سازه پارچه ای|ساخت پارچه های روکش دار-پارچه رو کش دار pvc

  • پارچه روکش PVC:در دسته سازه پارچه ای مدرن سقف یا سازه چادری، تعداد بی‌شماری پارچه با روکش PVC را در اختیار شما قرار می دهیم. طیف وسیعی از وزن پارچه PVC، رنگ ها و اتمام مقاوم در برابر آتش را ارائه می دهیم. پارچه با روکش PVC تمیز، ضد آب میباشد و از دوام بسیار خوبی برخوردار است. پارچه با روکش PVC از پارچه ای بافته (با پلی استر). ماده چسبنده یا چسب و روکش های PVC بیرونی ساخته شده است تا به این ویژگی ها برسد.

مزایای استفاده از پارچه های روکش PVC –و نصب آسان سازه

پارچه های دارای روکش PVC مواد سبک وزن هستند که در مقابل خراش با دوام هستند. از مقاومت مکانیکی خوبی برخوردار هستند.

  • نصب آسان سازه پارچه ای با روکش pvc

پارچه های PVC با توجه به شکل و جوشکاری آن برای ثابت شدن در سبک ها و انواع جورواجور، آسوده قابل تقطیع هستند.

بسیار بادوام – PVC از مواد سخت است. در برابر پوسیدگی شیمیایی، شرایط شدید آب و هوا، شوک و ضد خوردگی بسیار مقاوم است. این یکی از گزینه های برتر برای محصولات مدرن سقف (سازه پارچه ای در اصفهان) در فضای باز است.

راه حل های مقرون به صرفه – PVC از مشخصات فنی خوبی برخوردار است. در مقایسه با قیمت رقابتی آن عملکرد خوبی را ارائه می دهد. این دوام را افزایش می دهد. طول عمر فرآیند مورد استفاده را افزایش می دهد.

مواد غیر سمی – پارچه PVC یک ماده غیر سمی است که برای استفاده در آن بی خطر است. این بیش از نیم قرن است که در حال استفاده است. هنگامی که از دوام و مقرون به صرفه بودن استفاده می شود، بیشترین محصول مورد نظر است.

پارچه ETFE و PTFE در معماری سازه پارچه ای

امروزه انواع مختلفی از پارچه های معماری در کاربری مشترک وجود دارد. اما فقط تعداد معدودی از آنها در نوع ساخت سازه پارچه ای استفاده می شود. امروزه تعداد بسیار کمی و پیمانکار ویژه ای از آن انجام می دهند. این پست یک پارچه معماری را در مقابل دیگری قرار نمی دهد. اما در مورد انواع موجود امروز به شما می گوید. آنها شامل موارد زیر هستند:

  1. PTFE
  2. فایبرگلاس روکش شده با سیلیکون
  3. پارچه بافته شده
  4. پلی استر با روکش PVC
  5. پلی استر روکش PVC
  6. پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE)
  7. ETFE

بدون تلاش برای اختراع مجدد چرخ، بهترین روش برای تعیین اینکه از چه مصالحی استفاده شود. دیدن مواردی است که قبلاً برای نوع ساختمان مورد نظر شما استفاده شده است.

کاربرد پارچه روکش دار در سازه چادری

اگر در سازه پارچه ای به سازه هایی از قبیل چادر (سازه چادری) یا چتر علاقه دارید که غرض حقیقی تأمین پناهگاه موقتی، عشایری است. احتمالاً به دنبال پلی استر روکش دار یا روکش دار هستید. همان‌طور که در شکل 1 مشاهده می کنید.

اگر در حال تحقیق در مورد سایبان هستید! گزینه های بی پایان هستند. شما به احتمال زیاد کلماتی مانند بوم آکریلیک، پارچه ها و مواد با نور پس زمینه را می شنوید! می توانید از گرافیک نیز استفاده کنید.

اگر سایه نگرانی اصلی شماست! کلمه وزوز مش ساختاری، پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE)، سوراخ ها و درصد انتقال نور است.

سازه پارچه ای و کاربرد پارچه رو کش دار.

شکل 1: سازه پارچه ای و کاربرد پارچه رو کش دار

کاربردهای صنعتی پارچه روکش دار

برای انبارداری، کاربردهای صنعتی و ساختمانهای موقتی، یک اصطلاح معمول را داریم. ممکن است دهانه های واضح یا ساختمانهای پارچه ای از پیش ساخته با مواد دارای قالب و استوار در برابر کپک باشد. شرکت ما (مدرن سقف) در این نوع ساختارها تخصص دارد. می تواند درست از طریق تلفن به شما قول بدهد. همان‌طور که درشکل 2 مشاهده می کنید.

سازه پارچه ای و تنشی هوا به حدت به مختصه های ساختاری پارچه و استحکام کششی، جذب صدا و انتقال خورشیدی تکیه می کنند. نقش مهمی در انتخاب آنها دارند.

سازه پارچه ای و کاربردهای صنعتی

شکل 2: سازه پارچه ای و کاربردهای صنعتی

مدرن سقف بهترین شرکت سازه پارچه ای

طراح یا مشاور فروش مدرن سقف شما می تواند شما را در سمت مطالبی که برای پروژه شما مناسب است راهنمایی کند. یا می توانید دوره آموزش مداوم AIA ما، آناتومی یک ساختار تنشی را طی کنید. در آن بیشتر بدانید که چگونه نوع مناسب را انتخاب کنید مواد برای پروژه معماری پارچه شما. این دوره از معماران 1 اعتبار HSW کسب می کند. به صورت مرحله به مرحله به بررسی روند design سازه پارچه ای، از تفهیم شدن تا تکمیل می پردازد.

پارچه های روکش شده در سازه پارچه ای مدرن سقف| برای مصارف خارجی

هنگامی که ما در مورد استفاده خارجی صحبت می کنیم در درجه اول دو نوع پارچه (سقف کاذب پارچه ای) وجود دارد. یکی پارچه پلی استر با روکش پلی ونیل کلراید که این به نام PVC معروف است. دیگری پارچه PTFE / شیشه ای. PTFE Poly Tetra Fluro Ethlene است. PVC پارچه پلی استر دارای طول عمر ساختاری بیش از 20 سال است. اما ظاهر آن با استفاده گسترده بسیار ملایم می شود؛ زیرا با گذشت زمان تمیز کردن آن بسیار سخت می شود.

طول عمر ساختار پارچه

در حالی که از طرف دیگر طول عمر ساختاری پارچه PTFE / (سایه بان)شیشه تقریباً بین 25 تا 30 سال است. همچون ماده اصلی این پارچه بی اثر است. بدان سبب نیکوتر است در سازه پارچه ای از سازه های دائمی به کار بریم.