نور پردازی یکی از تجهیزات سقف کشسان است!

باریسول و OSRAM راه حل های مدرن برای روشنایی هوشمند و طراحی ساختمان را ارائه می دهند!

راه حل های نوآورانه سیستم برای دفتر آینده:

راه حل های نوآورانه OSRAM LED برای سقف کشسان نور پردازی شده:

محاسبه دقیق برای سقف کشسان های نوری LED از OSRAM:

راه حل های نوآورانه OSRAM فراتر از نور: OSRAM EINSTONE

راه حل های LED برای ورودی ها و لابی ها در قالب سقف کشسان:

پیشرفته ترین درایورهای OSRAM ، کنترلرها و قطعات LMS:

شکل 1

شکل 2

نور پردازی یکی از تجهیزات سقف کشسان است!

روشنایی یکی از عوامل زیباسازی است. (سقف کشسان)

باریسول و OSRAM راه حل های مدرن برای روشنایی هوشمند و طراحی ساختمان را ارائه می دهند!

سقف های نور پردازی شده نه تنها مرسومند. مد روز هستند ، بلکه به طور محکم و به عنوان ویژگی های معماری مدرن و عناصر روشنایی ایجاد می شوند. در حالی که سقف های سبک با پوشش 25 مترمربع زمانی بودند. 1500 متر مربع امروزه غیر معمول نیست. در نمایشگاه جدید خود برای برنامه های کاربردی اداری در سنت لوئیس در نزدیکی بازل ، باریسول و OSRAM نشان می دهند که چگونه می توان سقف های سبک را به شیوه های ابتکاری استفاده و کنترل کرد. از زمان افتتاح معماران ، طراحان روشنایی و برنامه ریزان روشنایی این فرصت را داشتند. تا جدیدترین راه حل های چشمگیر برای روشنایی دفتر هوشمند. و طراحی ساختمان را در عمل مشاهده کنند. و از خدمات دانش بنیان برتر و جامع برای اجرای پروژه های خود بهره مند شوند. (سقف کشسان در اصفهان)

راه حل های نوآورانه سیستم برای دفتر آینده:

نمونه کار ما درشکل 1 را مشاهده کنید. (نمونه سقف کشسان)

OSRAM و باریسول ، رهبر بازار جهانی سقف کشسان ، نمایشگاه مشترک خود را در سن لوئیس فرانسه به پایان رساندند. این نمایشگاه به طور خاص برای برنامه های اداری طراحی شده. و ترکیبی از مدرن ترین راه حل های سیستم. برای روشنایی داخلی و خارجی ، تهویه هوا ، آکوستیک ، معماری و مدیریت نور است. (سقف کشسان)

سقف کشسان یک عنصر کلیدی در تمام اتاق ها است. در ترکیب باریسول با راه حل های مختلف OSRAM LED ، آنها به عنوان سقف کشسان سبک عمل می کنند. اما در برخی موارد عملکردهای دیگری را نیز شامل می شوند. به عنوان مثال تهویه هوا در اتاقهای مختلف. در پشت سقفها و دیوارهای کشش قابل نفوذ هوا، پنهان و ساکت است. راه حل های ویژه باریسول همچنین منجر به پیشرفت های شگفت انگیز در آکوستیک شده. به ویژه در اتاق هایی با طراحی مینیمالیستی مدرن می شود.

سقف-کشسان

شکل 1

راه حل های نوآورانه OSRAM LED برای سقف کشسان نور پردازی شده:

مزایای خاص LED های با کیفیت بالا و فن آوری مدرن LED به لطف ابعاد جمع و جور. و خروجی حرارتی کم ، شدت درخشندگی بسیار بالا ، روشنایی یکدست ، سهولت سازگاری با سازه سقف کشسان. و طراحی قوی و عمر طولانی ایده آل برای سقف های سبک است. یکی از کارهای ما را در اصفهان در شکل 2 ببینید. (نمونه سقف کشسان)

OSRAM در حال تنظیم استانداردهای جدید در همه این رشته ها است. از LED های فردی و ماژول های LED در هر شکل ، رنگ و نور. تا ورودی ، درایورها و سیستم های کنترل.(سقف کشسان در اصفهان)

سقف-کشسان

شکل 2

محاسبه دقیق برای سقف کشسان های نوری LED از OSRAM:

تاکنون ، برنامه ریزان و معماران برای روشنایی وظیفه طراحی و اجرای سقف کشسان. به ویژه آنهایی که دارای پوشش هستند ، مجبور بودند بر این مشکل غلبه کنند. که ابزارها و روشهای معمولی قادر به محاسبه دقیق سطح روشنایی روی میزها نیستند.

بنابراین ، OSRAM یک ابزار ویژه برای مشتریان حرفه ای در زمینه نورپردازی ایجاد کرده است. که سقف های نور LED از هر نوع و شکل را با دقت بالایی ممکن می کند. و حتی برای کاربران تازه کار نیز آسان است.

راه حل های نوآورانه OSRAM فراتر از نور: OSRAM EINSTONE

OSRAM EINSTONE بستر مناسبی طراحی کرده. برای اجرای برنامه های بیشمار مبتنی بر مکان و موبایل ، در داخل و خارج از خانه است. ماژول های Beacon 24 Vdc EINSTONE یک راه حل پایدار و مطمئن است. که به طور مستقیم با نصب روشنایی در ارتباط است. این امر نه تنها چیدمان بهینه از چراغها را تضمین می کند. بلکه باعث کاهش زمان نگهداری و هزینه های مرتبط آن نیز بارها می شود. با استفاده از OSRAM EINSTONE ، بسیاری از اقدامات و تعامل ها قابل تصور و امکان پذیر هستند.

راه حل های LED برای ورودی ها و لابی ها در قالب سقف کشسان:

معمار مشهور ایتالیایی پیرو کاستلیلیونی وظیفه طراحی نورپردازی برای فضای بیرون نمایشگاه OSRAM بر عهده داشت. در میان چیزهای دیگر ، او یک لامپ LED جدید در فضای باز با ماژول های OSRAM LINEARlight Flex RGB3 Protect و LINEARlight Flex Protect ShortPitch LED ایجاد کرد.

در قسمت ورودی خطوط نوری براق با ماژول های LED روشن و سفید OSRAM LINEARlight Flex Power Tunable . یک استقبال گرم ، روشن و دوستانه را فراهم می کند. با ماژول های LED و یکپارچه در سقف سفید باریسول دارای جلوه تزئینی مدرن هستند. و 100٪ درخشانی نور در سطح کف را ارائه می دهند.

بازدید کنندگان همچنین می توانند در پشت صحنه نگاهی بیندازند. دیوار رسانه مانند درب باز می شود تا ماژول های LED نصب شده در پشت آن را فاش کند. پشت “درب” بعدی تجهیزات عملیاتی و کنترلی هستند. که فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و تمام سیستم های فنی نمایشگاه را از نورپردازی گرفته تا تهویه هوا کنترل می کنند.

پیشرفته ترین درایورهای OSRAM ، کنترلرها و قطعات LMS:

کنترل نورپردازی در کل سالن نمایشگاه ، داخل و خارج از خانه ، به لطف درایورهای نوآورانه OSRAM .و راه حل های LMS مانند OPTOTRONIC OTi DALI 75 / 220‐240 / 24 1… 4 CH و DALI Controller Professional ‐ 4 RTC ساده و کارآمد است. (سقف کشسان).