تمیز کردن سازه پارچه ای و سازه چادری

چگونه به طور صحیح تمیز کاری سازه چادری از روکش PVC را تمیز کنیم؟

یافتن صحیح ترین روش تمیزکردن ساختار چادرمدرن سقف

آماده سازی سازه پارچه ای در اصفهان

کاربرد

آزمایش مواد

هشدارها و اقدامات احتیاطی

نکات و مراحل تمیز کردن و نگهداری سازه چادری

شکل 1

شکل 2

تمیز کردن سازه پارچه ای و سازه چادری چگونه است؟

نگهداری از سازه پارچه ای و سازه چادری یک جنبه مهم برای به حداکثر رساندن طول عمر و کارایی آن است. یک تفاوت مهم بین انواع ساختار و نگهداری مورد نیاز وجود دارد. ساختار، تنش و سازه های پشتیبانی شده از هوا به طور کلی شرایط لازم برای تعمیر و نگهداری را دارند. این ساختار توسط سازنده تنظیم شده است.

حتماً موارد مورد نیاز تعمیر و نگهداری را مطابق با تهیه كننده ساختار معماری بیان كنید. برخی از این الزامات ممکن است شامل بازرسی روزانه، ماهانه یا سالانه، دفعات تمیز کردن، تعمیر میباشد. همین‌طور مواردی است که در صورت به خطر افتادن ساختار، چه کاری انجام دهند. در زیر، ما عمیق تر به نحوه تمیز نمودن سازه پارچه ای و ساختار چادر خود می پردازیم.

چگونه به طور صحیح تمیز کاری سازه چادری از روکش PVC را تمیز کنیم؟

برزنت را روی مایع تمیز و حتی زمین یا چمن بپاشید. به منظور جلوگیری از خراشیدن اضافی یا ترک خوردگی، نباید سنگ ماسه خرد شده یا اشیاء تیز روی زمین وجود داشته باشد. همان‌طور که درشکل 1 مشاهده میکنید.

  • با برس های تمیز کننده نرم یا جارو به آرامی خاک و ماسه را پاک کنید.
  • تمیز کننده و برس را استفاده نمایید. برای پوشش پلی وینیل کلراید، همیشه بهتر است از مخلوط سرکه و آب یا مواد شوینده خنثی pH غیر ساینده استفاده شود.
  • به طور کامل بشویید. تجمع آلاینده های شیمیایی در سطح سقف به تدریج منجر به خوردگی و مهاجرت پلاستیک سازها از غشا می شود.
  • هوا را خشک کنید، تا کنید و ذخیره کنید. آن را زیر اتاق تهویه مطبوع با تهویه قرار دهید. یا می توانید با لحاظ نموندن دستورالعمل های نصب برزنت، آن را دوباره به چادر تغییر دهید.

تمیز کردن کفپوش سقف نیز برای فزون عمر مفید چادرها یک بخش مهم است. به خصوص برای انبار تجاری یا فروشگاه انبار که به زیبایی ظاهری چادرها نیاز دارد.

آیا می خواهید یک ساختار چادر بخرید یا به دنبال منبع مستقیم برای خرید سازه پارچه ای اصفهان جدید هستید؟ سازه پارچه ای در اصفهان مطابق نیاز و بودجه شما، مقرون به صرفه و مناسب ترین راه حل انبار را ارائه می دهد.

سازه پارچه ای

شکل 1:سازه پارچه ای

یافتن صحیح ترین روش تمیز کردن ساختار چادر مدرن سقف

برای یافتن صحیح ترین روش برای تمیز کردن برزنت چادر، ضروری است که بدانید چگونه ساخته شده است. هنگام تمیز کردن باید از چه چیزی جلوگیری کرد. همان‌طور که در شکل 2 مشاهده میکنید.

