سازه پارچه ای  چه گزینه هایی را در اختیار شما قرار می دهد

6 مورد برتر – ما تصمیم گرفته ایم تا طعم برخی از گزینه های محبوب تر ما را به شما بدهیم!

  1. پارچه ای آزاد شکل
  2. ساختارهای بادی
  3. غلافهای تمیزکننده تمیز
  4. چادرهای بادی مهر و موم شده
  5. سازه های Clearspan
  6. معماری رویدادهای ورزشی

شکل 1

شکل 2

سازه پارچه ای  چه گزینه هایی را در اختیار شما قرار می دهد

خدمات ما را کاوش کنید – ما اینجا هستیم تا زندگی شما ساده تر شود. (سازه پارچه ای)

اگر هنوز موقعیتی برای خرید سازه پارچه ای ندارید .ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که گزینه های خود را دارید!

اگر یک شرکت برگزاری مهمانی هستید. همه چیز را می دانید که ضرب و شتم رقابت به چه معنی است. و داشتن قیمت مناسب ، بهترین خدمات و انتخاب عالی از بالاترین کیفیت اجاره محصولات موجود در هنگام نیاز مشتریان به شما چقدر مهم است. اما بسیاری اوقات ، مشتری شما نمی تواند تفاوت واضحی بین شما و رقیب شما مشاهده کند. زیرا شما بسیاری از موارد مشابه را با قیمت های قابل مقایسه ارائه می دهید. برای اینکه خود را بالاتر از بقیه قرار دهید. به محصولات مهمانی منحصر به فرد نیاز دارید. که فریاد می زنند ، “مرا اجاره کنید!” بیشتر بخوانید در سازه پارچه ای در اصفهان.

6 مورد برتر – ما تصمیم گرفته ایم تا طعم برخی از گزینه های محبوب تر ما را به شما بدهیم!

سازه پارچه ای لیستی از 6 محصول برتر را در اختیار شما قرار داده است. که می تواند شما را در صدر همه افراد در لیست اجاره وسایل مهمانی های شهر قرار دهد. این محصولات یک نوع مطمئناً توجه مشتریان را به خود جلب می کنند و به شما کمک می کنند. و در سازه چادری بیشتر بخوانید. عروسی ، پذیرایی ، بار میتزا ، فراموش نشدنی. جشن تولد ، جشن تولد ، سالگرد یا هر نوع دیگر در جایی که مشتری شما می خواهد و فراموش نشدنی ایجاد کنید  و فراموش نشدنی ایجاد کنید. جسورانه تر کند. (سازه پارچه ای). نمونه ای از کار ما را در شکل 1 ببینید.

سازه-پارچه-ای

شکل 1

1.      سازه پارچه ای آزاد شکل

یک سازه پارچه ای ضد آب و بسیار انعطاف پذیر هستند. که می توانند در انواع بی پایان شکل ها باشند. چادر کششی BEDOUINFLEX a جایگزین همه جانبه ای برای هر نوع خیمه سنتی یا چادرهای رویداد در فضای باز است. سازه پارچه ای از پارچه کششی مخصوصی ساخته شده ساخته شده اند. که از پارچه چادر کششی طراحی شده است. پارچه ای از جنس نایلون فوق العاده قوی با یک پوشش PU 100٪ ضد آب دو طرف استفاده می شود.

2.      ساختارهای بادی سازه چادری

آیا برای رویداد بعدی خود به دنبال چیزهای دیدنی هستید؟ ساختارهای قابل تورم . که در انتخاب شما از چندین محصول استاندارد و یا سفارشی ساخته شده. با مشخصات شما توسط طراحان با استعداد و مجرب ما. اطمینان حاصل می کنند که رویداد شما چیزی خارق العاده و بی نظیر است.

3.      غلافهای تمیزکننده تمیز سازه چادری

آیا به دنبال یک راهپیمایی تبلیغاتی و راهی مناسب برای ایجاد تصورات بزرگ در مورد میهمانان خود هستید؟ شما می توانید با یک تخته سنگی و یا غرفه ای از پی وی سی خسته کننده بروید.  یا می توانید کمی از غلاف های کشش منحصر به فرد ، رنگارنگ و چشم نواز را استفاده کنید. (سایه بان). یک نمونه دیگر را درشکل 2 ببینید.

4.      چادرهای بادی مهر و موم شده سازه پارچه ای

اگر به دنبال ساختاری هستید که ترکیبی از خلوص ، نصب سریع ، با طراحی مدرن باشد. و انعطاف پذیری لازم برای استفاده در هر کجا. چه در داخل خانه و چه در خارج. چادرهای با انواع مختلفی از اشکال ، اندازه ها و رنگ ها ارائه می شوند. آنها از یک سیستم تورم پنوماتیک کاملاً پلمپ شده استفاده می کنند. و هنگام راه اندازی کاملاً ساکت هستند. موارد بیشتر را در سقف کاذب پارچه ای ببینید. این چادر ساخته شده تا با انتخاب بسیار خوبی از لوازم جانبی ، ماندگار و در دسترس باشد. پس از استفاده ، همه چیز مورد نیاز شما را تأمین می کند.

سازه-چادری

شکل 2

1.      سازه های Clearspan

اگر به ساختار دهانه واضح ، مارک مارک دار ، انبار موقت ، پیاده رو جمع شده. نمونه های دیگر را در سایبان ببینید. مارک تبلیغاتی یا بتکده نیاز دارید که به نظر عالی می رسد و برای تحمل تست زمان ساخته شده است ، دیگر نگاه نکنید. کلیه سازه های شفاف و محصولات جمع شونده ما با کیفیت ترین استاندارد در اروپا طراحی و ساخته می شوند. (سازه پارچه ای در اصفهان)

2.      معماری رویدادهای ورزشی

آیا شما نقطه ای دارید که نیاز به لمس استعداد اضافی دارد؟ می خواهید فضای خود را زنده کنید؟ ما انواع مختلفی از معماری سازه پارچه ای ، نمایشگاه و محصولات رویداد را ارائه می دهیم. که می توانند در داخل خانه و خارج از آن مورد استفاده قرار گیرند تا تأثیر چشمگیر بصری داشته و میهمانان را به سمت نقاط داغ از اهمیت سوق دهند. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. (سازه پارچه ای)