سقف های کشسان

سقف های کاذب | جوانب مثبت و منفی

سقف های کششی | چرا سقف کاذب؟

سقف ها | در مورد سقف های کششی صحبت کنید …

PVC CEILING

سقف ها در منزل | محدودیت های فیبر PVC

اما معایبی نیز وجود دارد.

شکل 1 سقف های کششی

شکل 2 سقف های کششی

سقف های کشسان | جوانب مثبت و منفی

بسیاری از افراد در روند تعمیر خانه های خود مجبور هستند برای خودشان این تصمیم گیری دقیقی انجام بدن که

برای تعمیری سقف کدام گزینه مناسبه؟ سقف کششی

برای کسانی که قبلاً برای خودشان تصمیم گرفته اند که تراز کردن و رنگ آمیزی سقف کافیه. سقف های کشسان

اما افرادی وجود دارن که چنین راه حل ساده و کشف نشده متناسب (مدرن سقف) نیست. به دلایل مختلف آنها به سقف معلق احتیاج دارن.

سقف-های-کشسان

شکل 1 سقف های کشسان

سقف های کشسان | چرا سقف کاذب؟

بطور کلی دو دلیل اصلی وجود داره.

اول فرصت برای تحقق خیالات طراحی است.

دوم اقتصادی است.

بعضی اوقات اتفاق می افتد که ساخت سقف (مدرن سقف) معلق ارزان تر از تراز کردن منحنی های همپوشانی ساختمان های مدرن است. سقف پارچه ای

با تصمیم به ساخت سقف معلق، بسیاری از آنها با یک انتخاب روبرو هستند: گچ یا تنشی؟ این دو گزینه متداول برای روز جاری است؛ و همه مزایا و معایبی دارند.

سقف های کشسان | در مورد سقف های کششی صحبت کنید …

اول از همه، اون چیه؟

سقف کشش پارچه ای بسیار کشیده، محکم یا چسبان (بسته به اندازه اتاق) است.

جنس پارچه از فیبر PVC یا پارچه مصنوعیه.

PVC CEILING

نزدیکترین مربوط به فیلم بسته بندی شناخته شده ای است که هر روز در سوپر مارکت با آنها ملاقات می کنیم. تفاوت فقط در ضخامت، رنگ و بافت است. برای سقف های کششی از یک فیبر بسیار ضخیم تر (0.16-0.18 میلی متر یا بیشتر) بهره ببرین.

نصب سقف ساخته شده از فیبر PVC به شرح زیر است:

نخست یه قاب از یک پروفیل مخصوص در اطراف محیط اتاق (مدرن سقف) نصب میشه. این پایه و اساس سقف کششی است. سپس، یک فیبر PVC با بهره گیری از گیره به گوشه های قاب وصل میشه. مرحله بعدی گرم کردن اتاق تا 50-70 درجه سانتیگراد است.

این فیبر الاستیک میشود و با کمک یک لبه پلاستیکی که به داخل قفل میرود در شیارهای قاب میتوان اونو در طول کل قاب آسون کرد.

پس از ثابت شدن فیبر در قاب، مازاد (مدرن سقف) در لبه ها قطع میشود. وقتی هوا در اتاق خنک میشود (سقف های کشسان)، بوم سقف محکم کشیده میشود و کاملاً یکنواخت میشود. سقف های کشسان

از مزایای بی تردید چنین سقف میتوان به هزینه نسبتاً کم (مدرن سقف)، انتخاب زیادی از رنگها و بافتها، نصب سریع، امکان ایجاد سطوح با اشکال پیچیده و البته با قدرت اشاره کرد.

اگرچه با دوام تفاوت های ظریف وجود دارد، اما پاره شدن فیبر PVC بسیار دشواره.

بخوبی کشیده میشود و بار قابل توجهی را تحمل می کند؛ اما سوراخ کردن یا بریدن سطحی است؛ و از آنجا که ماده سقف بسیار کشیده است، حتی یک برش کوچک نیز برای تشکیل یک سوراخ بزرگ کافیه؛ و چسب چنین شکافی کارایی نخواهد داشت. می توانید پچ قرار دهید، اما زیبایی شناسی خراب می شود؛ بنابراین، در اتاقهایی با سقف معلق، موقع محصور کردن سابرهای تیز، شمشیر یا بندهای تیز باید احتیاط کنید.

سقف-های-کشسان

شکل 2 سقف های کشسان

سقف های کشسان | محدودیت های فیبر PVC

فیبر PVC محدودیت هایی رو در مورد قدرت بساط مورد بهره مندی در اتاق اعمال میکنه. در اکثر موارد، استفاده از لامپ های با توان بیش از 40-60 W توصیه نمی شود – سقف می تواند به صورت ابتدایی ذوب شود.

همچنین سقف PVC نسبت به تغییرات دما خصوصاً پایین (مدرن سقف) حساس است. اگه همچین اتفاقی بیفتد که دمای اتاق از 5 درجه سانتیگراد پایین بیاید، فیلم PVC ممکنه و ترک بخوره. پس از آن چنین سقف در حال حاضر آسیب خواهد دید.

غوطه وری از پارچه سنتتیک تا حدی از این کاستیها عاری است. پارچه پلی استر کشش ندارد و در برابر دما مقاومه؛ بنابراین، فرایند نصب چنین سقف متفاوت است. سقف پارچه به سادگی به یک باگت ثابت شده (سقف های کشسان) بر روی دیوارها کشیده شده است. از بعضی جهات، این روند شبیه به یک کشش پارچه در یک میز استخر است. پارچه پلی استر چندین برابر از فیلم پی وی سی قوی تر است، بنابراین نصب آن می تواند بدون خطر زیاد آسیب رساندن به بوم انجام شود.

یکی دیگر از مزایای غیرقابل انکار سقف های پارچه ای، امکان اعمال چاپ حرارتی بر روی بوم با استفاده از یک پرینتر با فرمت بزرگ است؛ بنابراین، شما می توانید کاملاً هر تصویری (مدرن سقف) را بر روی سقف به تصویر بکشید.

از پرتره خود گرفته تا نقشه ای از آسمان پرستاره یا یک نقاشی از کلیسای سیستین. سقف های کشسان