مزایا سقف کشسان

چرا طراحان داخلی از سقف کشان استقبال می کنند؟

ترند 1: دیواری با طراحی کاملا متمایز از سایر اجزا.

ترند 2: نورپردازی باریسول.

ترند 3: ایجاد باریکه نور در سقف کشسان با نورپردازی خطی.

ترند 4: ایجاد اَشکال و انحناهای ساده در دیوار و سقف.

ترند 5: شکل های ترکیبی.

ترند 6: اجرا طرح های مینیمال.

شکل 1 نورپردازی در سقف

شکل 2 سقف کشسان چاپی

امروزه سقف کشسان فکتوری حیاتی در طراحی داخلی است. این سقف ها امکان ایجاد طرح های دلخواه در هر محیطی را مهیا نموده است. در حقیقت، انواع سقف کشسان در طراحی و اجرا، نامحدود است. تنوع بالای باریسول این امکان به شما میدهد متناسب با دیزاین منزل، طرح یا رنگی را برگزینید. صفحه های آنها که از وینیل ساخته شده ، بسیار مقاوم است. تا حدی که میتوانند فشاری در حدود 100 کیلوگرم در هر متر مربع را تحمل کنند. مزایا سقف کشسان بسیار است. این سقف ها با وجود نو بودن، عاری از هرگونه ماده سمی بوده و کاملا سازگار با محیط زیست اند. مراحل نصب سقف کشسان توسط مدرن سقف انجام خواهد گرفت. خب بهتر اینکه شما بابت هزینه نصب سقف کشسان، پولی پرداخت نمی کنید!

مزایا سقف کشسان

شکل و فرم در اثر انقباض تغییری نمیکند. در حالیکه سقف زیرین ممکن است به راحتی ترک برداشته و سوراخ شود. از دیگر مزیت آنها این که تا حد زیادی بعنوان ایزوگام سقف عمل می کنند. ضربه گیر خوبی نیز می باشند. اگر ساکنین طبقه بالا بسکتبال بازی کنند، نسبت به سقف های معمولی، شما کمتر ضربات را حس می کنید. در اثر ضربات معمولی نمی شکند. زمان اثری بر رنگ و طرح آنها نخواهد گذاشت و فرسوده نخواهند شد. این سقف ها اساسا مناسب محیط های مرطوب هستند. زیرا رطوبت هیچ اثری بر عناصر آن نخواهد گذاشت. محوطه را بزرگتر و روشنتر نشان می دهد. از بقیه امتیازات باید به مناسب بودن قیمت سقف کشسان، نصب تمیز و آسان و … اشاره کرد. سقف کشسان دارایه یک لایه نازک اضافی است که از چکه کردن آب بر اثاثیه شما جلوگیری می کند.

چرا طراحان داخلی از سقف کشان استقبال می کنند؟

این سقف ها یک ترند در صنعت طراحی داخلی محسوب  میشوند. با تمامی فضاها اعم از خانگی، کاری، تبلیغاتی و … سازگار هستند. این امکان را به طراحان می دهند که آزادانه با سقف ها و دیوار ها بازی کنند. ایده پردازی کرده و آنچه را که در ذهن دارند به آسانی پیاده کنند. انواعی از نورپردازی را در شکل 1 می بینید. سقف کاذب و دیوار کاذب این امکان را به آرشیتکت ها میدهد که با جدیدترین ترند ها درگیر باشند. انواع ترند ها را باهم می بینیم:

سقف کشسان و نورپردازی

شکل 1 نورپردازی در سقف کشسان

ترند 1: دیواری با طراحی کاملا متمایز از سایر اجزا.

یکی از موارد در باب سقف کشسان جدیدا ترند است، همین مورد است. دیواری با رنگ، طرح و … متمایز از سایر اعضا مکان. در واقع این قسمت مرکز توجه اتاق خواهد بود و لذا باید کاملا منحصربفرد باشد. معمولا این کار با پرینت عکسی روی دیوار یا ایجاد طرحی سه بعدی روی آن صورت می گیرد.

ترند 2: نورپردازی باریسول.

هرگونه نورپردازی در این سقف قابل اجرا می باشد. چه نورپردازی با LED که عموما در اطراف صورت می گیرد. چه نورپردازی سقفی که اجزا و لامپ ها همگی داخلی تعبیه می شوند.

ترند 3: ایجاد باریکه نور در سقف کشسان با نورپردازی خطی.

این سبک مناسب افراد مینیمال پسند است. با یک طراحی ساده سقف کشسان، به راحتی این طرح قابل پیاده سازی است. دیزاینی ساده و در عین حال شیک و دیدنی. این طراحی در عین زیبایی، زشتی های سقف اصلی را نیز می پوشاند.

ترند 4: ایجاد اَشکال و انحناهای ساده در دیوار و سقف.

این سقفها تنها محصولاتی هستند که میتوان با آنها انحناهایی طراحی کرد که در عین حال صاف هستند! بعلاوه میتوان مطمئن بود هیچگونه تغییر شکلی در آنها رخ نمیدهد.

ترند 5: شکل های ترکیبی.

باریسول هیچ گونه محدودیتی برای شما ایجاد نمی کند. آزادانه میتوانید هر چه را در ذهن دارید سفارش دهید. عکسها و الگوهای مختلف را ترکیب کنید و اشکال جدید خلق کنید! نمونه ای از آن را در شکل 2 می بینید. البته توجه داشته باشید اگر طرح انتخابی زیاد شلوغ باشد، چشم از دیدن آن خسته می شود. با توجه به عمر بالای این سقف، چیزی را انتخاب کنید که تا چند دهه از آن خسته نشوید.

سقف-کشسان پرینتی

شکل 2 سقف کشسان چاپی

ترند 6: اجرا طرح های مینیمال.

برای مینیمال دوستان، سقف کشسان براق بهترین انتخاب میباشد. میکس این سقف کشسان با نورپردازی کوچک و کم، طرحی زیبا می آفریند. بعلاوه استفاده از آن در فضاهای کوچک، موجب بزرگ دیده شدن مکان خواهد شد. در حالیکه سقف کشسان مات، برای اتاق های کوچک اصلا مناسب نیست. این نوع سقف موجب کوچک دیده شدن فضا می شود. لذا برای مکان های بزرگ مناسبند. پیشنهاد ما برای مکانهای کوچک، سقف کشسان چاپی عایق صدا است!