سازه پارچه ای – کاربرد سازه های فضای باز(مشبک) در حیاط

ما می دانیم که هر خانه، محیط کار و مدرسه متفاوت است. وقتی می شود از محافظت در برابر آفتاب در فضای باز با سایبان های سازه پارچه ای بهره گرفت. این که آیا به دنبال محافظت از آفتاب برای استخر شنا، تراس خورشید! محوطه ناهار خوری در منزل یا باغچه! کالاهایی هستید که ما ارائه می دهیم یکپارچه با منطقه شما ادغام خواهد شد.

بادبان های پارچه ای با تنش در فضای باز بهره حداکثر از فضای باز را به حداکثر می رساند. طراحی سفارشی سایه بان در فضای باز ما ضمن فراهم آوردن حفاظت از آب و هوا مورد نیاز. ظاهر ملک شما را ارتقا می بخشد.

بادبانهای سایه ای و ساختار سازه پارچه ای در حیاط

بادبان سایه ما می تواند به عنوان:

  • سایبان های استخر
  • کاورهای درگاه اتومبیل
  • کاورهای زمین بازی
  • پوششهای ناهارخوری بیرونی
  • پوششهای منطقه ای اجتماعی

همچنین به عنوان یک طراحی پیشرفته برای ملک شما استفاده شود.

برای پوشاندن کامل حیاط خود به سقف کاذب پارچه ای مستحکم و هنری نیاز دارید. مدرن سقف، سازه پارچه ای در اصفهان را عرضه می کند که بهترین کارایی را داراست.

ما یک ساختار پارچه ای حیاط شیک و محکم را design می کنیم. پوشش کاملی را به حیاط شما عرضه می دهد. امکان حرکت آزاد مردم و اشیاء بین ساختمانها در همه آب و هوا را فراهم می کند.

ساختار پارچه ای ما بادبان دیگری را به باد می دهد. به نور طبیعی خورشید و باد اجازه ورود به حیاط را می دهد. ما برای ایجاد سازه چادری حیاط از طرح چتر معکوس استفاده می کنیم.

این ساختار پلی استر با روکش PVC آب باران را پایدار می کند. نور را به گونه ای ادغام می کند که باعث ایجاد تصاویری مانند “تاج” برای هر دکل می شود. این ساختار نه تنها تهویه را تقویت می کند. بلکه مردم را در برابر نور شدید خورشید محافظت می کند. بلکه یک حیاط چند منظوره نیز ایجاد می کند. می تواند برای گزینه های صندلی و ناهار خوری نیز استفاده شود.

نصب سازه پارچه ای مشبک

قبل از نصب هر نوع سازه پارچه ای مشبک در فضای باز برای کلاه فرنگی فراموش نکنید. برای منصوب آن باید منطقه صحیح را انتخاب کنید. این امر برای ایجاد آن در محلی ضروری است که بتوانید واقعاً از آن استفاده کنید. شاید نه در هر مکانی که واقعاً دوست ندارید. به حیاط پشتی خود نگاهی بیندازید و جستجو کنید. در كجا عموماً وقت خود را صرف مطلق ترین زمان انجام می دهید زیرا منطقه است. به جایی فکر کنید که می خواهید رنگی داشته باشید که باید در عین حال انجام اقدامات بی شماری در منطقه، از خود محافظت کنید؛ زیرا این توانایی را دارد که به طور مؤثر در جامعه خود فعالیت کند. این بدان معنی است که شما توانایی استفاده از آن را در اطراف ممکن خواهید داشت.همانطور که درشکل 1 مشاهده می کنید.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید که هر سبکی و مدل ممکن است. در گزینه های مختلف متریال نیز وجود داشته باشد. به علاوه، علاوه بر این، شما باید پارچه مشبک در فضای باز برای محصول پورگولا را پیدا کنید! متناسب با ظاهر فضای بیرون شما باشد. به خصوص از آنجا که سایبان ممکن است از ترکیب مواد مختلف ساخته شود.

