مهندسی سازه پارچه ای و نور پردازی در آن

design ساختار سازه پارچه ای موفق، راه حل هایی را برای همه چالش های پروژه شما شامل می کند. از مهندسی ساختار برای بارهای خاص تا یقین از کارکرد بهینه برای اهداف مورد نظر خود در سقف کاذب پارچه ای.

در مراحل اولیه طراحی و مهندسی تصمیماتی گرفته می شود. از جمله سبک و شکل، پارچه و غشاها و گزینه های فریم. اما به همین جا ختم نمی شود پس از تدوین مفهوم اساسی، گزینه های دیگری نیز وجود دارد. باید از آن جمله در نظر بگیرید، از جمله برنامه ریزی برای مسائل احتمالی آب باران. ایجاد نقاط دسترسی برقی و آماده سازی برای نیازهای روشنایی نهایی سازه های ما در اصفهان.

ظاهر سازه پارچه ای

  • نورپردازی:

با برخی از جلوه های دیدنی می توان به دست آورد.

استفاده از روشنایی LED با انرژی کم در طراحی.

هر پروژه ای که در آن نورپردازی در نظر گرفته نشده است. فرصت از دست رفته! نور پس زمینه نشانگر پارچه است. همان‌طور که درشکل 1 مشاهده میکنید.

شفافیت و نورپردازی بالا سایه بان، سایبان را برجسته می کند.

شکل و همچنین روشنایی غیرمستقیم نرم.

سایبان خود را به عنوان یک صفحه نمایش پیش بینی تصور کنید و می توانید شروع به دیدن امکانات نمایید.

  • نظافت و نگهداری: بسته به نوع محلی

محیط زیست و آب و هوا، سایبان ها باید در حالت ایده آل باشد.

سالانه تمیز می شوند تا ظاهر خود را حفظ کنند.

شفافیت PVDF و TiO2 مدرن (تیتانیوم).

(دی اکسید) لاکرهایی که در پلی استرهای روکش شده با پی وی سی استفاده میگردند اکنون هستند.

تقریباً به اندازه یک پارچه شیشه ای PTFE (تفلون) روکش شده در

پرتاب نمودن خاک، اما هر سایبان سخت خواهد بود.

اگر در فواصل منظم نگهداری نشود، نظافت کنید.

هر سازه چادری با نگهداری و نظافت همراه است.

سازه پارچه ای

شکل 1:سازه پارچه ای

گزینه های کنترل آب برای ساختار پارچه کششی

یكی از مهمترین اهداف ساختاری سازه پارچه ای، مراقبت از باران برای بازدیدكنندگان از املاك است. صرف نظر از اینكه از ورودی یك بیمارستان استفاده می كنید. از سفیدكردن در یك ورزشگاه، پوشاندن پناهگاه برای منطقه پیك نیك پارك و ایجاد راه حل بی شمار است. برنامه های دیگر برای بهینه سازی این عملکرد میباشد. جلوگیری از جریان آب در امتداد محیط، می توان تغییر مسیر باران، اسکاپ ها را در طراحی ساختار ادغام کرد.

این گزینه های کنترل آب با کیفیت عالی همچنین به صاحبان املاک امکان استفاده بهینه از آب باران را می دهد. زیرا رواناب می تواند برای نیازهای آبیاری بعدی به مناظر یا مخازن ذخیره سازی هدایت شود. مهم است در ابتدای اجرای این پروژه در مورد نگرانی و اهداف آب خود با طراحان متخصص خود صحبت کنید. از این رو می توان اشکال و نقاط ایده آل را از ابتدا در نظر گرفت.

گزینه های الکتریکی درون فریم برای ساختار سازه پارچه ای

ساختار سازه پارچه ای برای مکانهای تفریحی در فضای باز، مراکز خرده فروشی در فضای باز میباشد. همچنین مجموعه وسیعی از مکانهای تجمع دیگر ایده آل است. در این شرایط، دستیابی به برق برای موفقیت نهایی پروژه و قابلیت های مداوم آن ضروری است.

در حالی که مهندسی برق و پیمانکاری الکتریکی معمولاً توسط معاملات جداگانه انجام می شود. هماهنگی با تیم طراحی و ساخت ساختار پارچه کششی شما باید مدت ها قبل از شروع فرآیند تولید اتفاق بیفتد. از این طریق می توان از همان ابتدا نقاط دسترسی مناسب، سوراخ های دستی و سایر ملاحظات را برنامه ریزی کرد. به حداکثر رساندن کار آیی طراحی و محافظت از شما در مقابل هزینه های غیر منتظره بعداً در این فرآیند.

میله های سبک و صفحات نصب شده برای ساختار سازه پارچه ای

مشابه برنامه ریزی برای کارهای الکتریکی درون فریم، ملاحظات روشنایی باید از زمان راه اندازی پروژه مورد بحث بوده است. یک ساختار سازه پارچه ای می تواند به خودی خود نمادین باشد. اما طرح های روشنایی پس از فروپاشی آفتاب، این پروژه را به سطح جدیدی می رسانند. از طرح های چوب لباسی هنری گرفته تا نمای پارچه کششی. همان‌طور که درشکل 2 مشاهده میکنید.

همین‌طور از مراحل بیرونی، ترکیب شمع های سبک و صفحات نصب میتوان نام برد. یک گذار یکپارچه از نصب سازه به کار نهایی را ایجاد می کند.

سازه پارچه ای

شکل 2:سازه پارچه ای

آیا یک ساختار سازه پارچه ای مناسب برای پروژه بعدی شماست؟

در بخش سازه پارچه ای در اصفهان، در زمینه design، نصب پروژه های پیچیده نمونه اولیه را تخصیص می دهیم. ما برای معماران، طراحان چشم انداز، پیمانکاران و صاحبان املاک، تخصص و پشتیبانی را ارائه می دهیم. ایده های پروژه سقف کاذب پارچه ای سفارشی خود را توسعه داده و ساختارهای نمادی را بسازند. سازه پارچه ای