ویژگی هایی که شما را مجاب به استفاده از سقف کشسان خواهد کرد!

باریسول چیست؟

ویژگی هایی از سقف کشسان که نمیتوانید دست رد به سینه آنها بزنید!

آپشن های نامتناهی

قابلیت عایق صوتی باریسول

خلق سقفی با بیش از یک عمق

محدودیت هایی که این سقف ها آن را حل می کند:

شکل 1 نورپردازی در سقف کشسان اتاق خواب

شکل 2 سقف کشسان آشپزخانه

نورپردازی سقف کشسان اکثرا همزمان با نصب آن انجام می شود. با یک سقف ساده، بکارگیری ابزار مناسب برای نورپردازی، یک شانس مثبت برای تان به ارمغان می آورد. از یک طرف شما نور لازم اتاق را تامین می کنید. از طرف دیگر با توجه به قیمت مناسب LED ها، این کار را با هزینه کمی انجام خواهید داد. نورپردازی، یک ریزه کاری مطبوعی را به طراحی محیط می افزاید. در مقایسه با لامپ های معمولی، شما یک طرح بندی ایده آل خواهید داشت. استفاده از این سقف ها در سرویس بهداشتی بسیار توصیه میشود. یک سقف سرویس بهداشتی مدرن و آرامش بخش.

ویژگی هایی که شما را مجاب به استفاده از سقف کشسان خواهد کرد!

بهتر است این سقف ها، همراه با یک لایه پوششی اضافی ایزوگام مانند نصب شوند. آیین نامه نصب این لایه دستورات زیادی دارد. اما نتیجتا بیشترین ذخیره انرژی را برای شما به همراه می آورد. بدلیل این ذخیره انرژی، نصب لایه ایزوگام مانند اهمیت زیادی برای مدرن سقف دارد. خصوصا اگر سقف مورد نظر آشپزخانه یا سقف سرویس بهداشتی باشد. مطمئن شوید که در اتاق های مرطوب، لایه ایزوگامی نصب شود. همچنین شما میتوانید برای نواحی قوس دار، از سیستم نورپردازی هالوژنی سقف کشسان بهره مند شوید. در این نوع نورپردازی، لامپ در فضایی ایزوله و پرشده با نوعی هالوژن، قرار می گیرد. نمونه ای از نورپردازی در اتاق خواب را در شکل 1 مشاهده می کنید.

نورپردازی در سقف کشسان اتاق خواب

شکل 1 نورپردازی در سقف کشسان اتاق خواب

باریسول چیست؟

این سقف ها نوعی سقف کاذب متشکل از دو پارت می باشند. پایه هایی که به سقف متصل می شود. یک پنل سبک وزن که روی این پایه ها چفت می شود. علاوه بر سقف، از آن برای خلق نمایشگاه های تبلیغاتی، انتشار نور در جهات دلخواه و … استفاده می شود. سقف کشسان قابلیت تاسیس هر سیستم دلخواهی اعم از نورپردازی و هیئت های مختلف را فراهم می آورد.

ویژگی هایی از سقف کشسان که نمیتوانید دست رد به سینه آنها بزنید!

  • سازگار با هر نوع پوشش سقفی؛
  • انواع سیستم های نورپردازی را میتوان باهم امیخت؛
  • تمامی عیوب سقف را از دیده پنهان می کند؛
  • قابل دسترس در کلی طرح و رنگ؛
  • تهیه شده مطابق با استاندارد های اروپا و جهان؛
  • قابل بازیافت 100%؛
  • به سرویس دائمی نیازی ندارد؛
  • گارانتی؛
  • سقف کشسان، مقاوم در برابر کل و بخارات آب؛
  • بهینه ساز مصرف انرژی با توجه به لایه عایق؛
  • قابل تعویض و حذف؛
  • ظاهر جذاب؛
  • نصب آن به آماده سازی از قبل نیاز ندارد؛
  • مجهز به عایق صوتی؛
  • تایید شده و استفاده شده در تمامی کشور های پیشرفته در جهان.

آپشن های نامتناهی

مسکونی یا اداری، داخلی یا خارجی، برای هرکدام از موارد انتخاب های شما نا محدود است. باریسول با هر ساختار و محیطی سازگار است و جای خود را باز می کند. از ادارات گرفته تا بیمارستان ها و حتی استخرها. در اتاق خواب می توانید استایل همیشه در ذهنتان را پیاده کنید. تغییر سقف آشپزخانه را به سقف کشسان آشپزخانه، اولویت است. نمونه ای از این نوع سقف را در شکل 2 مشاهده می کنید.

سقف کشسان آشپزخانه

شکل 2 سقف کشسان آشپزخانه

قابلیت عایق صوتی باریسول

قابلیت عایق صوتی در برخی مکان ها، حتی مهمتر از زیبایی بصری است! باریسول، شدت امواج صوتی را کاهش می دهد. در نتیجه در زیر سقف صدای طبقات بالا، ضعیف تر به گوش می رسد. روش کار بدین صورت است که ذراتی که روی سطح سقف موجود است، انرژی ذرات را کاهش می دهند. این نوع سقف کاملا مناسب مکان های بزرگ و شلوغ مانند فرودگاه ها، موزه ها و … می باشد.

خلق سقفی با بیش از یک عمق

این نوع سقف، سقف چند سطحی نام دارد. این کار یا میتواند به صورت مستقیم روی سقف اصلی صورت گیرد. یا اینکه با ترکیب یک یا دو نوع از طرح های سقف کشسان به دست می آید. این سقف برای مکان هایی با سقف نامرتب و غیر یک دست مناسب است. خلق دیوار جدا کننده، جزیره های کوچک و … تنها با این سیستم کاذب امکان پذیر است.

محدودیت هایی که این سقف ها آن را حل می کند:

اگر فضای محدودی در اختیار دارید، انتخاب های شما نیز محدود تر خواهد شد. در اتاق های کم ارتفاع، با نصب لوستر و لامپ، فضا کوتاه تر به چشم می آید. همین کم بودن ارتفاع، سبب می شود نور بیش از حد روشن یا تاریک به چشم آید. نورپردازی سقفی در سقف کشسان، این مشکل را برطرف میکند. در این سیستم نورپردازی، شدت و رنگ نور نیز قابل تغییر است.