الیاف مصنوعی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. هنگام استفاده از چادرهای بام، از الیاف مصنوعی دو طرفه با روکش PVC هستند. این وینیل است که به طور مساوی با ذرات کلوئیدی PVC حل شده از طریق فناوری پوشش تیغه اعمال می شود. تشکیل لایه ضد اشعه ماوراء بنفش، ضد آب، ضد باد، ضد خوردگی و کپک. همین امر باعث می شود تا پارچه در هنگام تمیز کردن یا برطرف شدن از محلول شستشوی اسید قوی دور شود.

سازه پارچه ای

شکل 2:سازه پارچه ای

آماده سازی

تمیز کردن سازه پارچه ای معماری شما چیزی فراتر از یک شستشوی ساده نیست. اول کاری که شما باید انجام دهید این هست که مواد مناسب را طبق مشخصات به وسیله سازنده پارچه خود جمع آوری کنید. اینها شامل موارد زیر است:

  • منبع آب
  • برس نرم
  • شلنگ
  • در صورت لزوم سفید کننده
  • تمیز کننده تجاری
  • اسفنج
  • سطل
  • سمپاش قدرت کم فشار، در صورت نیاز
  • پارچه نرم و خشک

شما نمی خواهید هنگام تمیز کردن سازه پارچه ای خود از یک سمپاش با قدرت بالا استفاده کنید. زیرا ممکن است پوشش را از روی جلد بکشد و به کلیت مواد را به خطر بیاندازد.

کاربرد

ساختار پارچه خود را از پایین شروع کنید و سپس به سمت بالا کار کنید. فشار کافی را در طول راه اضافه کنید و در صورت لزوم شستشو دهید. پاک کننده هرگز نباید روی سطح خشک شود. به یاد داشته باشید، از اسپری کم فشار یا شیلنگ آب استفاده کنید. نازل باید از فاصله 10 فوت از سطح و در حدود زاویه 45 درجه فاصله داشته باشد. از مواد ساینده و لنت ها باید پرهیز کنید. زیرا ممکن است سطح آن را علامت زده یا خراش دهند. بر زیبایی شناسی کلی سازه پارچه ای شما تأثیر منفی می گذارد.سایبان

آزمایش مواد

آزمایش مواد شما روی بخش کوچکی از سازه پارچه ای آخرین مرحله از آماده سازی است. برای آزمایش و استفاده از محلول تمیز کردن با اسفنج، ناحیه ای غیر قابل توجه از پارچه خود پیدا کنید. پاک کننده باید مطابق دستورالعمل سازنده مخلوط شود. اگر نشانه هایی از تخریب در نتیجه پاک کننده وجود دارد، فوراً متوقف شده و به دنبال گزینه دیگری باشید. اگر هیچ نشانه ای از تخریب وجود نداشته باشد، می توانید به روند کامل استفاده از برنامه بروید.

هشدارها و اقدامات احتیاطی

هنگام استفاده از مواد تمیز کننده باید تمام موارد احتیاط را رعایت کنید و از تنفس دود مضر جلوگیری کنید. اگر پوست بیرونی سازه پارچه ای به خطر بیفتد. ممکن است بخواهید ارزیابی پارچه را برای تعیین تمامیت ساختاری در نظر بگیرید. یک متخصص آموزش دیده ممکن است یک نمونه از ساختار را بگیرد تا بتوان سریعاً منطقه را تعمیر کرد. شرکت مدرن سقف در زمینه سازه پارچه ای می تواند علاوه بر تجزیه و تحلیل، این سرویس را ارائه دهد.سقف کاذب پارچه ای

نکات و مراحل تمیز کردن و نگهداری سازه چادری

مادر اینجا نکاتی راجب به تمیز کردن ساختار چادری مناسب برای انبارها از جنس برزنت را آورده ایم.

برزنت خیمه ای با روکش پلی وینیل کلرید به دلیل عملکرد ضد آب، مقاومت در برابر اشعه بسیار مشهور است. اما این بدان معنا نیست که می توان یک بار نصب کرد. غشاء PVC همچنین برای تمدید طول عمر به تمیز کردن و نگهداری نیاز دارد. سازه پارچه ای

سازه پارچه ای در اصفهان سازه پارچه ای در اصفهان