چرا باید سازه پارچه ای را جایگزین ساختمانهای سنتی کنیم؟

از صنایع تجاری مانند ساخت و ساز و هوافضا گرفته تا معدنکاری صنعتی و اکتشاف قطب شمال ! سازه پارچه ای نسبت به آجر و ساختمان ها دارای مزایای قابل توجهی هستند. سازه چادری علاوه بر تأمین سرپناه و ماندگاری طولانی مدت برای بهره برداری یا ذخیره سازی . ساخت پارچه به دلیل مینیمم هزینه ، کارآیی و استحقاق حمل این سازه های عمومی از ساختارهای معمولی برتر است.

عملیات صنعتی و تجاری می توانند از مزایای زیر ساخت سقف کاذب پارچه ای هنگام مقایسه ساخت پارچه با ساخت و سازهای معمولی مطلع شوند:

  • توانایی حمل
  • تطبیق پذیری
  • حداکثر فضای پدیده
  • زمان ساخت را کوتاه کنید
  • بهره وری انرژی
  • بادوام و مقاوم در برابر خوردگی

1.ساختار پارچه ای که برای تطبیق پذیری طراحی شده است

از ساخت پارچه به عنوان یک وسیله نگهداری وسایل نقلیه استفاده می شود تمثیل سایبان پارکینگ پارچه ای.

تنوع محصولات و اندازه هایی که توسط ساختمان های پارچه ای ارائه می شود . آنها را به طرز باورنکردنی جورواجور و تقریباً مناسب برای تقریباً هر کاربردی تبدیل می کند. آنها می توانند نه تنها در هر شرایط آب و هوایی به مدت چندین دهه ! حتی شرایط شدید و شرایط آب و هوایی مانند وزش باد شدید و باران شدید برف استفاده شوند . آنها ساختمانهای مؤثر برای انواع کاربردهای تجاری و صنعتی معمول و منحصر به فرد هستند. ساخت سازه پارچه ای مدرن سقف برای ذخیره سازی و انبارداری برای موارد زیر ایده آل می باشد.

  • امکانات نگهداری وسایل نقلیه
  • ساختمانهای اداری مدولار
  • ساختمانهای مدولار برای مسکن کار
  • سیستم های اردوگاه
  • امکانات اکتشافی
  • تحقیقاتی قطب شمال
  • حتی آشیانه های سیار

2. ساخت پارچه برای دوام طراحی شده است

ساخت پارچه مهندسی شده مقاومت بیشتری را در برابر مقاومت در برابر برف و باد مهیا می کند. سیستم های قاب ساختار پارچه ای مدرن سقف از فولاد گالوانیزه با استحکام بالا ! یا آلومینیوم درجه هواپیما برای برنامه هایی است که به طراحی سبک تری نیاز دارند. قاب های فولادی و آلومینیومی گالوانیزه برای مقاومت در برابر خوردگی درمان می شوند. یک قاب با روکش پودری اختیاری باعث افزایش مقاومت در برابر خوردگی می شود . از ذخیره زنگ زدگی ، اکسیداسیون ، رطوبت ، امواج یا مواد خورنده جلوگیری می کند. غشاهای پارچه ای ما برای ماندگاری و دوام طراحی شده اند. آنها در برابر اشعه ماوراءبنفش پایدار هستند . می توانند برای مدت طولانی در معرض بارهای خورشیدی بالا باشند ، در برابر قالب و قالب مقاوم هستند و پوسیدگی ندارند.

3.ساختمانهای پارچه ای مهندسی زمان ساخت را کاهش می دهند

پروژه های ساختمانی سنتی معمولاً ماه ها یا سالها به طول می انجامد. از آنجایی که ساخت سازه پارچه ای متراکم شامل مواد بسیار کمتری است . از آنجا که طراحی ساختاری تنظیم سریع و آسان را تسهیل می کند .ساخت سازه پارچه ای مدرن سقف به زمان ساخت کمتری احتیاج دارد.

هنگامی که ساختمان شما به جای هفته ها ، ماهها یا سالها از ساخت و ساز طول می کشد . زمان و هزینه ساخت شما به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت. با استفاده از ساخت پارچه ، یک مزیت اضافی وجود دارد که می توانید عملیات خود را سریعتر انجام دهید. تا از این بهره وری بهره ببرید.

4.ساختار فاصله پاک فضای داخلی موجود را به حداکثر می رساند

ساخت سازه پارچه ای مدرن سقف به عنوان یک زمین ورزشی عمل می کند. طراحی ظاهری ساختار پارچه مهندسی شده ما بدان معنی است که هیچ ستون داخلی ، ستون یا تیر وجود ندارد. سقف های بلند و طراحی بدون مانع در داخل ساختمان پارچه فضای موجود را به حداکثر می رساند. اگر از ساختمان برای انبارداری استفاده می شود . علاوه بر فضای انباشت بیشتر ، فضای کافی برای ذخیره تجهیزات یا دستگاه های عجیب و غریب مانند هلیکوپتر یا تجهیزات خرد کردن نیز وجود دارد. عدم وجود ستونها یا ستونهای داخلی در ساختمان پارچه نیز بیشترین فضای را برای استفاده عملیاتی ایجاد می کند.

5. ساختمانهای پارچه ای تحت بارهای سنگین برفی قرار دارند

ماندگاری بالا و دوام از مهمترین مزایای ساخت سازه پارچه ای مدرن سقف است. راه حل های ساختمان ما بطور مستقل برای طراحی و ساخت مناسب مورد آزمایش و اعتبار قرار گرفته است .همانطور که در شکل 1 مشاهده می کنید.

به اثبات رسیده است که در برابر آب و هوای شدید و آب و هوایی مقاومت می کند. افزوده بر این ، ساخت و ساز پارچه مدرن سقف  به گونه ای DESIGN شده است !که از کدهای ساختمان محلی و منطقه ای استفاده کند. تا از قابلیت اطمینان بیشتری به عنوان یک پناهگاه یا سایه بان با دوام و یا تأسیسات عملیاتی برخوردار باشد.

سازه پارچه ای و سایبان

شکل 1:سازه پارچه ای و سایبان

6.طراحی معماری سازه پارچه ای قابل حمل

ساختارپارچه ای قابل حمل تر از ساختمانهای فیزیکی هستند . به راحتی از یک ساخت به ساخت دیگر انتقال داده می شوند. الزامات اساسی برای ساخت پارچه بسیار کم است. همانطور که در شکل 2 مشاهده می کنید.

این سازه ها می توانند به سرعت و به راحتی بر روی هر سطح از سطح ، از جمله بتن. پیش ساخته یا ریخته گری ، سکوهای چوبی ، شمع ها ، مارپیچ ها و … نصب شوند. ساخت پارچه حتی می تواند روی پایه های دائمی موجود نصب شود . سپس برای جابجایی حذف شود.

شکل 2:سازه پارچه ایو طراحی معماری

7. بهبود بهره وری انرژی از طریق سازه های پیش ساخته

نور طبیعی ساختمان پارچه را روشن می کند.ساختار پیش ساخته سازه پارچه ای مدرن سقف نسبت به ساختمان های فیزیکی از نظر انرژی کارآمد تر است. ساخت پارچه ما می تواند به واحد کنترل محیطی اختصاصی ما مجهز شود. تا کنترل آب و هوایی ایده آل و مصرف انرژی بهینه را ارائه دهد .سازه پارچه ای