سازه پارچه ای|ساخت استادیوم ها بااستفاده از سازه پارچه ای

در این مقاله مطالبی راجب به سازه پارچه ای یا سازه چادری به کاررفته در استادیوم ها  آورده ایم.در سراسر جهان ، رویدادهای ورزشی و فرهنگی قرعه کشی بزرگی است . میلیون ها هوادار مشتاق در آن شرکت می کنند و از آن لذت می برند. وسعت ورزشگاه عملکرد را بالا می برد و تجربه ای واقعاً نفس گیر را به مخاطب می بخشد. سازه پارچه ای در ورزشگاهها مخاطبان را از عناصر طبیعت محافظت می کنند. سازه های با شکوه(سقف کاذب پارچه ای) با طول بلند و با شکوه زیبایی به ورزشگاه می بخشد. طراحی هوای آزاد حرکات آزاد باد را برای پایین نگه داشتن درجه حرارت برای راحتی تماشاگران تضمین می کند.

سازه پارچه ای مدرن سقف گزینه ای برتربرای استادیوم ها

معماری مدرن سقف پیشرو سازه پارچه ای در اصفهان و پشت بام استادیوم غشایی با کیفیت بالا و دروازه های ورودی است. از آنجا که ما بهترین مواد را به کار می بریم ، واحدهای ما به حداقل پشتیبانی ساختاری نیاز دارند . از نظر کمکی نگهداری می شوند و به گونه ای مناسب طراحی شده اند .از نور خورشید فیلتر شده برای اطمینان از دید بهینه و بدون گرما استفاده می کنند. در کنار ساختار کششی استخر ، ما همچنین سایه های دادگاه بدمینتون ، بسکتبال و والیبال را تولید می کنیم. ما هنگام طراحی ساختارهای بزرگ برای استادیوم ها به طراحی منظم توجه ویژه ای می کنیم. توانایی سازه پارچه ای مدرن سقف برای پوشاندن دهانه های بزرگ ، آنها را برای سقف های استادیوم ایده آل می کند.

قیمت های مقرون به صرفه و کیفیت جهانی مدرن سقف از مشتری محترم ما قدردانی می شود. ما در مفهوم سازی راه حل های با کیفیت برتر در طیف گسترده ای از اندازه و رنگ تخصص داریم. از ارائه ارزش بسیار زیادی به مشتریان گرانقدر خود ، ما آنها را در انواع مختلفی از طرح های معتبر بین المللی قرار می دهیم. به طور مؤثر الزامات مشتریان را برآورده می کنند. در ماموریت ارائه بهترین کیفیت ، ما در فرآیندهای تولید و نصب خود به طور جدی از استانداردهای صنعت پیروی می کنیم.

سازه مناسب استادیوم ها و هزینه

ما در رده جدیدترین روندهای بازار قرار داریم تا ساختارهایی را ارائه دهیم که در حال حاضر در سطح جهان محبوب هستند . هم از نظر طراحی و هم از نظر پایداری.همانطور که در شکل 1 مشاهده می کنید.

سازه پارچه ای استادیوم ما می توانند دهانه های طولانی را با پشتیبانی نسبتاً کمتری از سازه در نتیجه حفظ یکپارچگی ساختاری بپوشانند . همچنین ضمن کنترل دمای داخل سازه ، تهویه بسیار خوبی را ارائه دهند. نگه داشتن هزینه پروژه خود را تحت کنترل و اطمینان از نصب و راه اندازی موفقیت آمیز و سریع شعار ما است. یکی دیگر از مزایای ساختار پارچه ای این است که به خودی خود با آب باران تمیز می شوند. این باعث کاهش چشمگیر زمان و هزینه نگهداری می شود. اگر می خواهید آرم شرکت یا نشان تجاری خود را روی پارچه کششی نشان دهید . ما نیز می توانیم این کار را برای شما انجام دهیم.

سازه پارچه ای استادیوم

شکل 1: سازه پارچه ای استادیوم

کاربردهای مدرن از PTFE

امروزه بسیاری از استادیوم ها در سراسر جهان از PTFE به عنوان یک ماده بام استفاده می کنند. این بخشی از جام های جهانی فیفا در آفریقای جنوبی و برزیل بوده است. این چندین دادگاه استادیوم در ایالات متحده آمریکا باز در فلشینگ ، نیویورک را پوشش می دهد. این سقف The O2 در لندن است. PTFE همچنین بخشی از استادیوم های برتر فوتبال در NFL مانند استادیوم Cowboys در آرلینگتون ، تگزاس است.همانطور که درشکل 2 مشاهده می کنید.

خارج از دنیای ورزش ، PTFE در سازه پارچه ای مانند سکوهای ایستگاه قطار ، مراکز و فرودگاه ها. برای ایجاد سقف و سایبان استفاده می شود. ترمینال حاج عربستان سعودی در فرودگاه جده یکی از بزرگترین ساختار پارچه ای در جهان است.

اینها فقط پروژه هایی هستند که Birdair روی آن کار کرده است. ده ها شرکت در سراسر جهان از PTFE به عنوان یک ماده بام استفاده می کنند.

شکل 2:سازه پرچه ای ودنیای ورزش

تاثیرعوامل فضایی در ساختار پارچه

پارچه بتا دیگر در لباسهای فضایی استفاده نمی شود ، اما هنوز هم می توان در فضا یافت. این لایه بیرونی پتوهای عایق چند لایه است . همچنین در سطوح داخلی و خارجی ایستگاه فضایی بین المللی نیز استفاده می شود.

بنابراین دفعه بعد که با یک سقف جمع شده یا سایه بان پارچه به استادیوم می روید ! احتمالاً شما در حال تجربه فناوری هایی هستید که مستقیم از فرود ماه بیرون می آیند.

سازه پارچه ای

هواداران فوتبال در قلب و روح این باشگاه قرار دارند. توسعه یک پنکه تحت پوشش فن و استیپ سایبان در خارج از استادیوم موجود مهم بود تا بتواند تجربه هواداری بیشتری را ارائه دهد. پنکه فن مشتمل دو سازه بزرگ پارچه ای خیره کننده است که میله های جدید و مناطق استادیوم را پوشش می دهد . یک سایبان صحنه ای منحصر به فرد و مدرن است. سازه پارچه ای