سازه پارچه ای و 6 نکته راهنمای نصب و نکات ایمنی در آن !!!

1.) بسیج سازی –

2.) ایجاد منطقه کار و دسترسی برای سازه پارچه  –

3.) رابط ها را تأیید کنید –

4.) نصب فولاد سازه پارچه  –

5.) نصب غشاها سازه چادری –

6.) جزئیات –

شکل 1

شکل 2

سازه پارچه ای و 6 نکته راهنمای نصب و نکات ایمنی در آن !!!

سازه پارچه ای یک شبه ساخته نمی شوند ، اما مطمئناً می توانند به سرعت بالا بروند. دلیل این امر: سازه پارچه ای اجزای بسیار کمی دارند. بنابراین پس از ساخت و ارسال به سایت ، برای نصب آن فقط چند هفته زمان لازم است. تیم های ساختمانی ما سالها تجربه در ساخت و ساز پایه ای و نصب سازه پارچه ای را دارند. پس از اتمام بخش های فولادی و ساخت غشای پارچه. یک تیم لجستیک در ارسال کلیه مواد به سایت کار می کند. با وسیله و روش نصب برای اطمینان از نصب صحیح سازه با حداقل زمان در سایت امکان پذیر است. یکی از تصاویر که از مرحله ساخت به دست می آید را درشکل 1 ببنید.  (سازه چادری)

شکل 1

در اصل شش مرحله تا مرحله نصب وجود دارد. این عملیات معمولاً بدون مشکل انجام می شود. در اینجا مراحل نصب برای شما تقسیم شده است:

1.) بسیج سازی –

در این مرحله القاء سایت ، آنالیز ایمنی ، هماهنگی تجارت. و دریافت تجهیزات ، ابزار و مواد و همچنین موجودی و بازرسی های QA / QC و موجودی مواد انجام می شود.

2.) ایجاد منطقه کار و دسترسی برای سازه پارچه ای –

در این مرحله ما سیستم ایمنی مورد نیاز را نصب می کنیم. و هرگونه موانع جسمی مورد نیاز برای حفاظت از مردم یا اموال را ایجاد می کنیم. ما همچنین موارد غیرضروری را از محل کار خود حذف می کنیم.

3.) رابط ها را تأیید کنید –

در این مرحله ، ما تأیید می کنیم. که تمام رابط هایی که ساختار ما به آن متصل می شود. در معرض تحمل هستند و اینکه هر اتصال دهنده های مکانیکی در ارتفاع یا ابعاد مناسب تنظیم شده اند. اغلب از یک نقشه بردار برای تأیید بیشتر این کار قبل از رسیدن به سایت استفاده می شود. و کار ما فقط به تهیه بستهای مکانیکی نیاز دارد.

4.) نصب فولاد سازه پارچه ای –

بیشتر سازه های غشایی برای پشتیبانی از آنها به فولاد ساختاری احتیاج دارند. در بسیاری از مواقع کابلهای سیم یا طناب رشته ای وجود دارد. که در سازه یکپارچه شده اند. در این مرحله از فرآیند ، خدمه تمام اعضای فولاد و تکیه گاه های کابل را برپا کرده. و اطمینان حاصل می کنند که همه آنها به قصد طراحی خود تنظیم شده اند. (سایبان)

5.) نصب غشاها سازه چادری –

دو روش اساسی برای استقرار سازه پارچه ای وجود دارد. اولین مورد این است که غشاء را روی مواد محافظ در سطح زمین باز کرد. و با استفاده از جرثقیل یا نیروی انسانی آن را در جای خود قرار دهید. مورد دوم ، فرود غشایی تاشو بر روی طناب های موقت یا تسمه و استقرار آن در هوا است. هر کاری بی نظیر است و البته روش استقرار همیشه کمی متفاوت است. پس از استقرار غشاء ، آن را نسبت به ساختار قبلی تنظیم شده چسبانده. تکنیک های مختلف اتصال و جزئیات مختلفی بسته به نوع کاربرد دارد. و بسته به تنظیمات مشتری وجود دارد. اما آنها معمولاً شامل ترکیبی از کابل های طناب سیمی، اکستروژن آلومینیوم و اتصال دهنده های مکانیکی هستند. (سقف کاذب پارچه ای)

6.) جزئیات –

پس از تنش غشاها ، ساختار به تفصیل توضیح داده می شود. در این مرحله ، در صورت امکان ، بسته ها نصب می شوند. تمام تمیز کردن و لمس کردن به اتمام می رسد. و یک بازرسی نهایی QA / QC قبل از اینکه مشتری ببیند انجام می شود. به گالری مراجعه کنید و عکس های بیشتری را ببیینید. یک نمونه کار درشکل 2 مشخص است. (سازه چادری)

سایر مؤلفه های اصلی لیست های انتخابی مدیران پروژه ما عبارتند از اطمینان از رسیدن تجهیزات. و ابزار مناسب به موقع به سایت شما. و تهیه یک منطقه کافی و مناسب برای محافظت از غشاها در برابر سطوح تیز. نگه داشتن ، انجام یک بازرسی کامل از همه اتصالات. (سقف کاذب پارچه ای)

شکل 2

معماری سازه پارچه ای نیاز به ضرورت و اشتیاق دارد. معمارانی که سازه های غشایی کششی را طراحی می کنند ، نسبت به محلی که فرم در آن عمل می کند ، اشتیاق دارند. آنها نسبت به شاهکار باورنکردنی که پارچه انجام می دهد ، اشتیاق دارند. وقتی تحت فشار قرار می گیرید بسیار قوی می شود. اما ساختارهای تنشی نیز نیاز سازندگان را به دنبال همه چیز دارند. از گزینه های شفاف سبک تا شیشه ،و خصوصیات پایدار یک ماده سبز. طراحی چادر می تواند نیاز یک معمار را برآورده کند. تا بتواند یک سازه زیبا در یک آسمان شهر بگذارد. (سازه پارچه ای)

گالری پروژه های شامل صدها طرح است. که با تحقق بخشیدن به نیازهای هر صنعت قابل تصور – از محوطه باغ وحش گرفته تا آبشارها ، استادیومها ، کشتی های کروز ، مراکز حمل و نقل ، موزه ها ، پارک ها ، سالن های کنسرت ، ساختمان های عمومی استفاده می شود. (سازه چادری)