سازه پارچه ای | پوشش، تکمیل و رول کردن پارچه در معماری

  • پوشش سازه

در سازه پارچه ای  و سازه چادری به لطف استحکام کششی بالا (پنج برابر بیشتر از فولاد). از پارچه های روکش دار می توان برای ساخت سازه های بدون پشتیبانی با دهانه های گسترده به کاربریم. آنها نه تنها یک عنصر مهم design هستند. بلکه به لطف پیش تنشی اجرا شده، یک قسمت فونداسیون و ضروری در ساختار پارچه ای یا سازه چادری هستند.

جدا از پارچه های پلی استر با روکش PVC. چندین ترکیب دیگر از مواد مانند پارچه های شیشه ای PTFE یا سیلیکون یا فویل های فلورپلیمر نیز وجود دارد.

سرانجام، این الزامات مربوطه، خاص پروژه، بودجه موجود و خواسته های سازنده خانه در مورد زیبایی شناسی و طراحی است. برای انتخاب مواد تعیین کننده است.

سالها تجربه در کار با مواد مختلف مختلفی که پروژه های موفق را تضمین می کند. مانند ETFE بسته به نیاز ساختمانی می توان از آن استفاده کرد.

همه مزایا در یک نگاه:

  1. شکل و رنگ فردی
  2. هزینه های کم مواد
  3. برنامه ریزی کوتاه، ساخت و زمان مونتاژ
  4. سقف عاری از پشتیبانی برای مناطق بزرگ
  5. ساخت و سازهای موقت و قابل حمل امکان پذیر است
  6. سازه های محصور شده با استفاده از سازه های غشایی چند لایه عایق حرارتی و عایق صوتی
  7. صرفه جویی در روشنایی
  8. طول عمر طولانی
  9. محافظت در برابر حرارت عالی – بازتاب بالا
  10. مقاومت عالی در برابر زلزله زدگان

منسوجات فنی سازه های کششی – پارچه پلی استر با روکش پی وی سی

پارچه های پلی استر با رویه PVC پارچه های پلی استر با درجه بالا و بسیار استوار در برابر اشک در هر دو طرف با پلاستیک پوشیده شده اند. PVC به سبب تنوع گسترده ای که دارد، تقریباً تنها ماده مورد استفاده ساخته شده است. انواع اتمام سطح از نظر ویژگی های خاک و دوام قابل تصور است. پوشش های آکریلیک به صورت استاندارد ارائه می شوند. اگر از پوشش PVDF استفاده شود، خصوصیات خاک به طور قابل توجهی بهبود می یابد.

غشاء و فرآیندهای غشایی ساخته شده از پارچه های پلی استر با روکش PVC با پرطرفدارترین استانداردهای کیفیت مطابقت دارند.

با توجه به درجه flexibility زیاد غشاها، مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش و استواری در برابر آب و هوا. همچنین شفافیت آنها بویژه در مورد رنگ های سبک، کاربردهای خارج معماری امکان پذیر است.

تکمیل کردن پارچه در سازه پارچه ای

اتمام شیمیایی

بسته به مختصه کاربرد مورد لزوم سازه پارچه ای، از مواد و طرق جوراجورا تمام نفع می بریم. پارچه ها برای دستیابی به جلوه های مختلف یک ظاهر طراحی (به عنوان مثال احساس نرم).

همان‌طور که در شکل 1 مشاهده می کنید.

خاصیت های عملکردی (به عنوان مثال ضد آب، ضد لکه، غیر آهنی، مقاوم در برابر شعله و غیره). مراحل مختلفی را برای اثبات، فشردن و خشک کردن انجام می دهند. مغازه های اتمام مدرن برای محاسبه، تهیه و لوله گذاری دستورالعمل‌ها به قاب های استنتر فردی از فرآیندهای کاملاً اتوماتیک استفاده می کنند. ما تجهیزات آزمایشگاهی کارآمد برای توسعه فرمولاسیون جدید نوین اتمام داریم. در زیر به مراحل تکمیل پارچه در معماری سازه می پردازیم.

سازه پارچه ای

شکل 1: سازه پارچه ای

اتمام مکانیکی | رول کردن پارچه در معماری سازه پارچه ای

هدف از اتمام مکانیکی تغییر ساختار سقف کاذب پارچه ای / یا سطح پارچه است. ما برای این منظور طیف وسیعی از ماشین ها و سیستم ها را داریم:

خط انقباض (Sanfor) | سازه پارچه ای  در اصفهان: به منظور جلوگیری از کوچک شدن پارچه ها(سایبان) در هنگام لحاظ شدن در معرض آب و گرما ! آنها به طور عمدی از طریق این فرایند صنعتی پیشاپیش قرار می گیرند. هیچ ماده شیمیایی در این فرآیند استفاده نمی شود. پارچه فقط با استفاده از رطوبت ، گرما و فشار ثابت شده است. پارچه به پایان رسیده در این روش به طور کلی تضمین می شود .تحمل ابعاد بالا در حدود 1/1 and و به عنوان “ضد انقباض” یا “کوچک انقباض” نامیده می شود.

خشکی مداوم سازه های پارچه ای:

پارچه های با ماندگاری بالا با ظاهری نرم و احساس شستشو. نه تنها در این بخش بلکه در بسیاری از زمینه های کاربرد دیگر تقاضای بیشتر و دارند. خشک کن مداوم دو سیستم اساسی ذاتی را با هم ترکیب می کند. همان طور که در شکل 2 مشاهده می کنید.

در مرحله اول، می توان پارچه های خشک را به طور مداوم در تنگه ها یا پهنای کامل ریخت و ثانیاً، طیف گسترده ای از جلوه ها وجود دارد. با option کنترل سرعت و رطوبت بسیار متنوع می توان به آن دست یافت. ما همچنین با دیگر دستگاههای برقی همکاری نزدیک داریم و به همین دلیل قادر به ارائه خدمات جمع آوری هستیم.

سازه پارچه ای رو کش دار

شکل 2: سازه پارچه ای روکش دار

پارچه پلی استر روکش شده

پارچه اصلی

پلی استر

مواد پوشش پلاستیک

پوشش آکریلیک، فلوروپلیمر و PVDF

وزن کل (گرم در متر مربع) از 800 – 1450

استحکام کششی (N / 5cm) تا 200 KN / m

مقاومت در برابر لرزیدن خوب است

مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش خوب است

مقاومت لکه دار خوب است

تقریباً 5 – 15٪

رنگ استاندارد سفید، انتخاب رنگ ممکن است

طبقه بندی آتش

DIN 4102 B1

بازدارنده شعله

EN 13501-1

دستگاه مسواک زدن در سازه پارچه ای

فرآیند مسواک زدن پارچه در چند سال گذشته برجسته شده است. اثر تکمیل کننده پوست هلو یا کربن! با استفاده از برس های کربنی برای شستشوی الیاف و ایجاد یک فاز ریز، کوتاه و متراکم روی سطح پارچه حاصل می شود. تراکم شمع برای احساس معتبر است. اصولاً به چگونگی نخ و بافت پارچه در سازه پارچه ای وابسته می باشد.

تأثیر زمان در تکمیل سازه پارچه ای

پارچه ها در روندزمان صیقلی می شوند. آنها سپس براق و شفافیت اختصاصی می گیرند. پارچه از غلطک هایی با تنظیم فشار قابل تنظیم عبور می کند. با تغییر جلوه های غلتکی، دمای چرخش و تنظیمات رول می توان ظاهر و احساس پارچه را تغییر داد.سازه پارچه ای

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.