سازه پارچه ای روشنایی، نور پایدار روز روشنایی -به خاطر transparency تقریباً با همه گزینه های پارچه. سقف کاذب پارچه ای سازه های ساختمانی پارچه کششی مقدار زیادی از نور را پایین آن ایجادمینماید. و آن را به یک فضای جذاب و راحت در زیر تبدیل می کنند.(سایبان)

زیبایی شناسی طراحی Flexibility – با توجه به ویژگی های منحصر به فرد انعطاف پذیر غشای پارچه. سازه های پارچه ای به معماران، طرح ریز و مهندسان این فرصت را می دهند. تا با فرم و آزمایش های بصری هیجان انگیز و نمادین آزمایش کنند. همانطورکه درشکل 1 خواهیم دید.

تعمیر و نگهداری کم – چه استفاده از روکش Teflon ™ (PTFE) بر روی غشاء فایبرگلاس بافته شده. یا روکش آکریلیک یا PVDF با روکش بالا بر روی غشاهای PVC. ساختار غشای کششی برای پروژه های تعمیر و نگهداری کم برای مشتری هامیباشد. سازه پارچه ای

ماندگاری بالا – بر اساس ترکیبی خاص از مواد طراحی (مانند Fiberglass) با روکش PTFE، ePTFE. با روکش فلوروپلیمر و غشاهای PVC، ساخت و ساز و محیط. ماندگاری و دوام سازه های پارچه ای ثابت و ماندگار شده است. اقلیم ها و محیط های خشن و شدید در سراسر جهان.

سازه پارچه ای

شکل 1

سازه پارچه ای و وزش باد

سازه های پارچه ای درجلوی باد صدوبیست کیلومتر در ساعت. و از 10 تا 40 سانتی متر برف استوار هستند. بنابراین آنها باید با پایه های بتونی مسلح به زمین لنگر گیر شوند. آنها برای محافظت از کاربران در برابر فضای بیرون از نور خورشید. و همچنین به منظور راحتی بیشتر با کاهش درجه حرارت قابل توجه طراحی شده اند.

آنها با هر فضای بیرون سازگار می شوند و سایه عناصر و افراد زیر را پدیدمی آورند. این سازه از فولاد ساخته شده است. که در آن یک پارچه پلی اتیلنی با چگالی بالا که توسط کابل ها کشیده شده است. نصب شده است که تا 96 درصد از اشعه ماوراء بنفش را مسدود می کند. سازه پارچه ای

مزیت این است که در صورت تمایل، در زمستان پارچه ها به راحتی قابل جدا شدن هستند. به علاوه، متخلخل، آنها گردش هوا را تسهیل می کنند. و احساس کاهش فوری دما را نشان می دهند. با این پارچه ها، کاهش دمای محیط در حدود 10 درجه سانتیگراد. و دمای تجهیزات در حدود 18 تا 20 درجه سانتیگراد حاصل می شود.

سازه پارچه ای  در اصفهان همچنین سقف های دائمی هستند و برای مکانهای همگانی کبیر در نظر گرفته شده اند. شکل معماری موثر، سبک بودن سازه، سهولت مونتاژ و دوام و مقاومت پارچه های به کار برده شده.

سازه چادری

شرح

سازه چادری دارای پاهای پیرامونی بلندتر هستند که در فاصله زیادی هستند. و قطب مرکزی ندارند. و یک سقف بالاتر از یک چادر قطب یا قاب است. یک چادر سازه را می توان در قسمت بتونی لنگر انداخته و یا با بلوک های بتونی لنگر انداخت. قایق ها و تیرها بسیار سنگین تر هستند. و می توانند از وزن بیشتری نسبت به هر نوع چادر دیگر پشتیبانی کنند. این چادر گزینه های بیشتری را برای آویز کردن تزئینات سنگین تر، روشنایی، وسایل صوتی و تصویری. فن ها و پارچه های گسترده پارچه در اختیار کاربر قرار می دهد.سازه پارچه ای

چادر سازه دارای بخش ها و دیوارهای مناسب تنگ تر است. که هنگام گرم کردن و تهویه مطبوع، چادر بسته تر به کاربر می دهد. این چادر دارای بالاترین رتبه های باد و طوفان است. که این امر را برای نصب های طولانی مدت مانند اماکن ساختمانی و پروژه های نوسازی ایده آل می کند. اگرچه مهم نیست که چه نوع چادر دارید، همیشه چادر را در هوای نامطلوب تخلیه کنید.

برای تزئین گسترده این چادر را می توان به طور کامل از سقف به کف کشید.

امکانات سازه چادری

چادر سازه همچنین امکاناتی گسترده تر. و سقف های بلندتر را برای رویدادهایی مانند نمایش ماشین یا کنسرت فراهم می کند. افزایش هزینه خرید و افزایش نیروی کار برای نصب باعث می شود. این چادر برای اجاره گران تر از یک چادر چوبی یا قاب چادر باشد.

یک چادر سازه گزینه ای عالی برای نصب هایی است که احتیاج به کارایی بالا از چادر دارند. چادرهای سازه ای با عرض 20 تا 100 ′ و طول آن به علاوه 200 داریم.

چادر به عنوان یک سازه، محوطه یا پناهگاه تعریف شده است. با دیوارهای روبرو یا قطره، ساخته شده از پارچه یا مواد قابل استفاده. که به هر روشی بجز هوا یا محتویاتی که از آن محافظت می شود، پشتیبانی می شود.

سایه بان سازه چادری

سایبان موقتی یک ساختار قاب تحت پوشش غشاء و فرآیندهای غشایی موقت است. که بدون دیوارها برای پوشش مناطق از وقایع در فضای باز استفاده می شود. همانطورکه درشکل 2 مشاهده میکنید.

چادرهایی با یک یا چند طرف بیش از 400 فوت مربع (فیلم مربع یک یا یکجا).

سایه بان ها از هر طرف بیش از 700 فوت مربع باز می شوند (فیلم مربع یک یا ترکیبی).

چادرهای پخت و پز مورد استفاده در پیکربندی کل (جداسازی ده پا).

برای جلوگیری از نیاز به مجوز در چادرهای مختلف، بسته به نوع استفاده از چادر . باید 12 فوت در هر 400 تا 700 فوت مربع وجود داشته باشد.

پروسه مجاز: کلیه چادرها و سایر سازه های غشایی باید مطابق با فصل 31 قانون بین‌المللی آتش نشانی. در حال حاضر تصویب شده باشند. درخواست مجوز باید سی (30) روز قبل از تنظیم چادر یا سایبان باشد.

شامل تنظیم صندلی و محل و نوع تجهیزات گرمایش یا آشپزی.

دوره زمانی که قرار است چادر یا سازه در آن واقع شود. بیش از 180 روز.

شرایط عمومی کلیه چادرها، سایبانها و ساختارهای موقتی:

همه ی چادرها و ساختارهای غشایی باید در موقع وزش باد صحیح ایمن شوند. (سرعت باد اصلی 40 مایل در ساعت و سرعت 3 ثانیه در 90 مایل در ساعت). سازه پارچه ای

سازه چادری

شکل 2