهای تنشی

چادرهای 60’x40 ‘Tension با ورودی و 20’x20’ چادرهای پذیرایی چادر تمثیل به چادر قطبی در احداث می باشد. آنها توسط یک یا چند قطب مرکزی در پایین مرکز چادر پشتیبانی می شوند. لبه چادر قطبهای کوتاه تری دارد. از طریق طناب ها به ریسک هایی که به درون محوطه پیرامون منتقل می شوند متصل شده است. سقف کاذب کششی، شبیه به چادرهای قطب هستند. به این دلیل که با سوراخ کردن در این سطوح امکان نصب بر روی چمن، سیاه چاله یا بتن را دارند. تنظیمات بتونی با هزینه اضافی همراه هستند. یک انتخاب عالی برای عروسی ها، مهمانی های آخر سطح یا هر رویدادی که نیاز به ارائه باشکوه تری نسبت به چادر قطب فراهم کند. پرده های جانبی نیز وجود دارد. می توانید محیط چادر را ببندید تا از عناصر محافظت کرده و جلوه ای بسته و تمیز داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.