موارد مصرف سایبان (سازه پارچه ای) به کار برده شده درغرفه نمایشگاهی

سازه پارچه ای مدرن سقف غرفه هایی با پوشش غشایی کششی طراحی و ساخته است. سازه پارچه ای در اصفهان به کاربردبرده شده در غرفه یک ایده ی تجمع عمومی است. غرفه ها بسته به عملکرد محل می توانند به اشکال و اندازه های مختلفی از شباهت یک چادر سیرک باشند . غرفه ها میتوانند سایبان ایده آل برای افراد داشته باشند.اشکال ، فرم ها و سطحی وجود دارد که می توانیم با یک معماری پارچه ای سبک وزن ایجاد کنیم .این اشکال با هیچ روش دیگری از ساخت قابل تکرار نیست. سازه پارچه ای از نگهداری کم ، نور طبیعی فراوانی برخوردار بوده و پایدار هستند.برای کسب اطلاعات در مورد سازه پارچه ای در اصفهان، مشاوره با طراحان کارآزموده سازه پارچه ای با ما تماس بگیرید.

سازه چادری درغرفه های نمایشگاه

خیمه های نمایشگاه و سازه چادری به فرم خیمه برای تأثیرگذاری قدرتمندمیباشد.چادرهای نمایشگاه تاشو یک بستر حرفه ای را برای نمایشگاه ها و نمایشگاه های تجاری داخلی و خارجی فراهم می کند. طراحی  یکتا و چاپ باکیفیت ، چادرهای نمایشگاه مدرن سقف چیدانه ای به مارک ها و تجارت شما می بخشند.شمادر فضای نمایشگاه با سایبان های ایده آل میتوانید از نظر ظاهر بهترین ساختار راداشته باشید. در برخی مناطق و به دلیل اشعه آفتاب نمیتوان در فضای باز خدماتی را ارائه دهیم. سایه بان های پارچه ای مدرن سقف با نیازهای فردی شما هماهنگ شده است.چادرهای نمایشگاهی توجه مشتریان را به خود جلب می کنند.نمایشگاه چادری و نمایشگاه های چرمی شما را قادر می سازد که توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کنید. از آنها فرصتی ایده آل برای برقراری ارتباط با شرکت یا محصول خود در محیط دلپذیر استفاده کنید. به لطف مساحت گسترده آن ، چادر نمایشگاهی شما در همان زمان مهمترین فضای تبلیغاتی در ارتباط تصویری شماست. به عنوان مثال ، چاپ تمام عیار ، با آرم شرکت ، یک عکس مناسب ، از تبلیغات مطلوب برخوردار هستند. همانطور که درشکل 1 مشاهده می کنید.تیم باتجربه مدرن سقف خوشحال خواهد شد که شما را در ایجاد صحنه ایده آل برای نیازهای خود پشتیبانی کنیم.

سازه پارچه ای در نمایشگاه

شکل 1:سازه پارچه ای

اندازه مناسب برای چادر(سازه پارچه ای) نمایشگاه شما

وقتی مکانی را در یک رویداد تجاری رزرو می کنید ، هر متر مربع هزینه بالایی دارد. به همین دلیل ابعاد چادر شما از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می توانید انتخاب خود را از طیف گسترده ای از اندازه های استاندارد خود انجام دهید. می توانید در مورد اندازه های سفارشی ساخته شده برای ما از ما سؤال کنید. با چندین سال تجربه ما ، می توانیم آرزوهای شما را در کنار هم عملی کنیم !خواه به دنبال یک غرفه کوچک یا یک چادر نمایشگاهی برای یک رویداد مهم باشید.

MODUL4000:انتخاب مناسب یک غرفه نمایشگاهی انعطاف پذیربخش عمده ای از مشتریان نمایشگاه ما سیستم سازه چادری حرفه ای  را انتخاب می کنند. هیچ سیستم دیگری flaxibel زیادی را به شما ارائه نمی دهد. اندازه سازه های چادری را می توان و به راحتی پیکربندی کرد. متناسب با فضای ایستاده موجود تنظیم کرد. این امر می تواند گزینه های مختلفی را با استفاده از تجهیزات مشابه انتخاب کند. ماژول 4000 به لطف انعطاف پذیری عالی در فرم ، یک راه حل مقرون به صرفه برای مشتریانی است.همانطور که درشکل 2 مشاهده می کنید.در نمایشگاه های داخلی و خارجی شرکت می کنند. این ویژگی به این شکل بی نظیر است با بالاترین استانداردهای ایمنی مطابقت دارد.

سازه پارچه ای در غرفه

شکل 2:سازه پارچه ای

تجهیزات مناسب برای سازه چادری نمایشگاه شما

هنگامی که غرفه نمایشگاه شما به روشی متناسب با رویداد مجهز شده است . احساس خوبی را در کنار مشتریان بالقوه به همراه خواهید داشت تا از توصیه های حرفه ای خود بهره مند شوید. به همین دلیل است که  سازه پارچه ای  انتخاب گسترده ای را برای شما انتخاب می کند. هر چه سوال یا مشکل شما باشد ، ما قبلاً راه حل را ابداع کرده ایم. پرچم چاپ شده به صورت سفارشی ، نمای غرفه شما را از دور افزایش می دهد. کابین داخلی علی رغم تعداد زیادی بازدید کننده از نمایشگاه ، به مشتریان بالقوه شما درجه ای از حریم خصوصی را می بخشد. سیستم های روشنایی ما حتی در سالن های نمایشگاه تاریک ، نور مناسب را روی پایه شما می درخشد. سه راه حل پیشخوان عملکردی ما باعث می شود فردی به چادر نمایشگاه شما بی نظیر باشد.

نکات رعایت شده در سازه ها

مقررات ایمنی شدید معمولاً در فضاهای محصور اعمال می شود. به همین دلیل ، ایمنی در برابر آتش جنبه مهمی را در مرحله توسعه ساختارچادری ما ایجاد می کند. پارچه های ما مطابق کلاس B1 از قابلیت اشتعال کم برخوردار هستند. علاوه بر این ، سقف پارچه را می توان با عناصر صفحه قابل چاپ که به سمت بالا باز می شوند. بنابراین مقررات مربوط به مقررات حفاظت از آتش سوزی برگزار کنندگان نمایشگاه را رعایت می کند.سقف کاذب پارچه ای

سازه پارچه ای نمایشگاه ها

تیم  مدرن سقف برای چندین سال سازه پارچه ای برای نمایشگاه ها ایجاد کرده اند. تیم ما با طراحان متخصص ما ، مدیران پروژه ، دستیاران تولید و نصب کننده بسیار سخت کار می کند .تا اطمینان حاصل شود که کلیه نمایشگاه های ما به طور کامل الزامات شما را برآورده می کند. ما در کلیه سالن های نمایشگاه بزرگ دراصفهان کار کرده ایم. سازه پارچه ای