برای پذیرایی به سراغ سقف کشسان بروید!

نمیدانید با اتاق خواب ها چه کنید؟

سقف های کشسان برای آشپزخانه نیز قابل استفاده اند؟

سرویس بهداشتی

شکل 1 سقف کشسان برای پذیرایی

شکل 2 سقف های کشسان

دکوراسیون منزل از اثرگذار ترین فاکتور های تاثیرگذار در حال و هوای افراد منزل است! لذا ما همواره سقف کشسان را به همگان پیشنهاد می دهیم. منزل مکانی است که ما در آن استراحت میکنیم؛ درس میخوانیم؛ ارتباط عاطفی با اعضا خانواده برقرار می کنیم و …؛ بنابراین طبیعی است که بخواهیم هر از گاهی آن را تماما عوض کنیم. از طرفی اوضاع اقتصادی آنقدر بر وفق مراد نیست. نمی توانیم دائما در حال خرید میز، مبلمان، سرویس خواب و … باشیم! دکوراسین منزل به روش های متعددی میتواند نو شود! اعم از رنگ آمیزی دیوار ها، تغییر چیدمان اثاثیه، خریدن اثاثیه جدید و … . حتی شما می توانید تنها در نورپردازی محیط تغییر ایجاد کنید. یا می توایند سقف های کشسان را انتخاب کنید. ما به شما می گوییم چگونه با کمترین هزینه، بیشترین تغییرات را در محیط ایجاد کنید.

برای پذیرایی به سراغ سقف کشسان بروید!

پذیرایی محل بیشتر تجمع های خانوادگی است! المان های زیادی دارد و روی تغییر دکوراسیون آن می شود مانور داد. دقت کنید که هر آنچه در این اتاق استفاده می شود، باید مورد تایید تک تک اعضا خانواده باشد. از تغییر مکان میزها و مبل ها شروع کنید. به طوری که به کلی مکان های نشستن و گپ و گفت تغییر کند. یک تابلو نقاشی هرچند کوچک می تواند فضا را کلی عوض کند! تعویض مکان تلویزیون نیز تغییر بزرگی ایجاد می کند. اگر میخواهید هزینه کنید و تغییرات بیشتری ایجاد کنید، سقف کشسان برای پذیرایی گزینه خوبی است. این نمونه را در شکل 1 مشاهده می کنید. همچنین رنگ کردن دیوار ها نیز معقول است. میتوایند این کار را خودتان انجام دهید. یک تفریح فان خانوادگی نیز انجام داده اید. دقت کنید که وقتی سقف کشسان سفارش دهید، نصب آن را نمیتوانید خود انجام دهید.

سقف-کشسان-برای-پذیرایی

شکل 1 سقف کشسان برای پذیرایی

نمیدانید با اتاق خواب ها چه کنید؟

اتاق خواب مهمترین جایی است که فرد انرژی تخلیه می کند و مجددا انرژی تخلیه شده را جذب می کند. ترکیب رنگ هایی که در این اتاق استفاده می کنید بسیار مهم است. خصوصا در رابطه با بچه ها این اهمیت چند برابر می شود. اگر کودک شما عادت دارد بیشتر اوقات در اتاق سر کند، لازم است فکری اساسی برای دکوراسیون آن بکنید. اگر کودک شما فاز افسردگی یا هایپر اکتیو داشته باشد، رنگ ها اتاق کاملا میتوانند این فاز ها را تشدید یا کم کنند. برای کودکان با فاز دپرشن، رنگ های شاد انتخاب کنید. در عوض برای کودکان بیش فعال رنگ های آرام تر را انتخاب کنید. از دیگر گزینه ها استفاده از سقف کشسان اتاق کودک می باشد. برای اتاق خواب خودتان نیز المانی مانند یک فرش کوچک با طرح رنگی بخرید. همچنین از سقف کشسان نیز میتوانید استفاده کنید.

سقف های کشسان برای آشپزخانه نیز قابل استفاده اند؟

اهمیت آشپزخانه را تنها زنان خانه دار درک می کنند. همه ی ما ساعات زیادی از وقت خود را در آشپزخانه می گذرانیم. آشپزی، شیرینی پزی، دم کردن قهوه و چای و… از اعمالی اند که در آشپزخانه انجام میدهیم. هر آشپزخانه باید مطابق با شخصیت و سلیقه افراد آن منزل طراحی شده باشد. تنها موردی که با تمام سلیقه ها همخوانی داشته و مچ می شود، سقف کشسان است. طراحی موفق دکوراسیون آسپزخانه، باید گذراندن وقت برای شما و بقیه اعضا را در آن آسان و دلپذیر کند. وقتی خودتان میخواهید کار طراحی را انجام دهید، بهتر است که لیستی از اولویت هایتان تهیه کنید. برای مثال آرزو دارید چه چیزی در آشپزخانه موجود باشد؟ کمبود چه چیزی در آشپزخانه شدیدا حس می شود؟ با این لیست میتوانید اساسی ترین موارد را تهیه کنید. همچنین میتوانید یکی از طرح های جدید باریسول را در شکل 2 مشاهده نمایید.

شکل 2 سقف های کشسان

سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی از آن مکان هایی است که به تغییرات چندان نیاز ندارد؛ یعنی بهتر است شما از همان ابتدا دکوراسیون جذابی را برای آن برگزینید؛ که بعدها نیاز به تغییر آن نداشته باشید. مدل سقف سرویس بهداشتی بسیار گوناگون است. آینه ی سرویس بهداشتی، تاثیر زیادی روی ظاهر کلی آن دارد. بعد ها با تغییر این آینه یا اضافه کردن المان های دیگر میتوانید آن را جلا بخشید. المان هایی مانند جا‌‌‌‌صابونی، استیکر، لامپ های تزیینی و … . از فاکتور هایی که در شکل اهری حمام ها تاثیر میگذارد، پرده است. اگر از پرده استفاده می کنید، تناسب رنگ پرده با کاشی و سرامیک ها را در نظر بگیرید. با استفاده از نورپردازی سقف کشسان نیز میتوایند محیط حمام دسشویی را دگرگون کنید.