نورپردازی سقف کشسان

طراحی روشنایی باریسول – ایده ها

سقف شفاف باریسول با روشنایی هوشمند LED.

نورپردازی باریسول – منابع نوری LED  |سقف کشسان|.

سیستم های روشنایی باریسول

برنامه های روشنایی باریسول

شکل 1

شکل 2

سقف کشسان و نورپردازی

طراحی روشنایی باریسول – ایده ها

سیستم های سقف کششی شفاف Barrisol روشی بی نظیر را برای ایجاد نور در طراحی های شما به روشی دارد. و واضح تر از گذشته ارائه می دهد. |سقف کشسان|.

تنظیم شدت نور یا تغییر رنگ نور می تواند به شما امکاناتی دهد. با فشار دادن یک دکمه. ظاهر و احساس هر فضایی را به طرز چشمگیری تغییر دهید. سقف کشسان. لطفا شکل 1 را نگاه کنید.

اگرچه غالباً نادیده گرفته می شود. سیستم های روشنایی باریسول معمولاً تأثیر زیادی در نحوه احساس یک فضای به سرنشین دارند. با استفاده از باریسول. معماران و طراحان داخلی می توانند از فناوری برای بهبود شیوه نورپردازی فضاهای داخلی استفاده کرده. و به تقویت اهداف طراحی خود کمک کنند. | سقف کشسان در اصفهان|.

نور پردازی سقف کشسان

شکل 1

باریسول فقط برای یک متخصص نورپردازی نیست. بلکه 40 سال است که به شدت درگیر صنعت روشنایی است. ما می توانیم برای طراحی یک جعبه نور ساده یا یک ساختمان یا اتاق با نور سه بعدی کمک کنیم. اگر مطمئن نیستید که DMX ، 0-10v ، کنترل ArtNet چیست؟ و ملاحظات طراحی برای استفاده از RGBWW 5050LED و…. دارید، باما تماس بگیرید. سقف کشسان

سقف شفاف با روشنایی هوشمند LED.

هر LED جداگانه دارای یک “IC” میکروتیپ است. که به آن آدرس می دهد. و این باعث می شود تصاویر یا فیلم ها از طریق سقف کشش نمایش داده شوند. تعداد LED های دارای آدرس های DMX می تواند به هزاران برسد. وقتی این اتفاق رخ داد ، می توان از نرم افزار کنترل Madrix Control برای برنامه ریزی روشنایی استفاده کرد. اگر شرایط پروژه مشابهی دارید ، چرا با ما صحبت نکنید.

نورپردازی باریسول – منابع نوری LED  .

باریسول برای روشنایی باریسول برای سقف های کشش ، فقط از یک نوع LED و SMD5050 استفاده می کند. شماره فقط عرض برد مدار است ، گزینه دیگر SMD3528 دارای برد مدار 8 میلی متر است. در حالی که SMD5050 دارای برد مدار 10 میلی متر است. |سقف کشسان|.

سعی ما در انجام نورپردازی زیبا و کیفیت مناسب هست. لطفا از گالری عکس ها تماشا کنید. نمونه کار را در شکل 2 می بینید.

اگرچه اندازه 5050 فقط کمی بزرگتر است. اما 3 برابر روشن تر از 3528 است. زیرا این LED سه تراشه است. هر SMD  3528 5-6 لومن ساطع می کند. در حالی که 5050 لومن 15-16 است. وات کاری هر SMD3528   0.08 و SMD  5050 0.24 است. LED های SMD5050.

در هنگام استفاده از ال ای دی تا نور باریسول باید ملاحظات طراحی دیگری در نظر گرفته شود. LED خاصی ممکن است از افت ولتاژ در طول نوار رنج ببرد. بنابراین اگر نوار یا نوار LED بیش از 5 متر از مبدأ منبع انرژی باشد. شدت یا دمای رنگ ممکن است متفاوت باشد. و از طریق باریسول متفاوت باشد. در این حالت ملاحظات الکتریکی دیگری به مرحله اجرا در می آید. سقف کشسان.

نور پردازی سقف کشسان

شکل 2

به عنوان یک قانون تقریبی ، فاصله بین نقطه ثابت LED و سطح باریسول باید “مربع” باشد. بنابراین جعبه نور شما از عمق 200 میلی متر است. بنابراین فاصله بین نوارهای LED باید 200 میلی متر باشد. اگر فاصله از عمق 100 میلی متر باشد باید 100 میلی متر باشد. اگر عمق جعبه نور باریسول بیش از 650 میلی متر باشد. طراحی بیشتر و محاسبات روشنایی باید در نظر گرفته شود.

سیستم های روشنایی باریسول

سیستم های روشنایی باریسول از فناوری سقف کشش باریسول استفاده می کنند. تا طرح های نورپردازی منحصر به فرد و تخیلی ایجاد کنند.

با تشکر از طبیعت منحصر به فرد و بسیار سازگار با ورق های شفاف باریسول. ما می توانیم سیستم روشنایی هوشمندی ایجاد کنیم. تا فضای داخلی شما روشن تر و جسورانه تر شود ، بدون اینکه به طراحی توجه کند.

ما تمام بسته ها ، از باریسول گرفته تا روشنایی LED ، را به مشتریان خود ارائه می دهیم. همه آنها توسط مهندسین متخصص باریسول ما طراحی ، تهیه و نصب شده اند. | سقف کشسان در اصفهان|

برنامه های روشنایی

هیچ محدودیتی در نحوه نصب نورپردازی باریسول نمی تواند به روشنایی فضای داخلی شما کمک کند. ما حتی می توانیم از طریق مفهوم روشنایی Barrisol ELT3D ، افکتهای سه بعدی روشنایی ایجاد کنیم.| سقف کشسان در اصفهان|

آیا شما به دنبال ایجاد ویژگی های نورپردازی چشمگیر برای پذیرایی ، نوار یا نمایشگاه هستید. می خواهید تصویری پیش بینی شده را در نمایشگاه خود بگنجانید. یا به یک روشنایی تیز و تمیز در یک تأسیسات تولیدی ، فضای خرده فروشی یا بیمارستان نیاز داشته باشید. باریسول می تواند در رسیدن به اهدافتان به شما کمک کند.

نگاهی به برخی از پروژه های اصلی روشنایی از جمله نصب و راه اندازی روشنایی فروشگاه ها بیندازید.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد روشنایی و نصب باریسول داشته باشید ، با ما تماس بگیرید. |سقف کشسان|