شکل 1: سازه پارچه ای مشبک

مواد سازه پارچه ای مشبک مورد استفاده در فضای باز

ماده ای که در ساخت سازه مشبک در فضای باز برای پورگولا به کار گرفته می شود. حتی زمان سایه را تعیین می کند. به ویژه از آنجایی که اغلب کالاها ظاهراً نسبت به سایر مواد قوی تر است. بدیهی است، این بدان معنی نیست که مواد دیگر دوام ندارند؛ اما ممکن است شما بخواهید موارد دیگری را نیز در آن ایجاد کنید تا ماده آن به اندازه ماده دیگر سخت باشد. از این رو می توانید این موضوع را در نظر بگیرید زیرا این امر می تواند بر قیمت مواد تأثیر بگذارد.اینها نکات بسیاری هستند! همانطور که در شکل 2 مشاهده می کنید.

هنگام انتخاب بهترین پارچه مشبک در فضای باز برای آجیل که برای استفاده در فضای بیرون باید مورد استفاده قرار بگیرید! باید در نظر بگیرید. در حالی که مطمئناً موارد زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. نباید ناامید شوید، زیرا اینها اکنون انتخاب ساده ای دارند. شما باید خلاق باشید. سعی کنید قبل از تصمیم گیری برای انتخاب یکی از آنها گزینه های مختلفی را در نظر بگیرید.

شکل 2: سازه پارچه ای و مواد سازنده

برنامه ریزی بودجه و هزینه ها در طراحی سازه پارچه ای

برنامه ریزی بیشتر در مورد بودجه نیز ممکن است بهترین چیز باشد؛ زیرا غالباً می توانید از اولین بودجه ای که قبلاً تهیه کرده بودید استفاده کنید. وقتی به تمام آن گزینه ها فکر می کنید. قطعاً در موقعیتی قرار خواهید گرفت که بهترین موردی را که دوست دارید پیدا کنید.

فراموش نکنید که وقتی مایل هستید ساختار پارچه ای مشبک در فضای باز را برای سوراخ کوره قرار دهید. می توانید کمک هزینه خود را نیز در نظر بگیرید. اگرچه بسیار گران قیمت نیست اما طراحی و طراحی متفاوتی نیز با گزینه های مختلف قیمت گذاری به فروش می رسد؛ بنابراین شما باید یکی را انتخاب کنید که هنوز هم در بودجه خود است؛ اما هنوز هم همان‌طور که شما علاقه‌مند هستید عملکرد خوبی داشته باشد. نیازی به گفتن نیست که داشتن سفارشی باعث شده است که شما گزینه دیگری باشید که بتوانید تلاش کنید.همچنین ممکن است بخواهید در مورد انتخابی تصمیم بگیرید که می‌تواند برخی از حریم خصوصی ها را به شما پیشنهاد دهد.

تأثیر گذاری مواد اولیه در طراحی سازه

اگر سایبان ،چیزی است که علاوه بر این، شما مایل به داشتن آن هستید. البته لازم نیست همه این ویژگی را داشته باشند. زیرا شما در واقع می توانید با استفاده از روش دیگر تنهایی بیشتری را در مورد مکان قرار دهید. اما با این وجود ، ممکن است در هنگام انتخاب ساختار پارچه ای مشبک در فضای باز برای پورگلا که به تمام نیازهای شما پاسخ می دهد، فکر کنید.

این بدان معناست که انتخاب چندین ماده برای یک طرح نیز ممکن است. این همچنین می تواند باعث جذاب تر و پرطرفدار تر شدن این سبک شود. زیرا مواد مختلف باعث ثبات مختلف سایه می شوند. به این ترتیب فضای باز شما به دلیل استفاده از این سایبان عمق بیشتری به سبک خواهد داشت. سازه پارچه ای

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.