سقف کشسان – ایزو 9001، نظم، ثبات و رضایتمندی مشتری مدرن سقف

راه حل باریسول برای جذب صداهای مزاحم

مزایا عایق صوتی

ضوابط زیست محیطی رعایت شده در تهیه سقف کشسان

نکاتی درباره باریسول

مراقبت های ویژه سقف کشسان

مراقبت های سقف براق

مراقبت های سقف مات

شکل 1 نمونه سقف کشسان

شکل 2 سقف کشسان 

سقف کشسان – ایزو 9001، نظم، ثبات و رضایتمندی مشتری مدرن سقف

سیستم ویژه سقف کشسان این شانس را به شما می دهد تا ابعادی را به نگارگری فضا بیفزایید. سیستم متحرک سقف ها مجالی را مهیا نموده که تجهیزات عایق صوتی روی آن نصب شوند. این سیستم سقفی اسپشیال، در پالت رنگی گوناگون موجود است. مراحل نصب سقف کشسان شامل هیچ عملیات رنگ یا سیمان کاری نمی باشد. این کار شما را راحت تر می کند. همچنین سقف های مدرن سقف، بهداشتی، عاری از هرگونه مواد سمی، و 100% قابل بازیافت هستند. روی پنل این سقف ها، قبل از عرضه، تستهایی برای کسب اطمینان از ضد حریق بودن، انجام میگیرد.

راه حل باریسول برای جذب صداهای مزاحم

این جز متخلخل، یک عامل مانع برای پیچش و طنین اندازی صداهاست. این اجزا پس از نصب، با توجه به اندازه سوراخ ها، با چشم قابل رویت نیستند. از جنبه فیزیکی، این عضر انرژی صوتی را به انرژی گرمایی تبدیل می کند. سطح لزج این اعضا باعث ایجاد اصطکاک زیادی بین مولکول ها می شود. در اثر این اصطکاک، مولکول ها به راحتی نمیتوانند از آن رد شوند. در نتیجه صدای اضافی زیر سقف به گوش نمی رسد. اثر گذاری این عایق ها به مواردی مثل ابعاد سوراخ ها، فاصله بین آن ها، ضخامت صفحه و … بستگی دارد. نمونه از این سقف ها را در شکل 1 مشاهده می کنید.

سقف کشسان باشگاه ورزشی

شکل 1 نمونه سقف کشسان

مزایا عایق صوتی

اجزای سقف کشسان باید با دقت ویژه توسط معمار انتخاب شوند.  برای مثال این نوع سقف همراه با عایق صوتی در Opera house اسلو در نروژ بکار رفته است. به سبب دسترسی عالی آنجا به نور خورشید، به سقف مات از طرح های باریسول، مجهز شده است. بعلاوه این سقف ضد آب می باشد. پنل های آن در اندازه های گوناگون (تا 50 متر مربع) نیز تهیه می شود. این سقف ترک نمی خورد و رنگ آن در اثر زمان فرسوده نمی شود. بنابراین به تعمیرات یا تجدید رنگ و دکور نیازی نیست! از پرکاربرد ترین مکان های برای استفاده، میتوان به سقف کشسان آشپزخانه اشاره کرد. وزن آن ها 0.17 کیلوگرم در هر m2 است. لذا وزن صفحه ی تمام شده، بسیار سبک است. اجزای این سقف از کوچکترین حجم ممکن از اشیا، تولید می شوند. بدون استفاده از سوخت های طبیعی و 100% عاری از کادمیوم.

ضوابط زیست محیطی رعایت شده در تهیه سقف کشسان

برای حفاظت از محیط زیست، ضوابطی در تهیه سقف کشسان باید رعایت شود. نکاتی که به منظور کاهش هدر رفت تجهیزات اولیه و حفاظت از محیط زیست و جانداران زنده تهیه شده اند. شرکت مدرن سقف مفتخر است تمامی خدمات سفارش گیری و تولید تا اتمام نصب را به مشتریان عرضه دارد. این سقف ها تماما مطابق با استاندارد های ایزو 9001 تولید می شوند. از جمله موارد کاربرد این سقف ها، میتوان به سقف سرویس بهداشتی  مدرن اشاره کرد. ممکن است شما بخواهید سقف خود را تعویض یا حذف کنید! در این صورت شرکت های عرضه کننده، صفحات و سایر اجزا سقف را از شما پس می گیرند! تمامی این مواد 100% قابل بازیافتند. این مواد در تهیه لوله ها یا سایر ابزارآلات مشابه ساخته شده از PVC، کاربرد دارند.

نکاتی درباره باریسول

  • با توجه به وزن کم PVC، تعداد بالای این صفحات برای پوشش مکان وسیع، به راحتی قابل حمل است. در نتیجه رفت و آمد ها به حداقل رسیده و این اثر مثبتی در روند کاهش آلودگی هوا دارد.
  • ابعاد سقف کشسان، در اندازه های مختلف در دسترس است. لذا زیر ساخت های فلزی، با توجه به این ابعاد تهیه می شوند. بنابراین مواد و فلزات اضافی مصرف نمی شوند!

ممکن است روزی برسد که شما دیگر قصد استفاده از سقف خود را نداشته باشید. در این صورت کارشناسان ما به دقت سقف را باز کره و اجزا آن را به کارخانه باز می گردانند. از این صفحات در پروژه های دیگر استفاده می شود یا به مواد بازیافتی تبدیل خواهند شد. انواعی از این سقف ها را در شکل 2 مشاهده می کنید.

سقف کشسان پرینتی یا چاپی

شکل 2 سقف کشسان

مراقبت های ویژه سقف کشسان

طرح های سقف کشسان نیازی به پاک کنندگی چندانی ندارند. گاها شرکت های تولید کننده، مواد مخصوصی برای تمیز کردن آنها، در اختیار مشتریان می گذارند. این مواد عاری از هرگونه فسفات و تا 90% از نظر بیولوژیکی قابل تجزیه در محیط اند! البته دانستن یک سری نکات برای انواع مختلف آن، خالی از لطف نیست:

مراقبت های سقف براق

این نوع باریسول تنها با یک دستمال میکروفابریک تمیز می شود. حتی به آب نیز نیازی ندارد. تنها دقت کنید دستمال نرم باشد که سبب ایجاد خش در سطح براق سقف نشود!

مراقبت های سقف مات

این سقف کشسان نیز با یک دستمال مرطوب به سادگی پاک می شود. لکه ها بر آن، نسبت به سقف براق، کمتر مشخص اند. لذا این نوع کمتر به تمیز شدن نیاز پیدا می کند.