سقف کشسان ، باریسول و ویژگی های آن در ساختمان !!!

سقف کشسان چیست؟

سقف های کشسان یک فناوری ساخت و ساز زیبا و مدرن هستند. و یک راه حل عالی، قابل اعتماد و رضایت بخش برای سقف شما ارائه می دهند. شکل 1را ملاحظه کنید.

باریسول چیست؟

باریسول نام تجاری سیستم شماره 1 سقف کشیده جهان است. که بیش از 50 سال پیش توسعه یافته است. این محصول منحصر به فرد در فرانسه تولید می شود. و در 100 کشور جهان توسط شبکه ای از فروشندگان نصب می شود. علاوه بر کاربرد سقف، از این سیستم می توان برای پوشش های دیواری . دیفیوزرهای نور، پانل های شناور، نمایشگاه ها و اشکال خلاق استفاده کرد. باریسول امکان استفاده از انواع اتصالات نور، مشبک و نقاط ثابت را فراهم می کند.

سقف کشسان

شکل 1

یک سیستم سقف کشسان چیست؟

باریسول یک سیستم سقفی معلق است. که از دو مؤلفه اساسی – مسیر پیرامونی و غشای پارچه سبک وزن تشکیل شده است. این غشاء در طول ساخت و ساز کشیده شده. و سپس توسط سیستم محیطی در محل نگهداری می شود.

پارچه باریسول

پارچه باریسول با ضخامت  تقریبا 0.2 میلی متر و PVC  است. کاملاً قابل بازیافت، در بیش از 230 رنگ و 18 نوع مختلف در دسترس است. این محدوده شامل انواع مات، ساتن، براق، فلزی، جیر، آینه، سوراخ شده . شفاف، آکوستیک و انواع بازیافتی است. غشای شفاف برای پراکندگی نور پس زمینه و طرح ریزی ایده آل است.

پارچه برای دستیابی به جلوه های اضافی قابل چاپ یا رنگ آمیزی است. کاملاً ضد آب، قابل شستشو و در برابر بخار غیرقابل نفوذ است. ورق های سبک وزن به صورت سفارشی از مواد رول ساخته می شوند. تا هر شکل و اندازه ای را تشکیل دهند. هر پنل دارای یک “Harpoon Edge” جوش داده شده با التراسونیک است. که در مسیر قرار می گیرد.

شفافیت

باریسول یک راه حل منحصر به فرد برای وارد کردن نور به طرح های شما است. و با روشی واضح تر از گذشته ارائه می دهد. لطفا شکل 2 را ملاحظه فرمایید.

تنظیم سطح نور یا تغییر رنگ نور فقط با فشار یک دکمه امکان پذیر است. و می تواند در هر مکانی ظاهر و جو را به طرز چشمگیری تغییر دهد.

سیستم های روشنایی که غالبا نادیده گرفته می شوند. می توانند تأثیر بسزایی در نحوه احساس یک فضای به سرنشین داشته باشند. با استفاده از باریسول، معماران و طراحان داخلی. اکنون می توانند از فناوری برای بهبود شیوه نورپردازی فضاهای داخلی استفاده کنند. و به تقویت هدف طراحی خود در همان زمان کمک کنند.

باریسول

شکل 2

غشاء شفاف باریسول در انتقال نور از 11٪ تا 90٪ متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتقال نور، لطفاً با مدرن سقف تماس بگیرید.

جعبه نور

تیم طراحی ما می تواند یک طراحی موزون ایجاد کند. یا نقشه های مشتری را بگیرد و یک جعبه نور از هر شکل یا اندازه در مواد مختلف متناسب با آن پروژه تهیه کند. این شامل جعبه های سبک در مقیاس بزرگ است. زیرا باریسول می تواند تا 40 متر مربع باشد.

همچنین می تواند بسیاری از گزینه های روشنایی LED را در رنگهای سفید، قابل تنظیم، RGB یا RGBW ارائه دهد.

آکوستیک

باریسول پاسخگوی نیاز صنعت ساخت و ساز به محصولاتی است. که کیفیت آن، سازگاری، کارایی بالا، خلاقیت و امنیت پیشرفته را ارائه می دهد.

ورق های باریسول آکوستیک به طور قابل توجهی آکوستیک فضاهای محصور را بهبود می بخشد. این محدوده به گونه ای طراحی شده است که تا حدودی امواج صوتی را جذب و تا حدودی منعکس کند. ورق های باریسول جذاب، کاربردی، نصب آسان دارند.

باریسول دارای 10 غشاء سوراخ دار مانند Mediperf®، Mezzoperf® و Maxiperf® است. که دارای خواص صوتی شبیه به ورق های باریزول Acoustics® میکرو سوراخ شده هستند. اگرچه سوراخ های موجود در این بازه بزرگتر از نمونه های موجود در محدوده آکوستیک باریسول هستند. اما این غشاها دارای خواص صوتی عالی هستند. با ظاهر منحصر به فرد خود، غشاهای سوراخ شده کاربردهای گسترده ای دارند.

هنگام استفاده از عایق صوتی، ورق های سوراخ شده باریسول آکوستیک برتر را ارائه می دهند. و به اطمینان از یک نتیجه زیبایی شناختی و عملکردی کمک می کنند.

چاپ بر روی باریسول

چاپ باریسول با چاپ دیجیتالی مستقیم بر روی غشاهای باریسول تولید می شود. و ایجاد طرح های کاملاً تک را امکان پذیر می کند. هر عکس، الگوی یا موتیفی قابل بازتولید است. و در نتیجه دکوراسیونی کاملاً شخصی سازی شده انجام می شود.

علاوه بر این، سقف های چاپی می توانند به راحتی و به طور مؤثر توسط باریسول نور پس زمینه شوند. و فضای کاملاً منحصر به فردی ایجاد کنند. تصویر خود را انتخاب کنید، از بانک تصویر گسترده باریسول انتخاب کنید.

تصاویر را می توان روی باریسول زیر چاپ کرد: براق، مات، ساتن، فلزی، شفاف و آینه.

تصویر یا تصویر برای چاپ باید در بالاترین وضوح ممکن ارائه شود. برای اطمینان از حداکثر وضوح، پرونده های تصویر باید در قالب EPS وکتور (ترجیحی) یا با فرمت PDF، با حداقل وضوح 300 DPI باشد.| سقف کشسان|