آیا سازه پارچه ای برای پارکینگ می توانند چالش شما را برطرف کنند؟

با رونق شهرها و گسترش شهرها به سمت انتقال مناطق حومه به کلان شهرها، نیاز به راه حل های پارکینگ افزایش می یابد. سازه پارچه ای یا سازه چادری در پارکینگ های مو جود در سطح شهر میتواند راهکار ایده آل برای ما باشد. در حالی که برنامه های حمل و نقل عمومی و اشتراک گذاری وسایل سواری، گزینه هایی را برای ترک وسایل نقلیه خود در خانه فراهم می کند. ساختار پارچه ای تنش شده برای گاراژهای پارکینگ به سرعت تبدیل به راه حل اساسی برای معماران و صاحبان املاک می شوند. به دنبال پرداختن به طیف گسترده ای از موضوعات هستند. از حفاظت UV گرفته تا امنیت خودرو گرفته تا تمایز مشاغل.

پارکینگ و محافظت از پشت بام با سازه پارچه ای

آیا سازه پارچه ای در اصفهان برای پارکینگ ها می توانند چالش های شما را حل کنند؟ در عصر وسایل نقلیه به طور فزاینده گران، بسیاری از مصرف کنندگان برای محافظت از سرمایه گذاری خود در برابر عناصر، نرخ های قابل توجهی بالاتری را پرداخت می کنند. این که آیا مشتریان شما از ملک شما برای پارکینگ طولانی مدت یا روزانه استفاده می کنند. بسیاری از آنها تردید دارند خودروهای خود را برای مدت طولانی یا مداوم در معرض دید خود قرار دهند. از مسدود کردن خورشید گرفته تا تأمین محافظت در مقابل باران و تگرگ. ساختار پارچه ای کشیده می توانند تعداد زیادی یا سقف شما را به وضعیت “پارکینگ تحت پوشش” ارتقا دهند. همان‌طور که درشکل 1 مشاهده میکنید.

در حالی که مزایای متعددی از ساختار پارچه ای کششی وجود دارد. آنها را برای پارکینگ ها و پشت بام ها یکتا می کند. دو عنصر به خصوص مهم هستند. ساختارهای تنش یافته می توانند مسافت های طولانی را با بخشی از هزینه ساختارهای سنتی طی کنند. علاوه بر این، طرح ها اغلب به تیرهای پایه ای حداقل احتیاج دارند. بدین معنی که شما همچنان در فضای پارکینگ حداکثر جای پای خود را خواهید گرفت.

سازه پارچه ای و محافظت از پشت بام

شکل 1: سازه پارچه ای و محافظت از پشت بام

امنیت خودرو در گاراژهای روباز توسط سازه پارچه ای

آیا ساختار پارچه ای تنش شده برای پارکینگ ها می توانند چالش های شما را برطرف کنند؟ آیا تمام ساختارهای کشیده دارای طراحی افقی و بام نیستند. نمای ساختار پارچه ای یک راه حل عمودی برای پارکینگ ها است. طیف گسترده ای از مزایا تمثیل سایه، محافظت از عناصر و امنیت بیشتر را فراهم می کند. با پیچیدن قسمت بیرونی گاراژ با غشای مش کششی، گاراژ شما به یک ساختمان محصور تبدیل می شود. (ضمن حفظ وضعیت هوای آزاد آن). در حالی که به عنوان مانع از آن استفاده نمی شود. پنل های پارچه ای کشیده از ورود هر چه تمام راه غیرقانونی به خارج از مرکز جلوگیری می کنند. با آرامش خاطر مشتریان خود را به این وسیله رها می کنند. وسیله نقلیه آنها در رابطه با سایر قطعه ها ایمن تر باشد.

افزون براین، نمای سازه پارچه ای سبب جذابیت زیبایی به امکانات شما می شود. تبدیل گاراژهای صنعتی به ساختارهای مدرن. برای اضافه کردن مارک تجاری از گرافیک چاپی یا روشنایی LED استفاده کنید! یا گاراژ خود را به یک ساختار نمادین در محله اطراف تبدیل کنید.

ورودی های پوشیده شده، گذرگاه ها و مناطق منتظر

سازه های تنش یافته برای پارکینگ می توانند به گونه ای design گردند. فقط از وسیله نقلیه در برابر عناصر محافظت کنند. آنها همچنین می توانند از مشتریان شما محافظت کنند! به خصوص در مکانهایی که آب و هوای بی نظیر واقعیت رایج است. می توانید با تهیه ورودی های ورودی و پیاده روی های مربوط به مشتریان، تجارت خود را متمایز کنید. مطمئناً وقتی به دنبال مکانی برای پارک کردن در هنگام باران، برف یا روزهای گرم تابستان هستند. با سایبان مناسب راحتی را به خاطر می آورند! علاوه بر این، سقف کاذب کششی برای مناطق انتظار در انواع خواص Park & ​​Ride ایده آل هستند. همان‌طور که در شکل 2 مشاهده می کنید.

خود را از رقابت به عنوان شغلی متمایز کنید. با در اختیار داشتن سازه های تنش یافته برای پارکینگ ها در نوسازی یا ساخت و سازهای جدید، از مشتریان سود بیشتری کسب کند.

سازه پارچه ای و گذرگاه ها

شکل 2: سازه پارچه ای و گذرگاه ها

آیا سازه های تنش شده برای گاراژهای پارکینگ برای پروژه بعدی شما مناسب هستند؟

در قسمت سازه پارچه ای صنایع، ما در زمینه طراحی، مهندسی، ساخت و نصب پروژه ساختاری خلاقانه داریم. به چالش کشیدن، تجاری و دولتی و الگو های نخستین سایه بان را تخصص می دهیم. ما برای معماران، designer چشم انداز، پیمانکاران و صاحبان املاک، تخصص و پشتیبانی را عرضه می دهیم. تا ایده های پروژه سازه پارچه ای سفارشی خود را گسترانده و ساختارهای نمادی را بسازند.سازه پارچه ای در اصفهان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.