چرا سقف کشسان مدرن سقف را انتخاب  کنیم؟

سیستم های سیم کشی و دیوارهای بارریسول

سیستم های سقف کشسان:

باریسول چیست؟

برنامه های بارریسول

رنگهای تزئینی و دسته

BARRISOL STRETCH CEILING STAR SYSTEM

TRARKS BARRISOL STAR

BARRISOL MINI STAR

BARRISOL CLASSIC SYSTEM

حامل کلاسیک BARRISOL

BARRISOL WALL SYSTEM

پارچه های باریسول استریچ

شکل 1

شکل 2

چرا سقف کشسان مدرن سقف را انتخاب  کنیم؟

ما مفتخریم در خدمت رسانی به شما عزیزان. نکاتی در مورد باریسول. (سقف کشسان)

سیستم های سیم کشی و دیوارهای بارریسول

این که آیا شما یک طراح داخلی ، معمار یا صاحب خانه هستید. فن آوری برنده جوایز در پشت محصولات جهان باریسول ، طیف بی پایان. امکانات را برای پروژه های طراحی داخلی شما ایجاد می کند.

سیستم های سقف کشسان:

رنگ های باریسول

سیستم های ستاره باریسول

باریسول مینی استار

سیستم های کلاسیک باریسول

سیستم های دیواری باریسول

علائم باریسول

اتاق تمیز باریسول

باریسول چیست؟

به طور کلی به عنوان “سقف کشسان” گفته می شود. پارچه کششی بسیار سازگار باریسول می تواند برای طیف نامحدودی از برنامه ها استفاده شود. و پتانسیل خلاقانه پروژه بعدی طراحی شما بی پایان باشد. (سقف کشسان) لطفا شکل 1 را ببینید.

باریسول پیشرو در سیستم سقف کشسان است. در فرانسه ، سقف باریسول توسعه یافته از دو عنصر اصلی تشکیل شده است. یک صفحه باریسول با وزن سبک و یک سیستم آهنگ نوآورانه.

سقف کشسان

شکل 1

ورق های باریسول انعطاف پذیر با استفاده از گرما کشیده شده. و شکل می گیرند و با استفاده از سیستم آهن محیطی باریسول ، در محل نصب می شوند.

هر ورق کششی باریسول به طور خاص برای مکان منحصر به فرد خود تولید می شود. به دلیل خاصیت الاستیک منحصر به فرد ، باریسول را می توان بارها و بارها جابجا کرد. بدون اینکه روی توانایی نصب ورق ها تاثیر بگزارد.

برنامه های بارریسول

محصولات باریسول به حدی سازگار هستند. که علاوه بر سقف ، از این سیستم های پیشگام می توان برای پوشش های دیواری ، نمایشگاه ها ، طرح ریزی ، آکوستیک بهبود یافته ، روشنایی خلاقانه و نمایشگرهای سه بعدی نیز استفاده کرد.

به برخی از پروژه های مورد علاقه تکمیل شده باریسول نگاهی بیندازید. اگر می خواهید با یکی از اعضای تیم باریسول صحبت کنید ، ما در اینجا برای کمک به شما هستیم.

رنگهای تزئینی و دسته

با استفاده از تنها 100٪ مواد قابل بازیافت ، سقف باریسول کشش در بیش از 230 رنگ و 15 دسته در دسترس است. شامل چاپ باریسول ، باریسول آرتولیس ، نسخه های باریسول ، باریسول آکوستیک ، آینه چاپی و کشش روشن است.

BARRISOL STRETCH CEILING STAR SYSTEM

سیستم باریسول استار پایان نهایی را برای نصب های باریسول ما فراهم می کند.

خطوط تمیز آهنگ پنهان ستاره باریسول این سیستم را به یک انتخاب بسیار محبوب در بین مشتریان تبدیل می کند. ساخته شده Barrisol Star با توجه به شرایط دقیق طراحی شما ، می تواند برای سقف ها ، دیوارها و سازه های معلق سازگار باشد. لطفا شکل 2 را نگاه کنید.

ساخته شده از 100 PV PVC و آلومینیوم قابل بازیافت ، یک سیستم Barrisol Star دارای یک چنگک کوچکتر از آهنگ های کلاسیک Barrisol ، که باعث می شود خلوص بیشتری از خطوط برای نصب های کامل شود.

سقف کشسان

شکل 2

TRARKS BARRISOL STAR سقف کشسان

فریم ورک Barrisol Star Track به دلیل مقاومت فوق العاده ای که دارد. گزینه های مناسب اتصالی را ارائه می دهد محبوب ترین گزینه است.

ما همچنین سیستم مینی ستاره باریسول را ارائه می دهیم که جزئیات اتصال ظریفی را ارائه می دهد. که در برابر یک سطح عمودی تقریبا نامرئی است.

BARRISOL MINI STAR

سیستم باریسول مینی استار حاشیه ای مرتب و با جزئیات اتصال ظریف برای نصب سقف کششی باریسول ارائه می دهد.

این گزینه کوچک ، دارای یک هارپون کوچکتر از سیستم باریسول استار است.و یک اتصال کوچک نامرئی را در برابر یک سطح عمودی ایجاد می کند.

BARRISOL CLASSIC SYSTEM

سیستم آهنگ باریسول  سازه پیرامونی است. که سقف کشش ، دیوار چاپی یا شکل سه بعدی را با اطمینان در جای خود نگه می دارد. این سیستم های نوآورانه از وزن 100٪ قابل بازیافت PVC و آهنگ های پیوستن به آلومینیوم ساخته شده اند.

حامل کلاسیک BARRISOL

حامل های کلاسیک پیرامونی B301 و B311 به گونه ای طراحی شده اند. که بازده کمتری داشته باشند. و باعث ایجاد مرز در سقف ها می شوند.

آهنگ پیوستن کلاسیک B318 / 01 بسیار شبیه به مسیر پیوستن ستاره Barrisol Star است. اما دارای یک فاصله برای چنگک کلاسیک است. که می تواند با یک نوار Barrisol infill BS318 / 011 پوشانده شود.( سقف کشسان در اصفهان)

BARRISOL WALL SYSTEM (باریسول)

یک سیستم دیواری باریسول از همان فناوری نوآورانه سقف باریسول استفاده می کند. که برای استفاده عمودی کامل شده است.

سیستم های دیواری را با استفاده از سیستم پارچه آرتولیس (توصیه می شود) و سیستم های کششی باریسول سنتی از جمله دیوارهای روشن و لایه های باریسول نصب می کنیم. ( سقف کشسان در اصفهان)

پارچه های باریسول استریچ

علاوه بر سقف ، پارچه های کششی باریسول می توانند برای سیستم های دیواری باریسول نیز مورد استفاده قرار گیرند.

با توجه به دوام بالا ، ما برای سیستم های دیواری در مناطقی است که میزان نوردهی بالایی دارند. با این حال ، مواد کششی کلاسیک باریسول نیز برای کاربردهای دیواری بسیار سازگار است. و همچنین با ویژگی های صوتی بهبود یافته قابل چاپ و دارای نور پس زمینه است.   (سقف کشسان)