مقاومت در برابر آتش سازه پارچه ای

به طریق کلی، تا آنجا که ممکن است برای انتخاب سازه پارچه ای بدون ویژگی احتراق، ساخت و ساز دائمی می تواند داده های مقاوم در برابر شعله را در نظر بگیرد. اما با لحاظ لزومات سازمان آتش نشانی محلی برای طراحی روش های مربوط به حفاظت از آتش. ساخت سازه غشایی کششی همچنین باید محیط را در نظر بگیرد.

ساختار پارچه ضد آب است؟ بازدارنده آتش

الیاف طبیعی معمولاً ذوب نمی شوند. پشم و ابریشم به آرامی می سوزند، دشوار است و ممکن است خود خاموش شود. با پارچه های طبیعی دیگر درمان نشده، مانند پنبه و پارچه، پارچه می تواند به سرعت مشتعل شود. در نتیجه شعله در حال حرکت سریع حرکت می کند. همچنین می توان آن را به راحتی شست و خشک کرد. در حین آتش سوزی، پارچه های پارچه ای شیمیایی وابسته به یک واکنش شیمیایی برای خاموش کردن شعله هستند.

ساختار سازه پارچه ای در معرض هوا قرار دارد. بنابراین تا زمانی که محیط کمی مرطوب باشد، ساختار غشای کششی قطعاً در معرض خوردگی خاصی قرار خواهد گرفت.

.1ساختار غشایی، ساختار غشای کششی، سایه بان، سازه پارچه ای در اصفهان، سایبان سقف و تاثیرات آن در مقاوم بودن در برابر آتش را در زیر آورده ایم.

2 .در حال حاضر ساختار غشایی کششی با استفاده از ساختمان های بیشتر و بیشتر. کوچک به ساختار غشایی کارپ بزرگ به ترمینال فرودگاه. بنابراین معماران و طراحان در این جنبه از توجه نیز بیشتر و عمیق تر است.

.3مقاومت به خوردگی ساختار غشای کششی، اولین فرآیند نقاشی پس از کل، توجه به شرایط ساخت و ساز اطمینان حاصل شود.

.4پس از آن پوشش می تواند پوشش ضد خوردگی را برای حفظ ساختار سازه پارچه ای در اصفهان انتخاب کند. این روش امکان پذیر است، نه تنها می تواند از یکپارچگی کل ساختار غشای کششی اطمینان حاصل کند. بلکه غشای کششی نیروی هنری را نیز نشان می دهد. ساختار غشای کششی تا 15 سال عمر را تضمین کنید.

.5 استفاده از روکش سازه پارچه ای حرارتی و فلز و نگهداری دو لایه را داریم. ساختار سازه پارچه ای طول عمر می تواند به بیش از 25 سال برسد.

چادر نظامی مقاوم در برابر آتش مقاوم در برابر چادر در فضای باز

بسیاری از صنایع نظامی، از جمله متخصصان تهیه، کارمندان عمومی و مهندسین. قبلاً ساختارهای پاک را به عنوان گزینه انتخاب تجهیزات نظامی ساخته اند. سازه های خیمه نظامی RAXTENT به عنوان امکانات:

  • ناهار خوری
  • تأسیسات انبارداری در محل
  • تأسیسات نگهداری وسایل نقلیه

پناهگاه های دسترسی به نقطه کنترل دسترسی پایگاه ها استفاده می شود.

ساختارهای مدرن سقف امکانات ایده آل نظامی را ایجاد می کنند زیرا آنها می توانند شرایط سختی را شامل شوند. از جمله بادهای طوفان و باران و با ساختار هوایی، طوفان های ماسه ای مکرر مانند حوادث خاورمیانه. همان‌طور که درشکل 1 مشاهده می کنید.

ساختار سازه چادری مدرن سقف همچنین یک راه حل ایده آل برای چادرهای نظامی است. همچنین نیاز به کنترل راحت آب و هوا برای پرسنل دارند. با وجود بسیاری از طراحی های سفارشی مانند درب های بزرگ آویزان، درب های بزرگ دم. سازه های مدرن سقف سرباز ارتش یا فضای تأسیسات نیروی هوایی را به حداکثر می رسانند. برای راه اندازی به نیروی انسانی محدود احتیاج دارند.

سازه پارچه ای

شکل 1: سازه پارچه ای

چادرهای بزرگ برای مواد رویدادها

Frame struss :آلومینیوم اکسترود شده سخت فشرده شده که می تواند بیش از 20 سال طول بکشد.سقف کاذب پارچه ای

پوشش پارچه: پارچه پلی استر با روکش PVC با کیفیت بالا، ضد آب 100٪. مقاوم در برابر شعله به DIN4102 B1، M2، CFM،.UV مقاوم در برابر، مقاومت در برابر اشک، قابلیت تمیز کردن خود و غیره.

اتصال: فولاد گالوانیزه با فشار قوی

شرایط مجاز دما: -30 درجه سانتی‌گراد ~ + 70 درجه سانتیگراد.

بار باد: حداکثر. 100 کیلومتر در ساعت (قابل تقویت).

باران برفی: 7.5 کیلوگرم بر متر مربع.

مواد چادرهای شما چیست؟

قاب چادر ما تقویت آلومینیوم است. پارچه 850 گرم در مترمربع برای سقف و 660 گرم در متر مربع برای سقف است.

دیوارها، پلی استر دو جداره PVC. ساختار چادر ما ایمن، قوی است. می تواند در برابر باد تا 100 کیلومتر در ساعت مقاومت کند.

ساختار سازه چادری مقاوم در برابر آتش

ساختار بادوام سازه پارچه ای مدرن سقف از مواد با کیفیت ساخته شده است. به راحتی می توان آنها را متناسب با نیازهای ماموریت نصب، جابجایی و سازگار کرد. قاب پروفیل آلومینیومی سبک سازه که دارای چادر خیمه ای است. همچنین دارای بهترین قاب لوله از جنس استنلس استیل از چادر گنبدی و پارچه کششی انعطاف پذیر است. همان‌طور که درشکل 2 مشاهده میکنید.

اثرپذیری مواد سازنده ی سازه ها در ضد حریق بودن سازه پارچه ای تأثیر به سزایی دارد.

سازه پارچه ای

شکل 2: سازه پارچه ای

تأثیر ضدآب بودن در مقاوم بودن در برابر آتش

فقط برای پارچه (PVC) از پارچه ضد آب استفاده کردیم. به این معنا که می توان آن را شستشو داد و به طور خودکار زمان کمتری خشک می کند. در حالی که پارچه در کمتر از یک دقیقه با آتش خاموش نمی شود، مقاوم در برابر شعله است. در مورد پارچه HDPE، گرچه آب از درون آن عبور می کند، از آنجایی که این ماده غیر متخلخل است، می توان آن را ضد آب طبقه بندی کرد، برخلاف پارچه بوم، آب جذب نمی کند. سازه پارچه ای

سازه پارچه ای در اصفهان سازه پارچه ای در اصفهان