مشخصات سایبان پارچه ای (سازه پارچه ای در اصفهان) پارکینگ خورو مدرن سقف

تاثیررنگها وانواع مختلف سایبان پارچه ای پارکینگ اتومبیل

ساختار سازه  پارکینگ اتومبیل مدرن سقف

ماندگاری سایبان پارچه ای خودرو مدرن سقف

سایبان پارچه ای پارکینگ

شکل 1

شکل 2

مشخصات سایبان پارچه ای پارکینگ خورو مدرن سقف

سایبان های پارکینگ ، گاراژهای تجاری ، سازه پارچه ای پارکینگ ، سازه های پارکینگ تحت پوشش. ما تأمین کننده و نصب سازه های سایه و پارکینگ در پارچه های فلزی برای پارکینگ هستیم.

تاثیررنگها وانواع مختلف سایبان پارچه ای (سازه پارچه ای) پارکینگ اتومبیل

ما ساختارهای سایه بان پارکینگ را برای منطقه تحت پوشش کارآمد با کارایی و سهولت ارائه می دهیم. رنگ ها و شکل های مختلف مزیت بیشتری نسبت به همتایان خود در بخش به ما می دهد. این پارکینگ های سایه زنی مورد توجه بسیاری از مشتریان ما قرار گرفته است . زیرا آنها در برابر صدمه به وسایل نقلیه خود و یا گرم شدن به دلیل غروب خورشید محافظت می کنند. انواع مختلف یا سایه های پارکینگ موجود با ما شما را راضی می کند.همانطور که درشکل 1 مشاهده می کنید.

سازه چادری ، جادار و چند منظوره یکتا برای ذخیره اتومبیل ، ماشین آلات ، قایقهای دریایی کوچک. پارکینگ فضای اضافی برای ذخیره سازی فراهم می کند ، امکانات متنوع و متنوع است. بوم از چند لایه ساخته شده است و از دو طرف لاک زده شده است. سیستم ضد پارگی که توسط پارچه تهیه می شود از پارگی احتمالی پارچه جلوگیری می کند. استواری در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم است و عمر طولانی در پارکینگ را تضمین می کند.

قاب در سازه فلزی ضد زنگ. طراحان متخصص ما به شما کمک می کنند ساختار پارچه ای را برای پارکینگ خود از جنس استیل داشته باشید.ساختار پارچه ای با رنگهای شرکتی نقاشی شده است. سازه های تقویت شده و محاسبه شده برای حمایت از سایه بان نهایی میباشد. سازه  پارکینگ قادر به تحمل بادهای شدید ، باران با استحکام بالا هستند.

سازه پارچه ای

شکل 1: سازه پارچه ای

ساختار سازه پارچه ای پارکینگ اتومبیل مدرن سقف

به عنوان تولید کننده برجسته ، مجموعه بزرگ از ساختار پارچه ای پارکینگ را به خواسته های مراجعه کنندگان ارائه می دهیم. ما طیف گسترده ای از پارکینگ اتومبیلهای کششی ، پارکینگ خودروهای مسکونی ، پارکینگ خودروهای تجاری و غیره را داریم. ساختار کششی پارکینگ ما با استفاده از ورودی های تعبیه شده با کیفیت طراحی شده است. ما در ارائه ساختار کششی پارکینگ خودرو با کیفیت عالی نقش موثری داشته ایم.همانطور که درشکل 2 مشاهده میکنید.

سازه های پارکینگ اتومبیل کششی به دلیل خاصیت ارتجاعی ، تنش و فشردگی آنها شناخته شده است . بلکه این سازه ها برای زندگی روزمره ما بسیار مهم هستند . آینده امیدوار کننده ای را به مشتریان ارائه می دهند. نور فیلتر شده هوای روشن را مجاز می کند. گرد و غبار و گرد و خاک به راحتی روی خودرو حل نمی شود. ساختار پارچه ای پارکینگ خودرو به دلیل اینکه مساحت کافی زیادی را در خود جای داده است.وسیله نقلیه را در برابر نور شدید آفتاب محافظت می کند خوب در نظر گرفته می شود. سایه ها می توانند در برابر شرایط نامساعد آب و هوا مقاومت کنند. جلوه ای شگفت انگیز به مکان می بخشد. وقتی صحبت از حریم خصوصی در یک مکان آزاد می شود . بهترین گزینه موجود برای پارکینگ اتومبیل سازه پارچه ای است.

امکانات:

سازگار با محیط زیست

مقاوم در برابر گرما

ضدآب

پایان کامل

به راحتی مونتاژمی شود.

سطح صاف و براق است.

سازه پارچه ای

شکل 2:سازه پارچه ای در اصفهان

ماندگاری سایبان پارچه ای (سازه پارچه ای) خودرو مدرن سقف

از لحاظ ماندگاری در قاب ، این سازه های غشایی نساجی با مشخصات متعدد در بازار ارائه می شوند. بهترین محصولات این محصول از مواد با کیفیت برتر ساخته شده است . برای استفاده در شرایط آب و هوایی خشن کاملاً بی خطر است. علاوه بر این ، این محصولات از نظر طبیعت ضد خوردگی هستند. ما برای این ساختار غشاهای نساجی حداقل قیمت را شارژ می کنیم.در اصفهان

ساختار کششی بلوک های سازنده ی تنش غشای غشایی است که رنگ و لعاب مختلف سقف را فراهم می کند. این ایده جدید و خلاقانه در مورد ساختار و روش های بام است. ساختار پارچه ای روش نرم ، شفاف ، سبک و ماندگار است . در ساخت و ساز زمان کمتری می برد. ساختار کششی شامل پارچه سازه کششی و غشای ساختار کششی است. ساختار کششی برای دسته سازه برای بام مناسب است. معماری کششی راه حل هایی را برای :

  • پیاده روها
  • استادیوم
  • نمایشگاه
  • ورودی
  • پارکینگ
  •  استخر
  •  هتل ها
  • خرده فروشی
  • سقف

سایر مکانها در وجهه نیاز فراهم می کند. سازه پارچه ای در اصفهان و غشای کششی به کاربرده در ساخت آن از کیفیت بالایی برخوردار است.

سایبان پارچه ای پارکینگ

ما طیف گسترده ای از ساختار غشای نساجی را ارائه می دهیم. ما وظیفه طراحی و اجرای غشاهای PVC و سازه های غشایی کششی را داریم. زیرا ما متخصصان آن در سراسر هند هستیم. دامنه ساختار غشای کششی ما برای سایه های پارکینگ مناسب است.

ما زنده ماندگاری طولانی و دوام منحصربه فرد را ارائه می دهیم. سازه های نساجی از غشاهای سقف کاذب پارچه ای فنی استفاده می کنند . این سازه ها ساختارهای سبک وزن متناسب با فاصله زیادی را ایجاد کنند.

پارچه های روکش شده با وزن بالا – سبک و سنگین برای سازه های زیرقابل استفاده هستند:

  • غشایی کششی
  • پشت بام
  • کناره ها
  • چادرها
  • سالن ها
  • گنبد ها و …..(سازه پارچه ای در اصفهان)