سقف کشسان با اثر درخشانی

سقف با اثر انعکاسی

باریسول براق

سقف پرینتی یا چاپی

نورپردازی باریسول

سقف کشسان براق

سقف کشسان بهترین نوع سقف های کاذب بوده. همه اعمال مربوط به آن سریع به پایان میرسند. برترین تکنولوژی ها در تهیه آن استفاده شده. شکل های متفاوتی به سلیقه شما بر سقف تان، با بهترین مرغوبیت، نقش بندد. از محبوب ترین عکس ها چاپی، باید به عکس طبیعت، آسمان ابری، آسمان پر ستاره و … اشاره کرد. اگر برای انتخاب عکس به مشکل برخوردید، میتوانید از متخصصان مدرن سقف کمک بگیرید. به لطف تکنولوژی استاندارد اروپا، نصب این سقف ها به تمیز ترین نحو ممکن انجام می گیرد. بدون ایجاد کوچک ترین گرد و غباری. این سقف ها مزایا بسیار دارند. برای مثال شکل پذیری بالا، عدم جذب گرد و غبار، یاور محیط زیست و … .

سقف کشسان با اثر درخشانی

با چاپ عکس نیمه شفاف روی سقف و انجام نورپردازی، یک سقف درخشان بدست می آید. نمونه ای از این کار را در شکل 1 می بینید. این عکس چاپ شده کاملا مطابق با سیلقه شما و با کیفیت بالا تهیه می شود. سقف سرویس بهداشتی مدرن از پرکاربردترین موارد استفاده این سقف هاست. میتوان با این سقف فضایی به وسعت 5 تا 100 متر مربع را پوشش داد. اگر فضای شما وسیع تر باشد، میتوانیم برای شما اختصاصی صفحات بزرگتری را تهیه نماییم. نکته مهم این است که پوشش با این سقف ها از نظر متراژ، هیچ محدودیتی ندارد. این سقف ها به تعمیر و بازرسی دوره ای نیازی ندارند!

سقف کشسان نیمه شفاف

شکل 1 سقف کشسان با اثر درخشانی

سقف با اثر انعکاسی

به لطف باریسول های ما، شما میتوانید فضای داخلی محبوب خود را، در اداره یا منزل، بازسازی کنید! حداقل برای 20 سال آینده، گچ و سیمان و رنگ را به دست فراموشی بسپارید. پس از نصب، دیگر نگران روبرو شدن با لکه های بزرگ و کریه نم روی سقف خود، نباشید. نصب این سقف راه حلی ساده برای مشکلاتی است که خواب را از شما گرفته اند!

باریسول براق

دست به کار شوید و سریعا وضعیت چشمگیری در اتاقتان ایجاد کنید! با استفاده از سقف کشسان، فاز های چندگانه طراحی داخلی، در یک مرحله خلاصه شوند. مرحله یی که بسیار سریع نیز انجام میشود! نصب سریع، از بارزترین مزیت این سقف می باشد. به طور متوسط، سقفی برای مساحت 170 الی 200 متر مربع، در 4 ساعت نصب می شود. اگر بخواهید تنها سقف را عوض کنید، نیازی نیست دست به سیاه و سفید بزنید. تنها لازم است طرح خود را انتخاب کنید. آن را سفارش دهید و منتظر آماده سازی بمانید. پس از آن متخصصان ما به منزل شما می آیند و همه چیز را ردیف می کنند. مهمتر اینکه نیازی نیست اثاثیه خود را جابجا کنید یا حتی آن ها را 30 درجه بچرخانید! نصب این سقف بدون ایجاد آلودگی بصری یا آسیب به سایر دیزاین های موجود در اتاق، صورت می گیرد.

سقف پرینتی یا چاپی

نکته مهم در سقف کشسان چاپی، کیفیت عکس چاپ شده است. دستگاه چاپ این عکس ها با دستگاه چاپ معمولی متفاوت است. به این دلیل که این عکس ها باید با بالاترین کیفیت چاپ شوند تا شکل واضح باشد. همچنین روی کار تمام شده، نباید پیکسل های نگاره مشخص باشند! این سقف محبوب ترین در بین طرح سقف کشسان بوده. این نوع انتخاب خوبی برای هتل ها، رستوران ها، کافه ها، اتاق خواب و … می باشد. می توانید این نوع را با سقف چند سطحی در هم آمیزید. البته نصب این نوع نسبت به نوع ساده آن، بیشتر طول می کشد. اگر برای اتاق خواب سفارش میدهید، در نظر داشته باشید که تا 2 روز ممکن است کار طول بکشد. از تجهیزات دیگری که ما به شما توصیه می کنیم، نورپردازی است.

نورپردازی باریسول

تجهیزات نورپردازی بین سقف اصلی و سقف کشسان نصب می شوند. بهترین لامپ های مورد استفاده در نورپردازی، لامپ های ال ای دی میباشند. ال ای دی ها میتوانند به صورت خطی، نقطه ای یا … در سقف نصب شوند. نورپردازی حالتی شیشه ای به سقف می دهد. بکارگیری این سقف در سقف سرویس بهداشتی، بسیار توصیه می شود. نمونه ای از نورپردازی در سرویس بهداشتی را در شکل 2 مشاهده می کنید.

نورپردازی سقف کشسان در سرویس بهداشتی

شکل 2 نورپردازی سقف کشسان در سرویس بهداشتی

سقف کشسان براق

ایجاد سقفی شیشه ای ولی رنگی! با تکنولوژی سقف کشسان ممکن شده است. این اثر فراپندار با عمل انعکاس انجام میشود! آیا تصور سقف شیشه ای برایتان دشوار است؟ آیا نمیتوانید سقفی را متصور شوید که مانند آینه اطراف را در خود منعکس می کند؟ پس این سقف ها تصورات شما را پشت سر می نهند! این سقف ها نم و رطوبت پس نمی دهند. سالانه به نقاشی و رنگ آمیزی نیاز ندارند. همچنین رنگ و طرح آن ها در اثر تابش نور خورشید کمرنگ نمی شود. این نوع بهترین انتخاب برای سقف کشسان آشپزخانه می باشد. آشپزخانه های منازل عموما کوچک هستند. از طرفی اثر رفلکسی این سقف، سبب شده فضا بزرگتر در نظر آید.