قیمت وهزینه ساخت سازه پارچه ای درسطح بین المللی چگونه تعیین میشود؟

متخصصان باتجربه در مورد چقدر هزینه ساخت سازه پارچه ای اظهار نظر می کنند. سخت ترین قسمت design و ساخت سازه پارچه ای در اصفهان، معین کردن هزینه آن است. سه مهم موجود میباشد.

  • اجزای سازه
  • فولاد
  • پارچه و کابل

هر تصمیمی که در مورد طرح و ساخت آن اتخاذ می نماییم.

تأثیر مواد سازنده سازه پارچه ای در هزینه

بودجه خصوصیات مختلف مواد (استحکام، ضخامت، وزن و غیره) انتخاب مواد را بسیار مهم می کند.

به عنوان مثال، استفاده از مواد کششی بالا با مقطع کوچکتر اغلب حاکی از هزینه بالاتر مواد است. با این حال، استفاده از کم است.

مواد با مقطع بزرگتر وزن و هزینه نصب را افزایش می دهد. نیاز به اجزاء بودن مقاوم در برابر سایش، نگهداری کم و “ضد خرابکاری” نیز بر انتخاب مواد مناسب تأثیر می گذارد. این قابل تحمل است زیرا باعث کاهش هزینه های طراحی و ساخت می شود. اما گاهی بر زیبایی کار معماران تأثیر می گذارد. همان‌طور که در شکل 1 مشاهده میکنید.

طبق گفته سازنده سازه پارچه ای قیمت هر تن از فولاد ساختگی در سازه هادر 10 ساله گذشته 50-60٪ بالا رفته بود. در سال 2000، این دلار 2،200 دلار در هر تن بود. در اواسط سال 2008، 3500 دلار در هر تن بود. تا زمان سقوط اقتصادی کنونی افزایش یافته است. بسته شدن در سال 2010، در حال حاضر حدود 1900 دلار است.

در هر تن، اما برخی از پروژه ها با قیمت 1500 دلار در هر تن و کمتر پیش می روند. با بحران اقتصادی فعلی، قیمت مواد در حال رفتن است. علاوه بر قیمت و نوع مواد، زمان بندی پروژه، کامل بودن طراحی، پوشش های پایان یافته تاثیرگذار است.

سازه پارچه ای در اصفهان

شکل 1: سازه پارچه ای در اصفهان

طراحی و مهندسی در تعیین تعرفه سازه پارچه ای مدرن سقف

سازه پارچه ای بیشتر به عنوان یک راه حل مقرون به صرفه برای تأمین سایبان و سرپناه استفاده می شوند. امتیاز اضافی آن پارچه است

ساختارها از نظر ماهیت دارای اولویت هستند. می توانند برای کاربردهای موقتی یا دائمی به کار برده شوند. زیبایی و هزینه ساختار سازه پارچه ای در اصفهان در جزئیات است. شیوه طراحی اکثراً در جزئیات یک پروژه بیان می شود. همان‌طور که درشکل 2 مشاهده میکنید.

هیچ فرقی ندارد معماران، طراحان، مهندسین مشاور و مشتری ها همه ایده های مختلف در مورد نحوه ساخت پارچه و جزئیات آن باید به نظر برسد، اما ممکن است هزینه های بعدی آنها را نشناسد. مشاوره با یک متخصص طراحی می تواند هزاران نفر را دربرداشته باشد. با لحاظ هزینه می توان در ابتدای پروژه تصمیماتی اتخاذ کرد تا مشخص شود که آیا انجام پروژه به عنوان مذاکره معقول است.سازه چادری

طراحی سازه پارچه ای

شکل 2: طراحی سازه پارچه ای

فولاد موجود در سازه ها و تأثیر بر هزینه

فولاد نقش عمده ای در هزینه دارد. گزینش راهی که توسط آن اجزای اولیه ساخته گردیده می تواند تا حد زیادی بر روی ساختار پارچه ای موثر باشد.سایه بان

حداقل هزینه یک ساختار در تعداد عناصر معمولاً مطلوب است. یک ساختار با پشتیبانی از دکل نسبت به مقرون به صرفه است.

یک ساختار پشتیبانی شده از قاب بیشتر مورداستفاده است. توجه داشته باشید که هزینه طراحی اجزای سفارشی هم قیمت فولاد بوده است. مانند دکل های مخروطی و خرپاهای سفارشی، باید در برابر استفاده از محصولات استاندارد (یعنی لوله، لوله و غیره) وزن شود.

هزینه ها در چند سال گذشته بی ثبات بوده است. چهارچوب زمانی که از برداشت تا ساخت خارج باشد می تواند در فولاد یک پروژه ویران شود.سقف کاذب پارچه ای سقف کاذب پارچه ای

 تاثیرنصب و طراحی سازه پارچه ای بر هزینه ها

نصب بر هزینه تأثیر می گذارد. به طور کلی، هرچه یک پروژه پیچیده تر و پارچه ای تر باشد، بیشتر خواهد شد.

هزینه طراحی، ساخت و نصب همچنین آنچه شما می بینید و نمی بینید بسیار مهم است. موقعیت مکانی و نرخ کار نقش اصلی را نیز بازی می کند.

سرانجام، روشهای مختلفی برای پیشبرد وجود دارد:

برای طراحی / ساخت و مشخصات سردرگمم؟ مشاوره می خواهم؟

از افراد با تجربه در ساختارهای پارچه ای (سقف کاذب پارچه ای) سؤال کنید.

پارچه

غشاها هزینه های مختلفی نیز دارند. برخی از غشاها طول عمر بیشتری نسبت به سایرین دارند. انتخاب یک غشاء باید مبتنی بر کاربرد و طول عمر باشد. غشاء با پوشش های مختلف مختلفی ارائه می شوند که ایده های مختلفی از محافظت را نشان می دهند. برد هچبرگر می گوید: “هزینه مواد اولیه شیمیایی مورد استفاده در تولید پارچه های معماری دو برابر شده است.”

در مورد چگونگی نقل قول یک پروژه

“بهترین پیشنهادی که می توانم به شما بدهم این است که در ابتدای مراحل طراحی ، بایک سازنده درگیر شوید. ما می توانیم طراحی پروژه را مطالعه کنیم. قابلیت ساخت، ارائه اصلاحات و قرار دادن ارقام مبلغ واقعی در هزینه اولیه در مرحله اولیه و به این پروژه اجازه می دهد.در صورت لزوم ، صاحب دوره را تغییر می دهد. “سازه پارچه ای