سازه چادری – سقف چادری متحرک درصنعت در مقابل ساختمان دائمی: کدام بهتر است؟

تجارت شما در حال رشد است. احتمالاً شما می توانید از بخش سازه پارچه ای احتمال افتتاح یک انبار یا چادر صنعتی (سازه چادری) جدید را در نظر بگیرید. با این وجود، ساختمان، خرید یا حتی اجاره ساختمان جدید به سرمایه و منابع زیادی نیاز دارد. در صورت تمایل به ساختمانی جدید متناسب با تمام نیازهای شما، نیاز به یک سرمایه و منابع عظیم دارد. یک پروسه طولانی در طراحی و ساخت دارد. اگرچه در طولانی مدت، یک ساختمان دائمی می تواند راه حلی برای تجارت شما باشد. اما مزایای بسیاری وجود دارد که باعث می شود ساختمان های موقتی انتخاب بهتری شوند.

یکی از اصلی ترین فشارهای ساختمان قابل جابجایی انعطاف پذیری آن است. اگر مشاغل شما قله های سالانه دارد و شما در برخی مواقع از سال به یک انبار اضافی احتیاج دارید؛ اما نه همیشه، اجاره یک ساختمان موقت یک راه حل عالی برای واحد تدارکات شماست.

ساختار قابل‌جابه‌جایی در ساختمان

علاوه بر این، ساختمان های قابل جابجایی تحت تأثیر تغییرات ناگهانی قرار ندارند. نه تنها آنها می توانند خیلی راحت تر از یک ساخت و ساز دائمی اصلاح شوند. بلکه می توانند با سهولت نسبی مکان را تغییر دهند.

یکی دیگر از مزایای بزرگ سازه پارچه ای در اصفهان سرعت ساخت آنهاست. اگر نیازهای شما به فضای تحت پوشش بسیار اختصاصی است! ممکن است علاوه بر ماهها یا سالهایی که خود ساخت آن به طول می انجامد. نیاز به ساخت یک ساختمان از ابتدا داشته باشید که به یک دوره برنامه ریزی، طراحی و غیره نیاز دارد.

ساختمان قابل جابجایی نه تنها برای نیازهای فوری برای گسترش، مفید است؛ زیرا ساخت آن بسیار سریعتر انجام می شود. بلکه در مورد زمینی که در آن قرار دارد، نیازهای کمتری نیز دارد. زمان برنامه ریزی را نیز کوتاه می کند.

سرانجام، حرکت از سقف چادری متحرک به ساختمان دائمی بسیار آسانتر از برعکس است. اگر می خواهید گزینه ای flexible ایمن و مطمئن باشید. بدون شک بهترین انتخاب برای تجارت شما یک ساختمان قابل جابجایی است.

هرچه نیاز شما به فضای پوشیده باشد، در مدرن سقف ما یک راه حل برای شما داریم. با سال‌ها تجربه در این بخش و ارائه توجه شخصی به هریک از مشتریان! ساختارهای قابل جابجایی ما با هر نوع شرایطی سازگار می شوند.

چادر صنعتی موقت ماژولار (سقف متحرک چادری) چیست؟

چادر صنعتی مدولار از یک سازه آلومینیومی آندی شده پوشیده شده از غشای بوم مقاومت بالا برخوردار است. این نوع از سازه های موقتی (سازه پارچه ای) با مطالعه نیازهای خاص هر مشتری به صورت شخصی طراحی می شوند. همان طور که در شکل 1 مشاهده می‌کنید.

خصوصیات اصلی چادر صنعتی ماژولار موقت (سازه پارچه‌ای)

  • پوشش (سقف)
  • غشاء پلی استر با روکش PVC از 650 گرم در متر مربع، ضد آب و با استواری در برابر آتش.

ساختار آلومینیوم

سازه آلومینیوم با کیفیت بالا، از تیرهای اکسترود شده با فشار بالا ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم 6082T6 ساخته شده است.

