سازه پارچه ای

مهمترین مزیت استفاده از سازه پارچه ای تنش متناسب باغرفه های نمایشگاه معمولی ساخته شده یا مدولار این است .که از لحاظ وزن بسیار سبک است . بنابراین هزینه حمل و نقل ، حمل و نقل ، نیروی کار و ذخیره سازی را کاهش می دهد. ساختار و گرافیک ها به راحتی جمع می شوند ، بنابراین هزینه های کار را کاهش می دهند. سازه پارچه ای

سازه چادری

سازه های چادری برای نمایشگاه ها می توانند اشکال مختلفی را به دست آورند . از یک غرفه نمایشگاهی کاملاً بصورت “پیاده روی” که کاملاً در گرافیک های تنش گرفته .تا شکل ها (هم منظم و هم نامنظم) پوشانده شده است. و علائمی که از حیاط ها یا ساختار سقف سالن نمایشگاه آویزان شده است. سازه پارچه ای

مدل های موجود در زمینه روبرو دارای معیار ابتکاری در تصور این نسل نو سایبان های بازوی نامرئی .

شامل پشتیبانی و پایانه هایی برای تنظیم راحت تر و راحت تر و همچنین نوارهایی بر روی بازوهای آن است. که گسترش بهتر آنها را تضمین می کند. به همین ترتیب موتورهای مدرن و سیستمهای اتوماسیون نیز که حداکثر مانور استفاده را تسهیل می کنند. سایبان های زینتی مانند زینتی که برای لذت بردن از تراس . فضای بیرون از منزل و تجدید توهم برای فضاهای باز نقش دارند. سازه پارچه ای

سقف پارچه ای

به طور خلاصه ، فضایی که در آن زندگی می کنید. و احساس راحتی در کنار آن ، علاوه بر یک طراحی. اتمامها و لوازم جانبی بسیار دقیق ، عملکرد و کیفیت عالی نیز ضروری است. ما در انتخاب بهترین مدلهای سقف پارچه ای  در اصفهان و پروگولا در ارائه بهترین تجربه به ما کمک می کنیم. سازه پارچه ای

 

همانطور که درشکل 1خواهیم دید.

همه آنها همه کاره ، کاربردی و بسیار تزئینی باعث ایجاد محیط های دلپذیر و کاربردی می شوند. رنگ بوم منتخب در پایان تعریف و انتقال شخصیت به محیط اطراف آن خواهد بود.

سایبان متحرک

شکل 1

سایبان های متحرک

ما انواع سایبان  و برج های کشویی از انواع مختلفی داریم.ازجمله کلاه های فلزی ، فرش های آلومینیومی ، تراس و پاسیوهای پاسیوی مخصوص اتاق خواب . کلاه های مخصوص باغ مخصوص باغ ها ، کلاه فرنگی های فلزی و کلیه کلاه فرنگی . سایبان های متحرک با قیمت عالی.

ما 5 مزیت برتر داشتن یک ساختار صنعتی پارچه نسبت به یک ساختار معمولی را گردآوری کرده ایم:

.1بهره وری انرژی

سازه پارچه ای/سقف کاذب پارچه ای

ساختمانهای پارچه ای تنش نوآورانه ما دارای تنظیم دمای طبیعی ، بازتاب خورشیدی و انتشار حرارتی هستند. و این به منظور روشهای گرمایش و سرمایش کمتری است که در درون ساختمان لازم است. همچنین بر خلاف یک سازه فولادی ، سقف کاذب پارچه ای انتخابی را در درجات مختلف شفافیت عرضه مینماید. سقف کاذب پارچه ای در اصفهان این امکان را می دهد تا درجه بالاتری از نور طبیعی و کاهش در هزینه های الکتریکی فراهم شود.

2 .بار ساخت و ساز کاهش یافته

.3 تطبیق پذیری

ساختار قاب ماژولار ، آلومینیوم یا فولادی که ما طراحی و تولید می کنیم . ساختارهای صنعتی بسیار متنوع و قابل تنظیم ایجاد می کند. این به شما امکان می دهد تا سازه ای متناسب با هر یک از شرایط مورد نیاز خود ایجاد کنید. به عنوان مثال ، بسته به نیازهای عملیاتی خود می توانید بین گزینه های مختلف. درب متناسب با نیازهای مختلف انتخاب کنید. یا برای عایق کاری بیشتر یک سیستم سقف حرارتی مدولار اضافه کنید. و ساختار خود را در ماه های زمستان گرم تر نمایید.

.4 ایده آل برای محیط های خورنده

همانطور که درشکل 2 مشاهده میکنید.

سقف پارچه ای

ساختمانهای فولادی سنتی اغلب تحت تأثیر خوردگی. از موادی مانند نمک جاده و کود ، تا محیطهایی مانند ماریناها و بنادر قرار می گیرند. در مقایسه ، یک ساختار صنعتی پارچه ایجاد شده است تا در برابر شرایط سخت محیطی و خورنده مقاومت کند. مطالعه موردی ما را در مورد انبار نمکی که برای شورای Rochdale طراحی کرده. ساخته و نصب کرده ایم در اینجا مشاهده کنید. سازه پارچه ای

.5 نگهداری کم

سایبان متحرک

مواد با کیفیت بالا و قاب های آلومینیومی یا فولادی از دوام عالی برخوردار هستند. که یک ساختار صنعتی پارچه را به گزینه ای اقتصادی تر تبدیل می کند. ساختمانهای شفاف پوشیده از پارچه نیاز به نگهداری کمتری نسبت به ساختمانهای سنتی داشته اند. و در برابر بارهای باد و برف در برابر استانداردهای 6399 انگلیس مقاومت می کنند.

سایبان متحرک

سایبان متحرک را طرح ریزی  کرده و پدید می آورد از سازه های پشت بام است .که سایه وسرپناه از شرایط آب و هوایی مانند خورشید ، تگرگ ، برف و باران را ایجاد مینماید. سایبان متحرک بیشتر درمناطق غذاخوری در فضای باز و سایر اماکن عمومی به کار میروند.

ساخته شده در نیمی از زمان و تقریباً نیمی از هزینه یک ساختمان معمولی .ساختارهای سایبان متحرک با دقت ساخته شده. به معماران ، برنامه ریزان شهر و توسعه دهندگان جایگزین عالی برای ساخت و سازهای معمولی می دهد . با هیچ روشی از ساخت قابل تکرار نیست.

سازه پارچه ای

سازه پارچه ای کششی از مراقبت کم ، روشنایی زیادی داشته اند و پایدار هستند.

بارعایت ماهیت خود ، پارچه ای آزادی را فراهم می کند .که توسط سایر روش های ساختمانی عرضه نمی شود. مواد تنشی “قوانین” عمل متعارف را می شکند ، به شما امکان می دهد تا امکانات جدیدی را کشف کرده. و در یک فضای بصری تصور پیشرفتی ایجاد کنید.

سقف پارچه ای

شکل 2