مزایا و ویژگی های سایبان پارچه ای استخر

مزیت سازه (MSC) استخر شنا:

سایبان خود را در یک مکان امن ذخیره کنید.

سایبان را برای آسیب دیدگی هنگام پایین آمدن بررسی کنید!

قابلیت باز و بسته کردن سایبان استخر

عملکرد سازه:

چرا سازه (MSC) را انتخاب می کنید؟

شکل 1

شکل 2:سازه 

مزایا و ویژگی ها ودانستنی های سایبان پارچه ای استخرچیست؟

ساختار غشایی استخر، شامل ساختار سایشی کششی ناحیه استراحت، سایبان های چتر، سازه پارچه ای بزرگ سقف. دارای عملکرد ضد آفتاب، ضد آب، ضد باد و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش است.

در تابستان های گرم، استخر مکان مناسبی برای تعطیلات تابستانی است. با این حال، ما نیز در معرض نور شدید خورشید هستیم. این امر تا حد زیادی در تفریح ​​شنا تأثیر می گذارد. سازه پارچه ای استخر که نه تنها عملکرد عملی را حل می کند. بلکه در لبه استخر نیز چشم انداز خاص محسوب می شود.

داشتن سایبان استخر در تابستان راه عالی برای جلوگیری از اشعه UV مضر و حفظ دمای اطراف استخر شما است. در زمستان، سایبان از باد، برف سنگین، در این دوره از سال رایج هستند، آسیب میبینند.

سازه پارچه ای استخر شنا یک نوع جدید ساخت و ساز، همچنین نماینده ترین و پتانسیل توسعه است. این ترکیب از مواد جدید با استحکام بالا مانند PVC، PVDF، آلیاژ تیتانیوم – آلومینیوم ساخته شده است.

سازه پارچه ای طراحی سازه سنتی آفتابی خطی را می شکند و توسط تمام دنیا به رسمیت شناخته شده است. به معماران فضای تخیل و فضای خلق بیشتری می بخشد. با طراحی منحصر به فردترکیبی از نرمی، قدرت و زیبایی، تصور بصری را برای همه می بخشد.

مزیت سازه پارچه ای (MSC) استخر شنا:

  1. صرفه جویی در مصرف انرژی:

غشایی با انتقال نور خوب (به طور کلی 10-20٪). در نور روز، شفافیت غشای پارچه فضاهای نرم و پراکنده ای را نشان می دهد. باعث کاهش هزینه های نورپردازی داخلی می شود. در حالی که در شب، نور مصنوعی باعث ایجاد نورگیر بیرونی محیط می شود.

  1. هنری: ساختارهای کششی مبتنی بر یک ظاهر طراحی شده و کروماتیک هستند. می توان آن را با شرایط طبیعی محلی و آداب و رسوم قومی ترکیب کرد. با طراحی منحصر به فرد خود طراحی کرد.همانطور که در شکل 1 مشاهده میکنید.
  2. اقتصادی: استخر دارای فضای بزرگ است. ساختارهای کششی عملکردی هستند. این تنها نیمی از معماری سنتی است.
  3. خود تمیز کردن:

ساختار غشایی ضد UV است. پوشش داده شده با PVC / PVDF / PTFE، چسبندگی به گرد و غبار آسان نیست. با شستشو با آب باران می توان آن را تمیز کرد.

5- ایمنی:

سازه پارچه ای اصفهان وزن سبک دارد، حتی اگر به طور تصادفی سقوط کند. خطر بسیار کمتر از ساختار ساختاری سنتی است.

پارامترهای عملکرد پایه سازه پارچه ای:

ضخامت مواد: معمولاً 0.05 mm-0.82 mm

وزن (Gsm): 700 – 1100 گرم در هر متر مربع

Gutter: Inbuilt Gutter System

دما: -40 تا +70 (درجه سانتیگراد)

مقاومت کششی: 2500-4000N

قدرت اشک: 520-580N

امتیاز آتش: DIN4102 B1 / SGS M2

بار باد: 120 کیلومتر در ساعت

سازه پارچه ای

شکل 1:سازه پارچه ای

سایبان خود را در یک مکان امن ذخیره کنید.

نحوه نگهداری سایبان استخر به الگوی شما در بالای استخر بستگی دارد. بعضی از آنها پارچه های ساده ای با قلاب هستند. بنابراین آنها را مانند پوستری بچرخانید و آنها را برای فصل سرما ذخیره کنید. اگر سایبان شما سفت و سخت است. ممکن است نیاز داشته باشید فضایی را در داخل ریخته، مغازه یا گاراژ رزرو کنید آن را به دیوار تکیه دهد. اگر سایبان شما با یک وسیله نگهدارنده همراه بود. می توانید از آن استفاده کنید تا در حالی که در حال ذخیره است. پوشش را تمیز و بدون آسیب نگه دارید. تحقیق کنید که چه روش ذخیره سازی برای مدل سایبان خاص شما برترین کار خواهد کرد. از یک متخصص استخر در نزدیکی خود بپرسید!

سایبان را برای آسیب دیدگی هنگام پایین آمدن بررسی کنید!

بعد از اینکه سایبان خود را به سمت پایین نگه دارید. می توانید برای بررسی هرگونه خسارت احتمالی که در طول تابستان رخ داده است، وقت بگذارید. اگر متوجه اشک یا ریگی شده که باید اصلاح شود. می توانید در این زمان آنها را برطرف کنید تا در فضای ذخیره سازی خراب نشوند. اگر متوجه خسارت بیش از حد شده اید که ارزش ترمیم ندارد. ممکن است برای سال آینده در برخی سایبان های جدید سرمایه گذاری کنید. شما باید بتوانید در زمستان معاملات خوبی را در سایبانهای استخر پیدا کنید زیرا این مقدار خواستار کم است.

قابلیت باز و بسته کردن سایبان استخر

هنگامی که استخر را ببندید، سایه بان را پایین بکشید. سایبان استخر شما در اواسط زمستان هیچ چیز خوبی نخواهد داشت. بنابراین هنگام بسته شدن استخر باید آن را پایین بیاورید. همانطور که درشکل 2 مشاهده میکنید.

اگر بخاری استخر دارید به شما اجازه می دهد تا هنگام خنک شدن هوا استخر خود را باز نگه دارید. می خواهید سایبان را برای هر طوفانی که به وجود می آید بکشید. مراقب آب و هوا باشید تا بتوانید از قبل برنامه ریزی کنید تا سایبان را به سمت پایین بکشید.

شکل 2:سازه پارچه ای

سازه پارچه ای

عملکرد سازه پارچه ای:

√. تمام محافظت در برابر آب و هوا، مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش، ضد آب، ضد باد، ضد برف، ضد لرزش.

√. کاملاً مقاوم در برابر حرارت و آب است.

√. مقاومت در برابر سایش بالا، ضد پیری، ضد استاتیک و انتقال نور زیاد.سازه چادری

√. نسوز، مقاوم در برابر شعله، ضد رطوبت، ضد دود، ضد صدا، خود تمیز کننده.

چرا سازه پارچه ای (MSC) را انتخاب می کنید؟

√. ما تولید کنندگان پیشرو، صادر کنندگان، تأمین کنندگان و نصب کننده انواع سازه پارچه ای در اصفهان هستیم.

√. ما قیمت کلی بازار را برای همه مشتریان پیشنهاد می کنیم.

√. ما اطمینان می دهیم که پروژه شما با راندمان عالی، به موقع و بودجه تحویل داده می شود. سازه پارچه ای