سقف کشسان – انواع و گونه ها: سقف کشسان براق

کدام نوع سقف را انتخاب کنم؟

سقف براق، برای کجا ها مناسب است؟

اجزا سقف کشسان براق

مزایا باریسول براق

نوسازی و تعمیرات سقف

نصب سقف کشسان براق

کاربردها

شکل 1 سقف با نورپردازی

شکل 2سقف با تجهیزات نورپردازی

سقف کشسان- انواع و گونه ها: سقف کشسان براق

آیا میخواهید ابعاد را بُلد و برجسته کنید؟ پس سقف کشسان براق (باریسول لاکر) انتخاب مناسبی خواهد بود. نوع براق سقف کشسان، فضا را در معرض دید قرار می دهد! لذا هر کس اتاق شما را میبیند، با هیجان می گوید: واو! چه فضای حیرت انگیزی! علاوه بر فاکتور واو!، سقف اتاق را وسیع و روشن تربه نمایش می گذارد.

کدام نوع سقف کشسان را انتخاب کنم؟

این سقف ها مزایا منحصربفرد بسیاری دارند. شاید مهمترین آن تطبیق پذیری با تمامی محیط ها می باشد! همین ویژگی آن ها را به انتخاب اول دیزاینر ها تبدیل کرده است. آن ها می دانند با سقف کاذب، دستشان برای چینش شکل و نوع، با توجه به فضا، باز است. سقف های سنتی، طراحان را در انتخاب مدل محدود می کنند، در حالیکه این سقف ها نا محدودند! شما با توجه به کاربرد و اثری که میخواهید بر فضا بگذارید، نوع باریسول را انتخاب کنید! انواع این سقف ها را همراه نورپردازی، در شکل 1 مشاهده می کنید.

سقف کشسان و نورپردازی

شکل 1 سقف کشسان و نورپردازی

سقف براق، برای کجا ها مناسب است؟

این نوع باریسول بهترین گزینه برای استخر ها، کافه ها، رستوران ها و … می باشد. در حقیقت برای هر مکانی که شما میخواهید آن را در معرض دید همگان قرار دهید. هرجایی که میخواهید مرکز توجه باشد و همگان جذب آن شوند! این نوع حتی میتواند اتاق ها را دگرگون سازد و کمبود نور آن ها را جبران کند. اگر نمیخواهید فضایی زیاد نورانی شود، این نوع را انتخاب نکنید! همچنین برای اتاق هایی که نور آفتاب مستقیما به آن ها میتابد نیز اصلا مناسب نیستند.

اجزا سقف کشسان براق

این نوع از صفحه «های گلاس» کشسان ساخته می شود. سقف های براق با انعکاس نور در سقف، اتاق را وسیع تر نشان دهد. متداول ترین رنگی که مردم سفارش دهند، سفید ساده است. اگر بخواهید یک تغییر بزرگ و درخور ایجاد کنید، میتوانید سقف مشکی با نورپردازی را برگزینید!

مزایا باریسول براق

  • بهترین گزینه برای محیط های کوچک؛
  • نمایی زیبا و درخششی ویژه و ماندگار؛
  • ترک برنمی دارد و نمی شکند؛
  • رنگ و طرح آینه ای آن، با گذشت زمان، از بین نمی رود؛
  • تنوع بالای رنگ؛
  • نصب و حدف آسان، بدون آسیب دیدگی اجزا: اگر سیم کشی سقف نیاز به بازدید داشته باشد، اجزا سقف به راحتی برای دسترسی تعمیرکاران، باز میشود؛
  • حفظ اتاق از سر و صدا های اضافی؛
  • به دلیل خاصیت آنتی استاتیک سطح، گرد و غبار را جذب نمی کند. هر آلودگی ای تنها با یک دستمال میکروفابریک به راحتی تمیز می شود.

نوسازی و تعمیرات سقف

سقف کشسان، بهترین گزینه جایگزینی سقف های قدیمی می باشد. سقف بسیاری منازل و مکان های عمومی، از گچ می باشد. عموما برای پوشاندن عیب در و دیوار های گچی، از انواع سقف از مد افتاده استفاده می کنند. صاحبان چنین منازلی برای نو کردن فضای منزل، با چالش های زیادی روبرو هستند. آن ها برای بازسازی منزل، ابتدا باید به نوعی از شر سقف های قدیمی خود خلاص شوند. این پروسه بسیار زمان بر است. آشوب و نابسامانی بسیار به دنبال دارد و اغلب به نتیجه دلخواه خود نمیرسند! هزینه های کمرشکن آن نیز بماند! (خصوصا اگر پوشش ها شامل پنبه نسوز باشد.) از نکات مثبت باریسول، این که برای نصب، نیازی به طی این مراحل نخواهد بود. احتیاجی به حذف سقف قبلی نمی باشد! به راحتی هر نوعی روی سقف قدیم، قابل اتصال است. لذا هزینه و ریخت و پاش اضافی نخواهید داشت.

نصب باریسول براق

نصب این سقف، برای یک اتاق با سایز متوسط، عموما در یک روز به پایان می رسد. حتی نیازی به تخلیه اتاق و حرکت دادن اثاثیه ندارید! پس وقت آن رسیده که فکری به حال منزل قدیمی و از مد افتاده خود بکنید. با یک تفاوت جزیی، با انتخاب هر نوعی از انواع سقف کشسان، فضا زیر و رو میشود!

انواع سقف های کشسان

  • سقف مات؛
  • سقف ساتن؛
  • سقف کشسان براق (لاکر یا آینه ای)؛
  • سقف متالیک؛
  • سقف چندسطحی؛

نوع زیبایی از این نوع سقف با نورپردازی در یک مرکز خرید را را در شکل 2 مشاهده می کنید.

باریسول و نورپردازی

شکل 2 سقف کشسان و نورپردازی

کاربردها

  • دستشویی و حمام: با نورپردازی LED یا با سقف کشسان پرینتی قادرید آرامش را به وان خود منتقل نمایید.
  • آشپزخانه: انتخاب یک سقف براق با نورپردازی ویژه یک گزینه مناسب برای سقف کشسان آشپزخانه می باشد.
  • هال و پذیرایی: سقف کشسان رنگی، متناسب با رنگ اثاثیه و مبلمان، منزل شیکی را برای شما به ارمغان می آورد.

استخر ها: سقف کشسان براق شیک ترین گزینه می باشد. بازتاب سطح آب روی سقف نیز قابل مشاهده خواهد بود.