محوطه (دیوارهای جانبی و پایین)

می توان در 3 ماده مختلف ساخته شد:

  • غشاء پلی استر با روکش PVC از 650 گرم در متر مربع (رنگ سفید یا شفاف)،
  • ورق فلزی ذوزنقه
  • پانل ساندویچ (برای حداکثر عایق حرارتی)

دروازه و درها

درهای کنوانسی، درب کشویی یا درب مقطعی در دسترس است. با کنترل اتوماتیک الکترونیکی در دسترس است.

شکل 1: سازه پارچه ای (سقف متحرک چادری)

نصب و راه اندازی سقف چادری متحرک

سازه چادری در اصفهان، ذخیره سازی موقت ماژولار (ساخت) از ماژول هایی به طول 5 متر تشکیل شده است. نصب آنها در 3 تا 3 روز (بسته به اندازه) قابل انجام است.

دهانه پاک

فاصله شفاف ماکسیمون بین دو تکیه گاه میانی می تواند تا 50 متر باشد.

طراحی پروژه

هر انبار موقت مخصوص نیاز مشتری ساخته می شود. دپارتمان مهندسی نیاز مشتری را مطالعه کرده. طرح نهایی را بر اساس در دسترس بودن نوع شناسی ها پیشنهاد می کند:

  • سقف خمیده
  • سقف شیروانی
  • سقف سبک طرح دار
  • شکل چند ضلعی و غیره

تجهیزات اضافی

ساختمانهای موقتی را می توان با طیف وسیعی از تجهیزات و لوازم جانبی مجهز کرد. برای مثال پنجره ها، سیستم های HVAC، روشنایی، فرش، کفپوش چوبی لمینت.

از سقف چادری متحرک می توان به طور موقت یا دائمی به عنوان یک سالن ساختمان معمولی استفاده کرد.

شکل 2: سازه پارچه ای و نصب آن

چه نوع ساختمان موقت مدولار را باید انتخاب کنم؟

هر پروژه به صورت جداگانه و پس از مطالعه نیازهای مشتری کار می شود. به همین دلیل همواره توصیه می کنیم همه افراد با ما تماس بگیرند. تا یک مطالعه قبلی از این پروژه با نقشه های شخصی و جزئیات فنی دریافت کنند.

1. آیا مهمترین چیز برای داشتن پروژه شما ارتفاع واضح تر است؟

در ساختمانهای پارچه ای سقف کاذب پارچه ای برای استفاده بیشتر از فضای داخلی طراحی شده اند. همین‌طور به دست آوردن بالاترین ارتفاع روشن ممکن طراحی گردیده اند. سازه پارچه ای بام چند ضلعی، بیشترین تقاضای part صنعتی را دارند.

  1. آیا می خواهید یک سازه پارچه ای برای گسترش یک فضای صنعتی موجود باشد؟

اگر به دنبال سقف می گردید که با ساختار موجود دیگر سازگار باشد، مدل سقف شیب تخته ای ایده آل است. شکل کانسیلر آن باعث می شود تا از نظر ساختاری از پیش تثبیت شده ایده آل شود.

3. آیا به دنبال یک سازه پارچه ای طراحی اقتصادی و استاندارد هستید؟

سپس انتخاب شما چادر ذخیره سازی سقف شیروانی است. این نوع مدل دارای سقف با دو شیب است. به دلیل داشتن بیشترین تقاضا، قیمت های بسیار رقابتی را ارائه می دهد.

4. آیا برای ذخیره ابعاد بزرگ به انبار موقتی نیاز دارید؟

توصیه می کنیم به دنبال یک ساختمان پارچه ای بام خمیده باشید. طراحی های منحنی امکان ساخت فضاهایی با طول و طول شفاف و با ضمانت کامل را ممکن می سازد.

5. آیا به دنبال سازه پارچه ای با طرح سفارشی هستید؟

سازه پارچه ای بام به سبک گوتیک دارای طراحی اصلی هستند. ایده آل برای هر 2 رویدادهای صنعتی و نمایشگاه هایی که باید از آن رقابت کنید.سازه پارچه ای