سقف کشسان  مورد استفاده در سرویس بهداشتی

قابلیت باریسول

سقف کاذب : مناسب برای سرویس بهداشتی

 مدرن سقف : قابلیت ها و مزیت ها

شکل 1 طراحی مدرن سقف 

شکل 2 طراحی مدرن سقف 

سقف کشسان  مورد استفاده در سرویس بهداشتی

قابلیت سقف کشسان

سقف کاذب قابلیت های بغایت ویژه ای دارد که معمولا در سرویس های بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار گرفته می شود. همچنین از سقف کشسان در دکوراسیون داخلی  استفاده شده که البته  محدودیت خاصی  نداشته. نکته ای که قابل گفتن است این است که طراحی داخلی خانه در قدیم به اندازه زمان حال خیلی دقیق و همه جانبه نبوده به عنوان مثال چندان به سرویس های بهداشتی مثل حمام و توالت بهایی داده نمی شد، تنها از نظر پاکیزگی و نظافت اهمیت داده شده و طراحی و زیبایی آن ها چندین ملاک نبوده است.

ولی سرویس بهداشتی از قسمت های مهم یک خانه محسوب شده  و باید با سایر دکوراسیون خانه هماهنگ باشد تا در روحیه خانه و اعضای آن تحول جدیدی ایجاد کرده و حس آرامش را به آنها انتقال دهد. حالا برای زیباسازی این مکان ها می توان از ایده های جالب ومتنوعی چون سقف کاذب استفاده کرد. مدرن سقف یک طراحی جدید و بسیار ویژه است که توجه زیادی را جلب میکند. بخش بزرگی از شادی و طراوت زندگی  هماهنگ با طراحی دکوراسیون ساختمان ها است.

سقف کشسان : مناسب برای سرویس بهداشتی

اول مقاله به سرویس های بهداشتی و خدمات مورد نیاز آن ها یاد شده. طراحان داخلی امروزه زیادی به این اماکن اهمیت می دهند و توجه دارند برای به صرفه بودن بهتر است که  مناسب ترین و بهترین خدمت ها و مواد مورد استفاده قرار گرفته شود.

یکی از بهترین مواد های کاربردی مورد استفاده برای این قسمت از خانه که سرویس های بهداشتی و مکانهای مرطوب است  سقف کاذب بوده . در مکان هایی که معمولا مدام با آب و سایر شوینده ها در ارتباط هستند مناسب ترین گزینه متریال و مصالح ساختمانی سقف کشسان یا سقف کششی بوده. سقف کاذب سقفی دکوری به همراه انواع طرح های ویژه و مختلف از جنس پی وی سی بوده.

سقف کشسان

شکل 1 طراحی سقف کشسان

سقف کشسان مدرن سقف با این ویژگی ها یکی از مدل های سقف پوش های مدرن و لوکس برای دکوراسیون سرویس های بهداشتی است.نکته قابل توجه و مهم این است که  در طراحی و ساخت باریسول از پارچه های با کیفیت بالای pvc استفاده  شده.

از خاصیت های ویژه  این پارچه ها ضد آب بودن آن ها بوده و از همه مورد حائز تر این است که قابلیت شستشو آسان این پارچه ها خیال هر خانمی را برای نظافت راحت می سازد و احتمالا می شود گفت که از بهترین مزایای این سقف های کشسان همین ویژگی بوده است.

مهم: مدرن سقف می تواند حجم زیاد و قابل توجه ای از رطوبت و بخار آب را تحمل کند وهیچ خسارتی نبیند.

برای اینکه بتوان سقف کاذب را نصب کرد از پلی وینیل کلراید که یک نوع پلیمر ترموپلاستیک می باشد استفاده می شود.

سقف کشسان در سرویس بهداشتی می تواند   حجم زیادی از رطوبت  را تحکل کند .زیرا جذب آب بسیار پایینی دارا است و از جنس پی وی سی است.

سقف کشسان و نورپردازی نقطه ای

شکل 2 طراحی سقف کشسان

 سقف کشسان: قابلیت ها و مزیت ها

در رابطه با دکوراسیون داخلی خانه ها باید گفته شود که همواره نوع های طرح ها و رنگ های متنوع باعث پیشرفت و تنوع آن ها شده . در مورد مدرن سقف هم وجود رنگ های مختلف و جذاب  امکان  پیاده کردن انواع  طرح های گوناگون برای طراح های دکور و سازندگان را ایجاد می کند. دوباره باید گفته شود   که رنگ باریسول در اثر مرور زمان قدیمی و خراب نشده
بخاطر وجود پارچه های مرغوب پی وی سی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

در رابطه  با وزن  مدرن سقف باید گفته شود  که از وزن بسیار کمی برخوردار است و کلا سبک هستند و میتوان به تاسیسات پشت از دسترسی راحتی داشت.

خوبی  داشتن رنگ های متفاوت و همینطور مدل ها و نقش های متنوع که می توان به سقف کشسان در سرویس بهداشتی و حمام ها داده نیز میشود پیاده سازی طرح های مختلف ذهنی و شخصی   را به طراحان و سازندگان  مدرن سقف اهدا کرد.

اصلا دغدغه  نشتی لوله های آب را نداشته باشید که باریسول قابلیت تحمل آب را دارد و چیزی بین ۲۰۰ تا  ۳۰۰ کیلوگرم وزن  را می تواند تحمل بکند و در ادامه  هم نگران سقف کشسان مدرن سقف نباشید زیرا بعد از تخلیه حجمی آب باز به همان روز اول خود بر گشته و مدل شکل و رنگ اولیه خودش را حفظ می کند.

یکی دیگر از مزیت های  مدرن سقف می توان به جابه جایی راحت این سقف ها و دسترسی ساده به لوله ها و تاسیسات پشت آن جهت تعمیر اشاره کرد.

همچین اگر قصد این را دارید که از منزل کنونی به منزل دیگری نقل مکان کنید می توانید سقف کاذب را  به راحتی باز کرده و به مکان دیگری ببرید.